Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

vancouver

Misto, nu? Germania incepe planificarea pentru 29.900 km in 1998 si reuseste pana in 2021 sa faca sa fie functionali aprox. 270 km. (de fapt vreo 310 din cate stiu eu - dar nu pe intreaga distanta se merge cu 300 km/h, doar pe ca. 106+120 = 226 km, care sunt nou construiti; unde s-au folosit linii existente = 160, gen la noi).

Primii 120 km Erfurt-Halle s-au dat in exploatare in 2015 (planificat initial sa fie gata in 2000!), restul de 190 in decembrie 2017 (plan initial 2012). Costuri totale ca 8 miliarde de euro. (deci ca. 26 milioane € / km in medie pentru 226 km linie noua de 300 si o reabilitare pe ca. 80km).

Din fericire succesul liniei a fost urias, mult peste asteptari. Practic avioanele pe ruta Berlin-München au cam dat faliment, iar nr. pasageri pe ruta Berlin-München s-a dublat (cumulat avion+tren) dupa doar 1 an de functionare, fata de ce era inainte. Deci probabil multi au renuntat si de pe rutier si au trecut pe feroviar.



Fimarea e dintr-un ICE1, care atinge max 280. Observati lipsa oricarui semnal optic pe zona de mare viteza.



Dar asta e tot ce se intampla in Germania cu ETCS. Nu este previzibil sa apare sectiuni noi prea curand, nu e nimic in constructie.

PS. Daca urmariti in video la min. 55:10, acolo trenul urmeaza sa revina pe zona de mare viteza, dupa ce anterior a intrat si oprit in Coburg. Acolo semnalul optic e pe rosu. Undeva la 55:18 rosu dispare si nu apare verde, ci semnalul se stinge complet. In acel moment inseamna ca sistemul ETCS a devenit activ.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

motorzbh

De fapt documentul se refera la GSM-R , au început instalarea GSM-R-ului in 1998 si au terminat tot ce și-au propus. Adica 30 000 de km. Cu mult timp înainte sa se apuce de ETCS. Asa au făcut toate administrațiile , doar noi ne-am găsit mai deștepți.  Diferența este ca noi n-am reușit sa punem 200 de km , dar ei au reușit. Ca la ei nu merge cu datul in judecata ca nu mai vezi contracte de la DB daca nu-ți respecți contractele si te apuci sa dai in judecata sa mai ciupești câteva milioana. La noi nu, hai sa le dam referințe de buna funcționare sa mai câștige un contract.







Powered by API/PUM imgur uploader


Ultimul raport de anul trecut. Din numarul de modeme EDOR se vede ca au 3300 /2 = 1650 de locomotive echipate cu ETCS L2. CFR Calatori nu are atâtea locomotive electrice in tot parcul.


cristi5

@motorzbh
Stii cumva de ce trebuie AFER sa participe la licitatia asta, de ce nu face direct verificara CE?


https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100112379

Mai ales ca Organismul Notificat (notified body) e parte din AFER?

http://www.afer.ro/onfr/documents/onfr.html

Oricum se pare ca pana se atribuie licitatia, pana se executa verificarea, mai e de asteptat pana la punerea in functie.

motorzbh

Pentru ca nu putem semna un contract de 1 milion de euro fara licitatie publica. Suma maxima este de 40 000 euro. Asa s-a facut la pilot, dar au zis ca vor mai multi bani. Verificarea TSI se poate face de orice NOBO.

RaduG

Câteva poze de aseară din gara Ciulnița, de la M800 București Constanța. Este una din secțiunile nemodernizare ale M800, se văd unele traverse răsucite chiar pe linia 2, de ,,mare viteză". Dacă nu mă înțel, exact liniile din gara Ciulnița sunt acum în procedură de licitație penru remodernizare, nu și gara. Am prins și o locomotivă fabricație 2021 de către Softronic, un automotor Malaxa - cursa de Slob-city, și un ceas Paul Garnier (http://www.ceasuripentruromania.ro/ceasuri.php?id_article=223) care a văzut vremuri mai bune:























Powered by API/PUM imgur uploader

Ovii Stîngaciu

S-a redeschis circulația pe Magistrala CFR 200 Simeria-km 614!Primul tren după redeschiderea căii ferate Simeria-km 614


Este zona Săvârșin-Ilteu fir II




Poze realizate de  :GIUSEPPE CONIGLIARO

Ziua 18 - 292 metri
Foto : Simone Bergamelli



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Cuneo

În câteva poze de la sol, făcute astăzi în grabă, se vede că s-a avansat bine.









motorzbh


@ioandorin  Eu nu vad nimic. Probabil ești membru la acel grup.

vancouver

Va rog nu mai publicati linkuri la facebook cu videouri sau pagini de facebook, care nu sunt publice! Cei care nu au cont sau nu sunt logati la facebook nu vad nimic!
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu


motorzbh

Interesant, dar mai bine nu puneți Inductorii decât sa-i puneți greșit.