Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

alecu26

cum vor face oare la punctul de intersectie dintre linia noua si linia veche?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Asta mă întrebam și eu...

Probabil vor închide linia pentru cel puțin o săptămână...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

Ar fi bine sa se coreleze si cu ceilalti constructori... Daca tot se inchide complet linia, sa isi faca si aia o parte din lucrarile critice. Ar trebui ca UIP-ul de la CFR sa coordoneze chestiunile astea.

motorzbh

Va rămâne un fir deschis adică ala vechi dupa care se va trece pe un fir nou. Teoretic linia veche rămâne și vor exista schimbătoare de cale intre linia veche si noua.

TibiV

Ești sigur?!?!...

Schimbatorul de cale ar trebui să fie "din buza" culeei de pe malul drept a noului pod... Cu o raza de curbura mai degraba de tramvai decat de tren...

Și nu era vorba și despre o diferență de nivel? Că de aia fac alt pasaj peste CF la Ilia...

Na, întreb și eu, deși in principiu mi se pare OK să rămână și linia veche cu pod cu tot, chiar și dacă numai ca back-up...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

@motorzbh da, se va pastra un fir pe malul drept al Muresului dar nu, nu la Branisca. Ci la cele doua variante mari unde se construiesc si gari noi pe malul stang. Raman garile existente pe malul drept, deservite de acel fir. Schimbatoarele de cale pt acel fir sunt in statiile Campuri Surduc si Ilteu, respectiv Varadia si Barzava

Statia Branisca se muta, o vezi pe filmare. Devine PO. Si aici pe harta. Vechea statie si vechiul traseu se demoleaza.

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=16/45.907/22.782

Ti-as arata si proiectul (e descrisa si ordinea operatiilor acolo) dar cineva din CFR a reusit sa scoata accesul la directory listing. Probabil din greseala... Poate ne poti ajuta cu asta?

Directoarele *nu* se vad

http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.3_1/LOT%202/PODURI/desene/494+913.600/

Dar fisierele individuale se vad

http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.3_1/LOT%202/PODURI/desene/494+913.600/PLAN%20DE%20INCADRARE%20IN%20ZONA%20KM%20494+913.600.pdf

http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.3_1/LOT%202/PODURI/desene/496+332.90/PLAN%20DE%20INCADRARE%20IN%20ZONA%20KM%20496+332.90.pdf

motorzbh

Teoretic ar trebui sa fie trei stații ramase pe vechiul traseu: Bârzava, Bătuta și Zam. Eu am înțeles ca Brănișca se desființează. Știu ca s-a discutat intens în clarificări. Cu documentația nu știu ce de întâmplă cred ca era doar pe timpul licitației. Pot sa fac rost de contract dar are 10 Gb.

cristi5

Inteleg ca erau doar pt licitatie dar toate fisierele sunt evident acolo. Doar nu le putem vedea numele (directory listing). Ar putea face un pustiu de bine sa ne dea acces la directoare, sau sa ne dea fisierele sa le arhivam in alta parte. Sunt oricum informatii publice.

Contractul include proiectul pe care s-a licitat? Asta ar fi alta solutie :)

Cetatean

Cel mai probabil o sa fie o închidere de câteva zile. Trebuie sa fie gata cele 3 poduri peste Mureș. Dar mai este muuult pana acolo.

Legat de Branisca, nu se desființează, se vede în filmare unde o sa fie PO, se vad peroanele.

Legat de închideri, în general se anunță și se corelează. Închiderile se cer cu 90 de zile înainte cred și nu e neapărat sa se și aprobe.

Zilele astea cred ca este închidere,probabil ca se monteaza tablierul la pasajul de la Linia Hunedoara și de la podul peste Valea Bătrână dintre Bretea Mureșan și Ilia.

dan tm

Parcă s- a discutat aici, traseul vechi rămîne cu linie simpla pentru trafic local. Statia Branisca se muta  aproape de pod si devine PO. Nu inteleg de ce se demoleaza clădirile din vechea statie Brănisca în loc să fie vîndute sau închiriate.

motorzbh

Da, contractul include tot: proiect, cerințe, clarificări oferta câștigătoare , o mulțime de documente. Pana găsești ceva iesi la pensie. Si sunt 14 proiecte în derulare acum.

Ovii Stîngaciu

Ce avem noi aici ??! Poze noii de la Brașov O:-) :D :lol: :p

Lucrări în gara Brașov (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Nu prea mai e valabil dar... (GPS)


Se pune prisma de balast veche  (GPS)


Sună fain , 160 la ora , scuze vs va fi 100-120 (GPS)


(GPS)


UIC (GPS)


(GPS)


(GPS)


Pietriș (GPS)


Old vs New (GPS)


Easement (GPS)


Trenul de lucru merge cu 5-10 km/h , se aude fain linia când se apropie (GPS)


(GPS)


(GPS)


Totul e bine până când... (GPS)


? (GPS)


Traseul se va devia ?  De ce ? (GPS)


Deoarece se va reabilita o porțiune din M200 și o inflexiune provizorie (ETA: sfârșitul lui mai începutul lui iunie (sunt doar 500 de metri), dupa se va pune linia nouă până la Stupini-Bod. (GPS)


Iar trenurile care vor circula la Sibiu sau Zărnești vor circula pe firul modernizat(temporar) (GPS)


La lucru ;) (GPS)


172+5 (GPS)


Zoom prea mare ... (GPS)


Din nou???! (GPS)


Cam strâmb dar o sa treacă trenuri de lucru (GPS)


Cam așa va arăta inflexiunea.  (GPS)





Legătura între șine (GPS)


(GPS)


Balast vechi (GPS)


(GPS)


(GPS)


Se pare că linia nouă e muult mai sus decât cea veche ! (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

subway

Piatra sparta de calitate are muchii ascutite nu rotunjite...

cristi5

Quote from: alecu26 on April 20, 2021, 04:23:51 PM
cum vor face oare la punctul de intersectie dintre linia noua si linia veche?

Eu am alta intrebare: unde e podul din estul PO Bransica??

TVlad

Quote from: subway on April 21, 2021, 02:57:16 PM
Piatra sparta de calitate are muchii ascutite nu rotunjite...

Stiu ca balastul vechi se poate reutiliza insa care sint etapele necesare? Am vazut ca se cerne (ciuruieste, cum se spune mai tehnic) pentru a indeparta pietrele prea mici si se spala de noroi sau alte impuritati insa nu imi dau seama cum se poate face mai colturos fara sa se reduca dimensiunile pietrelor sub valoarea limita.