Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

alinuttt

Stie cineva ce se întâmplă pe Sighișoara-Cata și Brașov-Apata? A predat amplasamentul de ceva timp și momentan tot nimic...

cristi5

614-Sumeria de exemplu a inceput cu reproiectari. Proiectul cumparat de CFR este defectuos, tradus cu google translate etc. Asa au ajuns sa le scape la Sighisoara-Simeria mlastina de la Coslariu de exemplu. Sau conducta de gaze care a blocat tunelul Turdas ani de zile. Deci daca bine inteleg, pe 614-Simeria au lasat antreprenorul general sa ajusteze proiectul la greu. Nu stiu sub ce forma legala/contractuala ("proiectare de detaliu"?). Si se pare ca merge mai bine 614-Simeria, vom vedea curand. Alt pas inainte este ca 614-Simeria include semnalizarea in contractul de CF, nu separat ca Sighisoara-Simeria.

Pe de alta parte nici nu stiu sa avem oameni de pe forum in zona. La fel ca 614-Simeria, e o zona izolata, slab populata. 614-Simeria macar are un DN dar lumea merge acum pe A1. Aici nici acces rutier nu prea este dar nefiind mult traseu nou, se va vedea din tren. Mai putin variantele majore:


http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=15/46.228/24.997/0

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=15/46.176/25.136/0

billy752-istu

Au fost aplicate marcajele dar încă nu este nicio organizare de șantier pe Brasov-Apata si Cata-Sighisoara.Probabil dupa 1 iunie...

alinuttt

CNSC a respins contestația turcilor pe Cata-Apata, cred că urmează semnarea în zilele următoare și aici. Asta înseamnă că vom avea constructorul pe teren în perioda următoare pe întreg traseul Sighișoara-Brașov.

Ionut


alinuttt

Că nu mai sunt alte probleme. Nu-mi doresc, dar au ajuns în faza în care trebuie să semneze. Situația e deblocată.

Ionut



Ionut

Ah gata, daca au scris aia de la ClubFeroviar... totul e ok. M-am linistit.

horatiu.cosma

Orice decizie CNSC poate fi contestată în instanță, deci mai durează. Semnarea contractului iar va fi o procedură ce va dura 1-2 luni. Ordinul de începere la fel. Apoi așa cum vedem și pe capete, nu apar ca prin magie imediat organizările de șantier și muncitorii în teren. Înțeleg ultra-optimismul vârstei fragede, dar este timp să se mai cizeleze spre realism. La anul în primăvară dacă se apucă serios, e bine.

Ionut

Bai Horatiu, daca a zis alinuttt ca se semnează și nu mai sunt probleme... asa e!


Ionut

Mai baieti, voi tot nu intelegeti ca daca a zis alinuttt ca e gata, e gata! Mai ales daca a aparut pe ClubFeroviar.ro. Maine se semneaza contractul. Luni sunt in teren! La anul e gata! Si la multi ani!

florin74

^^Sunt sigur de la lotul asta? Nu cumva de la lotul de capete???
Brasig e iesit din cursa de aici demult...

NGC

Contestatiile de mai sus sunt pentru licitatia deja atribuita, "Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara" si vorbim despre cale extraordinara de atac.