Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

cristi5

Da, fisierele de care stim le putem accesa.

Voiam sa-i arat la relizatorul randarilor unde e cota CF fara de cota luncii Muresului.

Dar daca vrei sa vezi o cota pe site-ul CFR nu ai cum, decat daca ai salvat undeva numele fisierului (de ex daca ai pus un link pe forum sau pe OSM)

Sper ca e o greseala de configurare.

alinuttt

Feldioara
Fotografiile sunt făcute în data de 2 martie 2021.

















Powered by API/PUM imgur uploader

















Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

La Sighișoara au început să monteze stâlpi provizorii pentru catenară, semn că vor începe curând lucrările și aici.














Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

Imediat după Sighișoara sunt consolidate podețe. Același lucru s-a întâmplat și pe Km 614-Simeria în zonele în care reconstrucția căii ferate nu avea loc pe amplasament nou. :)











Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

Urmează o variantă nouă de traseu, deja par a fi elemente prefabricate de podeț montate.

























Powered by API/PUM imgur uploader



cristi5

Din video de mai sus vedem ca incepe sa se concretizeze la Campuri Surduc (detalii in mesajul citat)

Quote from: cristi5 on November 13, 2020, 12:55:22 AM
Acum trebuie sa ne gandim ca in timpul constructiei, firul existent ramane asa cum e, ca se circula pe el. Langa el vor aparea 2 fire cu 2.5m mai sus.



Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

Următoarele poze sunt de pe tronsonul Cața-Apața. Cred că cea mai importantă informație este că s-a început lucrul și pe acest tronson . Marcaje sunt în mai multe locuri de pe acest tronson.























Powered by API/PUM imgur uploader

Ovii Stîngaciu

Poze de la Brașov avem :))) :lol:
Panoul despre fondurile europene pt calea ferată Brașov Sighișoara loturile 1 și 3 (GPS)


De aici e linia invizibila :))) glm (GPS)


Și aici au pus fundațiile pt stâlpii de catenară OCS3 (GPS)


(GPS)


:) (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Km 170+9 (GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

ioandorin

Ovi,nu sunt fundații pentru stâlpii de catenară!  Sunt cămine de vizitare (pt. cabluri sau pentru scurgerile pluviale. Când fac fundațiile pun și stâlpii când aceștia nu vin prinși pe fundație.

motorzbh

Camerele de vizitare se îngroapă si sunt pătrate . Nu prea vad cum poti sa ai acces la cabluri prin tubul asta lung de beton. Cablurile sunt îngropate la 80 de cm alea de cupru si la 120 cm fibra optica. Mai repede sunt pentru drenare.

District EA

Quote from: cristi5 on March 07, 2021, 12:20:33 PM
Voiam sa-i arat la realizatorul randarilor unde e cota CF fata de cota luncii Muresului.
Profil transversal zona punctului de secționare Bata, aproape de tunel.




Powered by API/PUM imgur uploader

motorzbh

Quote from: District EA on March 07, 2021, 08:57:51 AM
Ce se mai știe de licitația pentru: ,,Verificarea CE a subsistemelor structurale: Infrastructura, Energie și Control-Comandă și Semnalizare de cale, modernizate în cadrul proiectului de reabilitare a tronsonului: Frontiera-Curtici-Arad -km 614 și asistență de specialitate pentru elaborarea dosarului necesar obținerii Autorizației de Punere în Funcțiune în conformitate cu cerințele privind interoperabilitatea prevăzute în HG 877/2010″.
Pe 15 martie se deschid ofertele. Sau mai bine zis oferta.

Phenol

Va fi nevoie de o licitatie ca asta, adica verificarea subsistemelor si in cazul tronsoanelor de pe Km 614 - Simeria si mai departe pe Simeria - Sighisoara?

In alta ordine de idei nu este un overlap intre proiectul de reabilitare terminat si aceasta licitatie? Receptia pe Km 614 - granita era destul de mediatizat cu locomotiva care se oprea singur in gara Arad si asa mai departe. Proiectul de reabilitare terminat nu avea o componenta de punere in functiune?