News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

oc7avian

Brașov - Bod, update de astăzi (vremea n-a permis progres semnificativ)

Partea 1: Gara Brașov

Par lucrări de montare a unui gard lângă gară
(GPS)


Partea finalizată
(GPS)


Restul pozelor, lucrările din zona peroanelor
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

oc7avian

Brașov - Bod, update de astăzi (vremea n-a permis progres semnificativ)

Partea a doua: Pod Independenței (2 poze) + Bod (2 poze)

(GPS)


(GPS)



(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

pasadia

Off, trebuie sa mai ajung și eu pe aici. Primele poze, alea dinspre gară spre 13 Decembrie, sunt de pe un contract mai mic, al regionalei Brașov, de renovare a peronului 1 și zona dinspre gară. Dar nu mă așteptam in contractul asta sa monteze acel gard inutil. Nu pricep care poate fi rostul lui, fac și ei o muncă și o cheltuială inutilă.

dan tm

Probabil pe linga gard o sa creasca  tufe si va deveni budapublica si rampa de gunoaie.
Mai sint garduri de-astea inutile pe la CFR.

Calin88

@dan tm
Chiar pe latura opusa a garii, inspre Tractorul, e un exemplu perfect

Ovii Stîngaciu

Foarte faine pozele de pe Brașov-Bod , mai ales au fost la apusul soarelui. Cam la fel e din octombrie noiembrie ... Doar au pus separatoare (gard între firul demontat și cel vechi) până la ieșire din gara Stupini . Voi veni și eu în zona sa patrulez!  :D Noapte buna
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!



subway

@horatiu.cosma
Ai reusit sa afli ceva date privind promisele 4 TBMuri?
Baga de seama ca un TBM feroviar nou costa de la 20-30milioane euro in sus ceea ce cred ca depaseste cu mult costurile previzionate ale proiectului.

NicolaeG

Sunt mai nou pe aici și am o întrebare. De ce sunt toate gările la fel? Ma refer la peroane și trecerile la nivel. Carol când a construit calea ferata a făcut fiecare gara intr-un alt fel . Doar comuniștii le-au făcut foarte asemănătoare...

AndreiB


TVlad

Nici pe vremea lui Carol nu se facea altfel. Garile construite pe aceeasi sectie si in aceeasi perioada au o structura asemanatoare (ex. Videle - Giurgiu, Ploiesti - Slobozia). Peroanele erau si atunci toate la fel, niste pietris tinut la un loc de niste sine. Intre timp s-au mai inaltat dar nu prea mult (celebrele dale de beton armat ciobite si cu armatura la vedere). Dispunerea liniilor e insa foarte variabila, in functie de geometria statiei si cerintele de trafic.
Trecerile la nivel nu inteleg, de ce ar trebui sa difere intre ele? Important e sa indeplineasca in siguranta functia lor.

dan tm

De altfel nici comunistii nu le-au facut chiar la fel.
Cladirile statiilor difera destul de mult.
Craiova, Tirgu Jiu, Baia Mare, Zalau Nord, Vaslui, Constanta, Predeal, Resita Nord, Caransebes, Orsova, Medias, Birlad  as zice ca sint destul de diferite.

Desigur  pe sectii mai sint si cladiri standardizate facute in comunism, dar din ce am remarcat, la electrificare, BLA sau sporirea capacitatii, cladirile CED au fost standardizate la fel cum cladirile statiilor respetive erau deja standardizate.
Se observa pe Timisoara Nord -Arad-Oradea, Ploiesti Sud-Urziceni-Slobozia Veche, Deda-Ciceu.

Mai sint si altele dar nu-mi vin acuma.

alexmocian

@subway am vorbit cu amicii mei de la Herrenknecht si nu au auzit the asa ceva. Din experienta mea 4 TMB's este foarte greu ca sa match oriunde ar fi ele in lume sa fie disponibile cam in aceeasi perioada ca sa nu mai spun sa le mobilizezi dureaza cam 8-10 luni s.a.m.d. Poate au cei de la Lovsun pe undeva dar nu cred sa fie 4 identice ca diametru. De exepmlu una noua trebuie 18 luni s-o produci si vreo 3 la mobilizare, install si commissioning inca vreo 3-6 luni. Tot parerea mea este ca nu cred sa aiba AKTOR timpul asta disponibil in schedule. Cred ca un drill&blast sau alte optiuni sunt mai avantajoase mai rapid de dat drumul unui tunel. Un alt aspect de retinut la TBM este ca primii 200m sunt excavati prin alte metode pentru a monta TMBul. Au pregatit asta la tunelurile de care este vorba?
Ori metoda cu TMB trebuia cuprinsa in FS si PT nu cred ca au asa ceva si ca o info generala costul de proiectare (engineering & design) pentru un tunel excavat cu TMB este mult mai mare decat unul prin D&B. Nu cred ca avem asa ceva in proiectul AKTOR, dar cineva care are access la documentatie poate sa ne spuna mult mai repede. Trebuie sa fie cineva pe forum care sa stie ceva de asta.
Eu mai repede as vedea 2 TBM la Meses spre expemplu dar chiar si acolo cred ca D&B este mai ieftin si rapid de implementat, ai nevoie de 3 x 3Boom Jumbo si unul cu 2booms, 2 FEL, 4 x 50T ADTs si 2 Bolters toate astea costa 12-14Milioane restul este knowhow.
Cheers   

oc7avian

Toată dezbaterea a pornit de la câțiva care am auzit independent despre 4 TBM-uri. Și cred că fiecare am fost surprinși. Și am fost și mai surprinși când fiecare știam informația asta. Individual, poate am fi tratat-o ca pe un zvon. Cred că nedumerirea persistă pentru toți până avem o confirmare oficială. Mi-am contactat sursa acum să văd dacă are ceva noutăți.

Personal, am fost convins de lipsa de trivialitate pentru a face așa ceva și mulțumesc pentru detalii tehnice specifice. Revin când știu ceva și voi marca ca zvon dacă n-am ceva oficial în fața ochilor.