Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

TibiV

^
Marcel, cred ca era bine daca era doar patrata. Dupa sunet, roata aia este triunghiulara...

Si peste cativa ani (putini) o sa ne miram ca trebuie schimbate sinele pe o linie "abia reabilitata"...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vlad94

O filmare pe ruta Alba Iulia-Simeria din septembrie (copyright InterRegio Andrei Ivănescu)


dan tm

Si asta cu ,, e prea jos pentru noua linie"...

proiecteaza si astia...

cristi5

^ pai s-a schimbat cerinta privitoare la nivelul de inundatii. Terasamentul nou e cu cativa decimetri sau chiar metri mai sus pe tot defileul Muresului.

Cred ca deja avem poze pe forum cu linia noua vazuta de la geamul trenului aflat pe linia veche.

Pe partea dreapta a Muresului va ramane un fir din linia actuala pt trafic local. Ma intreb daca ramane la nivelul actual? Adica garile vor avea o linie "jos", alaturi de doua sau mai multe linii "sus"? Sau daca se ridica toata gara, ce se intampla cu declivitatea pe linia veche?

frunzaverde

#6830
@cristi5:

Linia actuala (care ramane de trafic local) nu va fi modificata in nici un fel dincolo de racordurile din gara Varadia si Barzava. Nici macar reparata.

In garile astea, liniile noi sunt un pic mai sus decat cele vechi, dar nu pun probleme.

Profil transversal Barzava:
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2a-2b/TR.2-B_1/Lot%201/TERAS+SUPRA%20CF/desene/a.ST%20BARZAVA/PROFIL%20TRANSV%20KM%20567+905.pdf

Plan situatie Barzava:
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2a-2b/TR.2-B_1/Lot%201/TERAS+SUPRA%20CF/desene/a.ST%20BARZAVA/PLAN%20DE%20SITUATIE%20(1).pdf

Pare ca racordul cu linia veche se face printr-o scurta coborire, de 0.2%, nimic spectaculos.

@Dagda: de cate ori n-am asteptat trenul in fata "terasamentului frumos"... Bine ca n-a bubuit nici una din bombele alea... Ma intreb cum naibii le-au ratat cand au facut gara, in anii '60.

Quote from: marcelbanu on November 11, 2020, 04:48:03 PM
Se aude roata aia pătrată...

In ce hal face... Ciocanarul de roti ce-a pazit? Sau e roata monobloc si nu a stiut s-o asculte ca e "tehnica moderna"?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cristi5

@frunzaverde

La Campuri Surduc e spectaculos, uita-te cat coboara firul existent de la 515+125 pana la 516+200. De fapt firul e adus aproape de nivelul existent deja la 515+600.

Cu rosu e cota proiect la 170,5 (la 515). Pe randul urmator cota existent 167.9. Adica 2,5 m diferenta.
In planul de situatie 3 e trecuta declivitate de 3,299 la mie pe 640m.

Acum trebuie sa ne gandim ca in timpul constructiei, firul existent ramane asa cum e, ca se circula pe el. Langa el vor aparea 2 fire cu 2.5m mai sus. Sau poate pt inceput numai firul 2.

Pe plansa e marcat nivelul Muresului cu asigurare 1% la 169,2m

http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.2-C_1/LOT%201/TERAS+SUPRA%20CF/desene/ST%20CAMPURI%20SURDUC/






Powered by API/PUM imgur uploader

frunzaverde

Chiar ca impresionant - la capatul asta nu m-am uitat - m-am uitat la ala plictisitor...

Deci cam 0.5% declivitate (daca calculez bine, sunt obosit) cu tot cu racordarile - nu-i chiar rau, mai ales ca e o linie locala.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

marcelbanu

Vă salut,

M-am uitat la filmarea Alba Iulia - Simeria și nu pricep:
- de ce a fost ,,mutat" trenul de pe directă, linia III pe abătută, linia 4 dacă în Șibot, directa era liberă și avea și peron;

km436+7, intrare în abatere Șibot.




Șibot, linia III liberă iar trenul este la linia 4...




