Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

District EA

Quote from: cristi5 on April 26, 2020, 09:59:23 AM
Apropo la Batuta vad ca CF va intesecta DC83 in doua locuri, pt ca DC ocoleste dealul prin care trece tunelul... Treceri la nivel?
Pasaj inferior deviere DC 83 la 559+200, intrare tunel (polata) la 559+374







Powered by API/PUM imgur uploader

Si la iesire spre Lalasint pasaj inferior 560+823, iesirea din tunel la 560+600







Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

O sa incerc sa pun si pe OSM devierea DC83 si pasajele pe CF. 

LE : Apropo de devieri . Cine se ocupa de noul pasaj DN7 peste CF ? Eu am pus constructorul de pe CF dar nu sunt sigur.

dr4qul4

Iti multumesc pentru ce faci. Abia astept sa apara si A7 pe harta  :D

As incerca sa o pun eu, dar talentul meu la desen este...inexistent. Nu are cum sa-mi iasa atat de bine ca tie.
Cred ca s-ar umple forumul cu sesizari care semnaleaza inadvertente.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RobertH

Am terminat de pus pe OSM podetele lipsa si relocarile de drumuri intre Statia Barzava(noua) si Statia Varadia(noua) , conform planselor CFR.

Va las sa descoperiti ce s-a schimbat :)

marcelbanu

Ultimele lucrări la podul peste Cerna, M200 km477+301...
Cu regret vă anunț că am pierdut sudurile șinei...
S-au realizat pe timpul nopții...
















Pentru discuții despre dilatările podului...
Aici sînt fotografiile capătului de pod spre Deva...
Ieri le-am postat pe cele dinspre Simeria...

















Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu






Se reface vopsirea la șuruburile unde a pocnit vopseaua în urma unor încercări...
Așa mi s-a explicat !


















Ups, concurența...











Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu












































Și cu asta ,,misiunea" mea din zona Deva s-a încheiat !
Deocamdată !
Urmează firul doi dar și lucrările de la Brănișca !
Așa că, stați pe-aproape !
Oricum aici sînt în elementul meu, calea ferată, trenurile sînt pasiunea mea !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

vancouver

Ma intreab cum de e posibil ca sina sa fie continua peste pod, desi podul va avea un anumit joc la dilatare / comprimare.

Daca nu gresesc raspunsul este ca sina este PRECOMPRIMATA, mai precis preîntinsã. Asa se procedeaza la sinele trenurilor de mare viteza si de aceea este practic exclus ca vara, chiar si in arsita din Spania sau Italia, sinele perfect sudate sa se indoaie din cauza dilatarii. De fapt prin dilatarea de la soare sinele doar pierd o parte din preîntindere, isi revin cum ar fi spre lungimea lor normala.

Acelasi "truc" permite si aici pe pod pastrarea sinei fara intrerupere. Cand podul se va dilata vara el doar va duce la o reducere a intinderii din sina, iar prinderile si terasamentul fiind elastice, sarcina dilatarii nu se va concentra numai punctual in rostul de dilatare al podului.

Din acelasi motiv, vara, la 39-40° se anunta restrictii de viteza pe toata reteaua feroviara din Romania, dar trenurile de pe magistrala M800 Bucuresti-Constanta circula in continuare normal, cu 150-160.

Daca gresesc cu ceva rog sa fiu corectat de cei din domeniu.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

@District EA multumesc mult pt lamuriri! E excelent ca la proiectare nu au optat pt treceri la nivel!

@RoberH: constructorul pasajelor de pe CF este totdeauna acelasi cu antreprenorul de pe lotul respectiv, deoarece pasajele rutiere peste/pe sub CF sunt parte din lot (exact ca un pasaj denivelat la autostrada). Uneori (cum va fi si la Ilia/DN7 daca bine retin, si cum e intre Medias si Sighisoara) se folosesc solutii de pod CF, gen structura metalica etc.

La Ilia refac pasajul pt ca CF reconstruit e mai sus (vezi si podul peste Cerna) si nu ar mai incapea trenul cu catenara cu tot sub pasajul existent.

Quote from: dr4qul4 on April 26, 2020, 03:46:24 PM
As incerca sa o pun eu, dar talentul meu la desen este...inexistent. Nu are cum sa-mi iasa atat de bine ca tie.

Nu e desen de mana ci suprapunere peste plansa de proiect. Problema e sa pozitionezi plansa corect in functie de reprerele existente (trasee de drum existent de ex) si sa reglezi zoom-ul hartii sa corespunda cu scara plansei. Asta se cheama calibrare, si da, e o arta pe care RobertH o stapaneste f bine :)

marcelbanu

Lucrări finale la catenară...





Rectificare sudură șină...



Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Dominik

Multumim pt pozele si filmarile foarte detailate Marcel, felicitari !
You're in Steelers Country

Ionut

Da, exceptionale cadrele. Multumim!
Multe detalii surprinse foarte bine.

subway

@vancouver
La poduri asa de scurte nu e nevoie de asemenea masuri mai ales ca sina nu e prinsa direct pe tablier ci sta pe prism de piatra sparta.

voicul

Am vazut pe harta ca sectorul facut de Aktor langa Teius e la 99.8% in data de 14.05.2019. Deci e gata?  :D