Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

Clipuri video, doar trei...

Buraj linie pe pod Cerna, km477+301...






Vijelia care m-a convins să plec acasă...



Am înțeles că mîine se vor face suduri la linie...
Sper să prind măcar una !

Am prins în Deva anul trecut...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

alecu26

Probabil podurile metaluce sunt ceva mai elastice decat cele de beton...dar cu siguranta au si ele rosturi de dilatatie...dar sunt mai simple si nu se vad. Ele sunt practic doar doua tole metalice care gliseaza una peste alta la acel tip de pod.
Aparatele acelea sunt aparate sferice si si ele asigura mișcări in diferite moduri. Sunt multe filme pe net cu spherical bearings. Dar e posibil sa fie blocate pana la un moment. Altfel ma si mir sa fie ele asa...in pozitia ideala.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marcelbanu

@Alecu, crede-mă, după ce am aflat că nu au role pentru dilatare sau rosturi, m-am băgat pe dedesubt și nu am găsit absolut nimic în afară de plăcile acelea ce apar în fotografii, alea de au nivelă cu bulă de Aur (aer) și acele gradații cu acul cu vîrf roșu...





Asta e tot ce am găsit sub pod, la capetele de sprijin...
A... Și mai este distanța apreciabilă între culee și capul podului...



Eu comentez ce am găsit la fața locului, nu este o temă pe care s-o stăpînesc...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Ionut

Doi muncitori trag de un cablu.
Marcel: nicio problemă, fac o fotografie interesantă din asta!

Bravo. Bravo!
Excepționale reportaje.

subway

O puscare la tunelul CF cale dubla Barzova drill & blast + NATM
















Powered by API/PUM imgur uploader

Pozele nu imi apartin

Cetatean

Cred ca unul est fix, unul permite miscare transevrsala,unul longitudinala si unul in diagonala.

subway

Trebuie sa aiba cel putin un reazem fix altfel zboara de pe reazeme la un seism puternic
^ schema descrisa de tine e cea mai probabila. Schemele clasice deobicei fac abstractie de dilatarea transversala
Aparatele de reazem trebuie sa indeplineasca doua functii, sa permita dilatarile/contractiile din variatii de temperatura dar sa preia si sa transmita la cuzineti solicitarile verticale din greutatea proprie+convoi si cele orizontale provocate de vant, seism, franare, serpuire

reed

@subway nu stiam ca se foloseste si la noi pirotehnica.Interesata abordare,plus ca pare piarta de-a binelea.
@Marcel Banu, edificatoare fotografiile,oameni inainte de masini,era vorba aia,robotii nu repara oameni.Ma bucur ca macar aici ne mai clatim ochii.Esti `meseriaș` :D

subway

Metoda de constructie depinde de natura terenului si marimea gaurii din covrig.
:)

alinuttt

E pe lotul Railworks tunelul de la Barzava sau Astaldi FCC?

cristi5

@alinuttt 
http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=13/46.054/22.047/0

(click pe tunel)

Astaldi FCC

Tunelul e de fapt la Batuta

cristi5

Sunt lucrari spectaculoase pe 614-Simeria si progresul fizic si financiar arata bine. Pacat ca accesul e complicat (de locatia geografica si de covid) pt colegi.

Se pare ca, spre deosebire de CNAIR, CFR invata din greselile trecutului, si exista sanse sa avem o desfasurare de proiecte/loturi pe 614-Simeria mai buna decat pe Sighisoara-Simeria.

De exemplu s-a inceput fiecare lot cu reproiectare, chiar daca era FIDIC rosu, inteleg ca au gasit o cale ca antreprenorul sa ajusteze proiectul si sa nu se mai ajunga la situatii gen tunelul Sighisoara sau Coslariu unde proiectul nu corespundea cu ce e in teren si/sau nu se putea executa.

Alt aspect important e ca semnalizarea e inclusa in contract. Asta da sanse mai bune sa fie gata si ea "la timp". Un risc major ramane compatibilitatea intre echipamente la limitele de lot.

cristi5

Apropo la Batuta vad ca CF va intesecta DC83 in doua locuri, pt ca DC ocoleste dealul prin care trece tunelul... Treceri la nivel?

alinuttt

Sperăm să fie gata ERTMSul pe Vințu de Jos-Simeria până ce termină pe Km614-Simeria.. Nu știu de ce înaintează așa de greu cu semnalizarea pe Simeria-Sighișoara. Progrese de 0,5%...
În altă ordine de idei, întrebam ce procent are Aktor pe lotul Railworks de pe Simeria-km614, pentru că pe cele două loturi de capete din Sighișoara-Brașov știu că sunt într-un procent dsstul de mic Aktorii. Sper că se vor mișca mai bine decât aici, măcar cum au fost pe Micăsasa-Coșlariu.

florin74

La sfarsitul lui februarie erau la 15%, dar au cam 6-7 luni in urma fata de  Astaldi, si vreo 3 fata de FCC (au fost ultimii care au semnat contractul)
De la sfarsitul anului trecut se misca mai bine, au crescut de la facturi lunare de 10-12 mil la facturi de 20-25 milioane