- dacă este linie de 160 km/h, de ce nu au fost prevăzute macaze cu inimă mobilă de pe directă pe abătută, sau de pe directă pe directă,
pentru că, am observat, la ieșirea din Alba Iulia, km413+100 este ,,macaz de viteză" între directe iar la km413+300 este ,,macaz de viteză redusă";

km413+100




km413+300




- intrarea / ieșirea în/din Vințul de Jos, de pe la km418+500, trenul încetinește iar km421+500 trece în abatere de pe firul 1 pe firul 2 pe ,,macaz de viteză redusă";




Ieșirea e pe macaz de viteză...




Ce șmecherie, l-a scos de pe firul 2 pe 1, km423+100 apoi, la 200 de metri, la km423+300 l-a ,,pus" înapoi pe 2...




...macaz de viteză !




De ce nelămurirea asta ?
Pentru că, într-o iarnă am fost cu un mecanic cu 2031 la Arad iar la Glogovăț, după km614, undeva se vedea un verde clipitor și indicatorul de viteză arăta ,,8", 80 km/h în abatere. La ieșirea spre Arad, la fel, indicatorul de viteză era ,,8", 80 km/h în abatere...

După părerea mea, se puteau monta ,,macaze de viteză" între liniile directe și între directe și prima abătută.
Nu zic, or fi scumpe ,,macazele de viteză", dar dacă e linie de viteză mărită, lasă domne' trenurile să alerge iar unde trebuie abatere, să treacă cu spor, cu ăia 80 la oră, și uite așa se reduc timpii de mers că altfel, reducîndu-i viteza la 30 ca să treci un tren în abatere...

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

etravel

Quote from: dan tm on November 13, 2020, 08:41:29 AM
In parcurs IDM, revizorii de cale  sau orice alt slujbas feroviar verifica trenul prin defilare, se uita sa nu fie saboti strinsi, incarcatura deplasata, legaturi destrînse,arcuri rupte, usi deschise, piese care atîrna,  LOCURI PLANE in roti. Ei bine asta cu locuri plane este una din chestiunile pe care nu le prea raporteaza nimeni ca sa  opreasca trenul si sa remedieze situatia.
Deci asta genereaza zgomotul respectiv, locul plan? Intreb pentru ca am venit de la Constanta cu unul din cele doua trenuri care ating 160 la ora, una din rotile vagonului scotea zgomotul din video, insa 'bataia' era mult mai puternica. Naşul a fost perfect indiferent chiar si dupa ce i-am atras atentia. Personalul din gari iesit la defilare se uita ca la tv, probabil urmareau altele.

cristi5

@marcelbanu din cate stiu centralizarea in gari nu e gata. Doar infrastructura e gata (mai putin varianta Coslariu). Asa ca nu se circula "normal". Probabil tot pe un singur fir etc

frunzaverde

@marcelbanu - cred ca sicana respectiva vine din faptul ca acolo era un podet la care s-a lucrat mult si bine. Macazurile sunt eclisate pentru ca nu exista nici o centralizare care sa functioneze (se si vede ca se merge pe un singur fir pe toata distanta, si doar unele macazuri sunt deschise circulatiei - pe centralizarea veche, refolosita temporar). Probabil nu a venit nimeni sa schimbe eclisele...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

 Nu imi aduc aminte sa fi fost asa probleme cu implementarea semnalizarii pe Bucuresti-Campina, desi scriptic s-a instalat ERMTS 1 pe Buftea-Brazi. Ce a fost diferit la implementarea reconstructiei de atunci vs. situatia actuala, avand in vedere ca oricum ramane Indusi?

frunzaverde

Contractul de semnalizare + centralizare a fost licitat separat si intarziat masiv. Si fara centralizare, nu se pot schimba macazurile - pentru ca nu exista sistemul (electronic si informatic) care leaga macazurile de pupitrele de comanda, nu exista pupitrele de comanda, nu exista nimic...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Vlad94

Stie cineva cat de intarziat este proiectul semnalizarii si centralizării? Cand ar trebui sa fie gata?