Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Knattspyrnufelag

Mă uitam că în prezent cel mai rapid tren Brașov - Sighișoara parcurge distanța de 128 km în 2h40 min. Aici se poate câștiga enorm...

subway

Ma uit si ma crucesc de zece ori pe zi la strategia falimentara pentru feroviar...cum poti sa consideri ca tinta de 160km/h e ceva ce poate fi numit modernizare de secol XXI??? Pana si locomotivele cu aburi interbelice fugeau mai iute... Liniile clasice in zilele noastre se proiecteaza si construiesc pentru viteze de 200-250km/h iar liniile de mare viteza pentru 300-350km/h.
Doar asa pot fi economic viabile si concura la sange atat cu rutierul cat si cu aerianul.

Knattspyrnufelag

Corect - chiar și așa eu sunt șocat că nu este folosit potențialul infrastucturii pe care o avem deja. De exemplu, intorducerea a câteva trenuri directe București - Brașov fără oprire, așa cum sunt două trenuri pe zi București - Constanța (prea puțin!), care cred că ar putea parcurge distanța în 2 ore.

marcelbanu

Quote from: Andi on July 22, 2020, 02:34:06 PM
@marcelbanu

Linia 3 va fi deschisa curand sau odata cu celelalte 2 linii?

Oamenii mi-au spus că se vor deschide toate trei pentru că la Mintia mai au de lucru iar firul II care e direct nu are corespondent în Mintia...
Nici firul unu, spre Mintia nu e gata. Mai au ceva de rezolvat în zona podului auto de pe DN76, Deva - Oradea...
Am scris II și III pentru că așa se notează liniile directe, iar 1, 4, și 6 sînt linii în abatere, asta în Deva...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

rota

CFR primește verde pentru semnarea contractului Apața – Cața. RailWorks câștigă la Curtea de Apel

Curtea de Apel București s-a pronunțat marți în cazul contractului de modernizare Apața-Cața (lotul 2 Brașov-Sighișoara) disputat de RailWorks (Alstom, Arcada, Aktor, Eurocontruct), FCC – Astaldi și Alsim Alarko.â
Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

Xenos

Faptul ca Aktor va construi toate cele trei loturi intre Brasov - Sighisoara, cu tunelurile alea foarte lungi, fie si in asociere - nu mi se pare cea mai buna veste. Sa speram ca restul partenerilor vor fi seriosi.

Cetatean

Mai trist este ca, după câteva miliarde investite, cel mai rapid tren face Sighișoara Simeria  în 2 ore și 37 minute pe 169 de km!
Din ce știu la Deva se va deschide firul II pentru a avea acces călătorii la peron.
Sunt situații când în Deva sunt 3 trenuri de călători și este foarte greu cu peronul provizoriu.

Knattspyrnufelag


Phenol

Fiindca lipseste centralizarea si centrul de comanda de la Simeria.

Andi

Dar linia nici macar nu este oficial finalizata, inca se circula pe un singur fir si jumatate de statie, semnalizarea nu e finalizata, trenurile se muta de pe un fir pe altul la aproape fiecare statie, exista o limitare de 40 km/h la Manarade la pasaj si o restrictie de 15 la alt pasaj intre Valea Lunga si Micasasa, la Copsa Mica in cap spre Medias exista un macaz cu 15 (din auzite l-ar fi stricat un tren de marfa), plus de asta varianta de viteza din spatele statiei Coslariu nu e data in folosinta inca, cand semnalizarea va fi complet functionala iar traficul se va desfasura pe ambele fire cu siguranta vom vedea o scadere semnificativa a timpilor de mers  :)




cristi5

Quote from: Xenos on July 22, 2020, 11:03:47 PM
Faptul ca Aktor va construi toate cele trei loturi intre Brasov - Sighisoara, cu tunelurile alea foarte lungi, fie si in asociere - nu mi se pare cea mai buna veste.

Arcada are deja "responsabilitatea" pt Cata-Sighisoara. Arcada sunt buni la tuneluri CF, l-au construit si pe cel de la Turdas. Eu zic ca sunt sanse sa mearga treaba. Pt colaborarea Aktor-Arcada vezi mai sus raportul lui @horatiu.cosma de pe 614-Simeria.

Ramane Brasov-Apata la Aktor... Acolo poate sa iasa urat.

Oricum, aceste contracte vor ajuta Aktor sa ramana in viata. Poate de banii aia mai aduc si niste oameni competenti in Romania? Ca inteleg ca pe ST2, pe langa situatia financiara, incompetenta e o problema majora.

alinuttt

Racordul de viteză Coslariu, zona cea mai întârziată. Se lucra, pare că au mai avansat.






















Powered by API/PUM imgur uploader