Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

alinuttt

Are cineva informații de pe Sighișoara-Brașov? S-a început organizarea de șantier?

Cetatean

Cateva cadre din zona Simeria-Ilia.
O sa fie o inchidere totala in urmatoarele zile.
Actiune interesanta la podul peste Cerna,pentru montarea podului si restul lucrarilor necesare, ca sa se deschida circulatia pe firul I Simeria-Deva


Saulesti - Vedere spre Simeria


Saulesti - Vedere spre Deva


Linia Hunedoara, pasaj peste drumul spre Saulesti


Deva cap Y


Vetel - Varianta noua de traseu, vedere spre Arad


Vetel - Varianta noua de traseu, vedere spre Arad


Branisca - Varianta noua de traseu, vedere spre Arad


Pod2 Mures - pila 2


Lesnic - Varianta noua de traseu, vedere spre Deva, in departare se vad elementele pentru podul peste Mures


Lesnic - Varianta noua de traseu, vedere spre Arad


Pod3 mURES - Vedere spre Deva - pregatiri pentru podul metalic


Bretea Muresana - vedere spre Deva


Bretea Muresana - vedere spre Arad


Ilia - vedere spre Deva, pila pasaj Ilia


Ilia - vedere spre Deva


Ilia/Gothatea - Deviere provizorie DN 7 si culee viitor pod peste CF



Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Multimim mult!

Asta e zona (pt colegii care nu stiu unde vor fi traseele noi), vad ca noul traseu DN7 de la Ilia nu-l avem pe harta. Pasajul DN/CF nou ca fi paralel cu cel existent

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=12/45.944/22.692/0

c o r v i n

Vin și eu cu ceva completări imagistice la zi din zona pod râu peste Cerna (Simeria-Deva)! De la paznicul de aici am aflat că de mâine se apucă de tot ce ține de scoaterea podului vechi și mult așteptata poziționare a celui nou!...


























... ...

c o r v i n


c o r v i n


Phenol

@c o r v i n: :cheers:

In alta ordine de idei, CFR Calatori zice astfel:

QuotePentru efectuarea de către CNCF CFR SA a unor lucrări la infrastructura feroviară între stațiile Ilteu – Văradia (pe secția Simeria – Arad), CFR Călători informează că în perioada 23 – 29 aprilie 2020 vor interveni modificări în circulația unor trenuri

Link cfrcalatori.ro

Se pare ca mai nou inchiderile se fac grupate ceea ce e de laudat  :D.

Oare deschid circulatia pe liniile noi din Sighisoara Savarsin?

Andi

^Din Deva*

Normal asa ar trebui, pentru ca altfel ar insemna sa faca macaz de legatura pe firul 2 la intrare in Deva ceea ce nu mi se pare prea logic, mai degraba ar scoate inflexiunea dinspre Mintia si astfel sa se poata circula complet pe linie noua Simeria-Mintia. Poate merge cineva in gara Deva sa verifice daca s-a amenajat ceva pentru calatori  :D

Phenol

In Deva e de asteptat sa se deschida, ma gandeam la Savarsin cand am scris :D.

alinuttt

Probabil și la Săvârșin se va deschide firul și liniile noi dacă e închidere de linie și acolo.

pasadia

Quote from: alinuttt on April 21, 2020, 01:10:20 PM
Are cineva informații de pe Sighișoara-Brașov? S-a început organizarea de șantier?

Apropo de intrebarea asta: voi cei care aveti experienta cu reabilitarea celorlalte loturi, ce stiti despre subiectul organizarilor de santier? Cat de multe fac, cam in ce pozitii? Logica imi spune ca nu va exista O singura  organizare, dar n-am idee la cate sa ma astept si cam in ce pozitii ar fi mai firesc sa fie amplasate?
In garile mari?  (Brasov, Sighisoara) - parca n-ar avea sens, caci ar insemna sa fie in capetele loturile, in zone prea indepartate
In zonele in care este deviat traseul si sunt mai multe lucrari?  (Feldioara, Maierus)
In garile mai mici dar care ofera spatiu? (Stupini, Bod, Cata)

Phenol

Organizare de santier ca pe loturile de autostrazi nu prea o sa vezi la CF, mai ales daca facem comparatie cu UMB :D.

Organizarile de santier sunt mai mici si puse unde e nevoie, de exemplu in zona Simeria - Ilia au unde sunt lucrari mai serioase in afara de CF (gen linia spre Huneadoara care se reconstruieste, podurile peste Mures sau viitorul pod peste CF de Ilia).

Astfel ma astept ca pe Brasov - Apata sa fie cate una cel putin la Fleldioara si la Maierus.

Pe Cata - Sighisoara va trebuii sa vedem mai multe utilaje, pe acolo fiind lucrari serioase in mai multe zone. Pe la Palos si Beia va trebuii sa fie ceva; la Archita neaparat (varianta noua + tunelele) si la Mureni (tunel). Organizarea de santier deobicei se face pe terenul deja expropriat (traseul nou) ori langa daca pot (ex linia spre Hunedoara).

Utilajele care sunt ecesare pentru infrastructura CF deobicei stau pe liniile inchise circulatie, adica oriunde pe lot, de preferat intr-o gara sau unde e nevoie de ele (vezi Blaj unde Aktor tine/a tinut chiar si o locomotiva).

alinuttt

Citisem undeva că se va lucra automat în unele locuri cu PM1000URM. Automatizat doar pe Km 614-Curtici stiu sa se mai fi lucrat.
Are info cineva?

Knattspyrnufelag

#6088
Care este stadiul licitatiei pentru lotul 2 din Sighisoara - Brasov (Apa%u021Ba - Ca%u021Ba), sunt sanse sa se semneze anul acesta?

Si o a doua intrebare, este posibila in viitor constructia unei legaturi intre Sighisoara si Targu Mures? Sunt aproximativ 50 km. In prezent singurul tren direct intre Bucuresti Nord si Targu Mures parcurge distanta in 8 ore 57 min. Pana la Brasov 5 ore 52 min...

pasadia