Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.


RobertH


dan tm

E in regula sa elimini racorduri deja existente, dupa care sa constati ca erau bune?

Probabil pentru CFR Infrastructura e bine ca  incaseaza mai mult, dar pentru OTF si beneficiar e in regula?

ca sa nu mai spun ca -oarecum- dus intorsul asta poate incurca si trasele altor trenuri. Bine , nu e cazul la noi unde e loc pentru fiecare si marfarele stau cu orele daca nu cu zilele prin gari.

off topic, la fel se procedeaza si cu marsrutele Fieni-Bicaz sau Fieni -Malina care circula Tirgoviste Nord-Teis-Tirgoviste-Teis -Aninoasa desi exista racord direct Tirgovite Nord-Aninoasa. (sau poate l-au demontat).

cristi5

@RobertH ca tot esti aici. La dealul din estul tunelului Batuta nu exista AC. Tocmai s-a dat HG de expropriere si trebuie revizuit AM. Dupa cati ani de la inceperea lucrarilor?

Poate se vede pe harta cadastrala exact unde nu e expropriat pe variante...

Ne spune imediat @alinutt cat e de lucru la acel deal. Poate nu tunelul va intarzia varianta...

AndreiB

Si la Calarasi au eliminat racordul direct la modernizare. Nu inteleg de ce - reduci enorm din flexibilitate pentru o suma derizorie economisita.

cristi5

La Mintia poate fi acel pasaj rutier nou, poate incurca cumva fostul racord.

De obicei sunt scrise in proiect ratiunile pt astfel de decizii. Dar nu am gasit in memoriul tehnic (statia Mintia, pag 29). Scrie sec ca triunghiul se desfiinteaza

Se vede insa ca s-au facut eforturi de desfiintare a trecerilor la nivel

http://www.cfr.ro/files/ProiectArhiva/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.3_1/LOT%201/TERAS+SUPRA%20CF/MT/MT%20terasamente%20cf%203.pdf

alinuttt

Vizită oficială API pe șantierul Simeria-KM 614
Mulțumim constructorului, respectiv beneficiarului CFR SA pentru modul în care am fost primiți pe șantier!  :D
Estimez a fi către 1000 de poze realizate, întrucât am fotografiat din spatele trenului și distanța de la Coșlariu la Simeria. Am să încerc să fiu cât mai selectiv pentru a se ajunge la un număr rezonabil de fotografii postate pe forum.

Pentru îneput, o scurtă prezentare a situației de pe secțiunile 2A și 2B(KM614-Ilteu):

În prezent se circulă cu o viteză de 120 de kilometri pe oră pe firul nou pe relația KM614-Radna. Pe relația KM614-Ghioroc se circulă pe ambele fire noi.

În perioada 13-19 iulie va fi închidere de linie pe intervalul Săvârșin-Ilteu(granița lot Astaldi-lot Aktor), unde, așa cum vom vedea, în prezent lucrările sunt într-un stadiu foarte avansat pe varianta nouă de viteză.

Se dorește ca până la finele lunii august să se deschidă circulației firul nou de la Radna până la Milova. De asemenea, se dorește deschiderea celui de-al doilea fir nou între Ghioroc și Păulș, respectiv deschiderea variantei Varadia-Săvârșin la sfârșit de an/începutul anului următor.

Situația celor 4 poduri peste râul Mureș de pe aceste secțiuni este următoarea: Toate cele patru au pregătite zabrelele pentru lansare, fiind așezate pe terasament. La un singur pod(cel de la Bârzava) mai este de lucru la o singură pilă care are deja forați toți pilonii. Se dorește ca lansarea să înceapă de pe data de 1 iunie la unul dintre cele două poduri de la Conop, iar ulterior, pe parcursul anului se dorește lansarea unui total de minim 3 din cele patru poduri care traversează râul Mureș.

Pe drumul critic al acestei secțiuni se află varianta de viteză Bătuța, care include și un tunel. La acesta s-a reușit excavarea a circa 60% din lungime, mai exact 319 metri liniari. Tot în cadrul acestei variante de viteză sunt încă probleme de ordin birocratic la versantul care urmează imediat după portalul spre Simeria, respectiv la portalul tunelului spre Arad(la acesta din urmă obiectiv problemele sunt în curs de rezolvare).

De asemenea, tot pe secțiunea 2B, ar mai fi probleme cu situl arheologic de la Vărădia, dar am înțeles de la constructor că și acestea sunt în curs de rezolvare.

Pe măsură ce voi evolua cu reportajul foto, voi încerca să ofer mai multe detalii acolo unde dețin informații. Am parcurs cu o zi înainte întreg traseul de la Coșlariu la Arad pentru a putea fotografia lucrările care se văd din tren, iar în ziua următoare am fost însoțit de Adisan pe variantele noi(vizibile mai greu din tren) de pe secțiunile aflate între Ilteu și KM614. :) În orice caz, lucrările sunt extrem de complexe, spectaculoase și sper că am reușit să surprindem acest lucru din fotografii și filmările din dronă.

Pentru început, las câteva fotografii de încălzire:




























Powered by API/PUM imgur uploader


subway


cristi5

Pfai ce-a inaintat Aktor cu polata, vreo 4 metri? In cati ani? :lol: Vad ca li se crapa si "tencuiala". Tunelul 1 cam pe cand? Ca de tunelul 2 nici nu mai indraznesc sa intreb. Apropo acolo cum o fi cu exproprierile? Ca de la polata la primul podet din lunca (langa Salciva) nu e atacat nimic...

@Adisan iti multumesc si pe aceasta cale pentru colaborarea cu API. E excelent ca vom avea actualizari mai dese din zona aia interesanta

@alinutt a acoperit 300km de santier in 2 zile. :gj:

dorum


alinuttt

Sensul de mers este de la capătul X al stației Simeria spre Arad în cazul tuturor pozelor de pe acest tronson.

Începem cu secțiunea 3, Simeria-Gurasada, constructor FCC-Astaldi

Aici este granița cu secțiunea Vințu de Jos-Simeria(Swietelski-Strabag-Alstom), unde lucrările civile sunt finalizate în mare.


















Intrăm în stația Simeria, în dreapta vedem calea ferată 202 spre Peroșani, Defileul Jiului și mai departe către M900.
















Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

Pornim din Simeria. Geamul a fost jegos, vremea a fost și ea destul de capricioasă, motiv pentru care se vor vedea în unele cazuri urme și stropi în fundal. Am încercat pe cât posibil să le evit.










Ceea ce vedem în dreapta este linia 207 spre Hunedoara, care se află inclusă în proiectul de reabilitare câțiva kilometri, pentru a putea fi reconfigurată traversarea denivelată a acesteia peste M200.









Intrăm pe firul nou, ne îndreptăm spre stația Deva.








Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt




Traversarea denivelată a liniei 207










P.O. Aerodrom Săulești














Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

Podul peste râul Cerna

























Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

Stația Deva.


















Powered by API/PUM imgur uploader

Bonus, două poze nocturne din stația Deva:







Powered by API/PUM imgur uploader