Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

Vă salut cu drag, din nou, după o lungă absență...
M200, de la km490+000, Mintia h sau Termocentrale Mintia pînă la km476+690, aproape de Simeria...
2 noiembrie 2020


De cîteva zile s-a demontat catenara de pe firul doi, sensul spre Arad...






































Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu












Se construiește un pod...
Ce am aflat m-a lăsat cu gura căscată...
Acest pod va fi pentru o altă linie de viteză, de la Hamburg pentru Constanța...
Nu pot să cred că se mai face o linie dublă pe lîngă cea existentă,
dar pînă la proba contrarie, dau crezare celor aflate...
Adică linia aia vine paralel cu cea existentă, va trece peste linii aici, în Mintia, se văd pilonii
și va merge spre Deva...
E ceva adevărat, la km490+000 am văzut picheți de marcare la distanțe de cîte 5 metri de-o parte și de alta a liniei existente...
Sper că vedeți pichetul de marcaj...













Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu










Cum scriam înainte, se va face acel pod peste liniile din Mintia, iar acel bloc de beton este pentru un pilon intermediar
ce se va demola după ce se va pune podul pe piloni.
O parte este pe partea cu gara, partea a doua a podului s-a văzut printre vagoane...
E prea mare podul pentru a fi pentru traficul rutier din Mintia.

Poate are cineva informații sau vreo hartă să ne edificăm de realitate...








Aici se vede un spațiu destul de larg...










Se văd picheții de marcaj...
Oare chiar să se mai ,,tragă" o dublă ?













Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

De la Deva la Aerodromul Săulești km477+085...



































Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

Și ultima bucată, de la Aerodromul Săulești km477+085 pînă în apropiere de Simeria, km476+690...































Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

cristi5

Multumim de poze!


Quote from: marcelbanu on November 03, 2020, 12:12:03 AM

Se construiește un pod...
Ce am aflat m-a lăsat cu gura căscată...
Acest pod va fi pentru o altă linie de viteză, de la Hamburg pentru Constanța...
Nu pot să cred că se mai face o linie dublă pe lîngă cea existentă,
dar pînă la proba contrarie, dau crezare celor aflate...


Ar trebui sa facem o colectie cu povesti vanatoresti auzite in santier :) Asta suna a telefonul fara fir.

La Mintia va fi un pasaj rutier peste CF


http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/45.921/22.852/0





Powered by API/PUM imgur uploader

marcelbanu

^^
Așa știam și eu: pod rutier dar...

Ceea ce am aflat, am aflat de la un vopsitor...
Podul în sine, tablierul de fapt, identic cu cele văzute de-a lungul întregului tronson, de la Vărădia de Mureș pînă la Cerna.
Totuși, e prea mare pentru un traficul anemic din Mintia.

La Deva se trece peste calea ferată cu un pod din prefabricate din beton...











Pe 9 noiembrie, dacă vremea e bună, se prea poate să se monteze podul pe piloni.
Sînt de după-masă la serviciu, de la mine sigur se vor vedea brațele macaralelor !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

RobertH

Ah, cum revin unele lucruri sa ma bantuie .  :lol: 

Din toata documentatia de pe Simeria-km619 lipseste o sigura plansa . Ati ghicit ... pentru statia Mintia.  Totusi sunt destul de sigur ca va fi pod pentru rutier din cauza ca se desfiinteaza trecerea la nivel veche ce ducea la baraj.

La km 490 va fi o pasarela si putin mai la est va fi PO Mintia si pana acolo va fi un drum de intretinere. De aia e mai larg.

marcelbanu

Am stat azi noapte și am tot socotit.
Cum naiba să urce ăia un tren pe acel pod ?
Nu se potrivește:
1) - raza de curbură este foarte strînsă, foarte mică;
2) - panta la urcare pe pod este destul de accentuată...

M-a indus în eroare configurația tablierului podului cît și mărimea acestuia...
Oricum, voi urmări situația...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

dan tm

Pe sait aici mai sint poduri rutiere cu tablier metalic ca la trenuri. Dar nu s-a stabilit de ce se alege asa intr-o parte si grinzi de beton (clasic rutier) in alta parte.

Revin cu intrebarea mea legata de Mintia: de ce construiesc alta cladire si nu o refolosesc pe aia existenta? sint foarte asemanatoare, asta veche are si copertina gata construita.
Ce se intimpla cu vechile cladiri?
De ce se desfiinteaza racordul direct Arad- Paulis Lunca? in felul asta trenurile de marfa vor circula la De4va pentru rebrusare.


Cetatean

Legat de pasajul din Mintia, povestea cu Hamburg e WOW :)) Le-a puscat ceva mintea. Eu am scris acu' ceva vreme despre pasaj, o investiție uriașă, cu probleme legate de acces pentru riverani, pe partea sudica. Înghesuit și plasat într-un loc foarte prost.
Mai bine se făcea un pasaj în Simeria undeva, sau încă unul în Deva. Dar ma rog, asa e când echipa de proiectare nu isi vizitează viitorul proiect.
În alta ordine de idei, unul din podurile peste Mureș de pe lotul 3 prinde forma.
Îl aștept pe colegul de forum caruia i-am zis ca o sa dureze muuult mai mult de un an s afie gata, cu lada aia de bere. Când le unesc, știu un loc bun sa mergem sa ne uitam.
E vorba de podul din mijloc, din cele 3 de peste Mureș, din zona Vetel.














Powered by API/PUM imgur uploader

frunzaverde

Probabil au auzit muncitorii ceva de "Coridorul TEN Rin - Dunare", care e scris in n-spe locuri si in documentatie, si in santier pe placi, si foarte probabil si pe borderouri, acte de insotire marfa, pontaje etc.. Probabil au vazut "Strasbourg" (care e capatul coridorului) pe ceva hartii, si, din vorba in vorba a devenit "Hamburg".

Nu exista nici o alta cale ferata in constructie in Romania... Si nici macar planuri la nivel mai mare de "carioca" pentru HSR.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!