Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

florin74

Quote from: Denis on March 03, 2020, 01:42:34 PM
Imi poate spune cineva care e situatia platilor pe Valea Muresului?? mersi

Au aparut facturile
FCC 85.5 mil
Astaldi 100 mil pe cele 2 loturi
Aktor 25.5 mil

Valorile sunt rotunjite
Banuiesc ca platile se vor face zilele astea., daca nu cumva au fost facute.

Cetatean

Nu cred ca au fost făcute încă platile, urmează. Practic CFR, cred ca are 28 de zile.
S-a trecut podul peste Cerna, urmează transversal spre firul II. Daca se aproba (sau s-a aprobat) închiderea din 20 și ceva aprilie și totul o sa meargă ață, șnur, țzipla, planete aliniate etc probabil o sa se deschidă Simeria cap Y - Deva fir I și liniile secundare din Deva.
Se lucrează ușurel, ca de primăvară, pe tot lotul 3.
Linia Hunedoara - ceva taluzari și vegetal plus lucrări la pasajul de încrucișare.
Deva - mărunțișuri prin Gară și hala de mentenanță.
Deva - Mintia fir II consolidari, șanțuri, piatra, linie și traverse.
Mintia - mărunțișuri.
Varianta noua de traseu - lucrări la podurile peste Mureș, demontări, consolidari și ceva terasamente.
Ilia - terasamente, demontări și ceva la un Peron.
Poate la vara o sa vedem avans 1.5-2 % pe luna.
Sunt curios dacă trece de 40% anul asta.
Știe cineva ceva legat de cum o sa se 'combine' Alstom cu Siemens, ma refer la partea de sisteme. Mulțumesc.

Andi

https://clubferoviar.ro/transbordare-auto-pe-radna-arad/?fbclid=IwAR24_dV5PtJqMu0BMGZ3QQsRGopR34sgXmtPN043fq--7P1K1sQptlhwoLM

QuoteTransbordare auto pe Radna-Arad, pentru lucrări de modernizare a căii ferate

Asocierea care lucrează la reabilitarea tronsonului de cale ferată Frontieră-Curtici-Simeria va asigura transbordare auto pe Radna-Arad.

Constructorii care se ocupă de șantierul de reabilitare a liniei de cale ferată Frontieră-Curtici-Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan-European, au solicitat acordul CFR SA pentru a înlocui trenurile cu autobuze, pentru o scurtă perioadă de timp, informează site-ul Arad Online.

Măsura va fi valabilă în perioada 30 martie – 2 aprilie, între stațiile CF Radna și Arad. ,,Pentru a se asigura mobilitatea cetățenilor, conform telegramei CNCFR/SRCF Timișoara, Asocierea va organiza transbordarea călătorilor din trenuri în autobuze, respectiv din autobuze în trenuri, în stațiile Radna și Arad. Autobuzele vor transporta călătorii pe ruta Radna-Arad, se vor deplasa pe DN7, de la Radna la Păuliș, apoi pe DJ 708B, până la Ghioroc, apoi pe DJ 708C până la Sâmbăteni și din nou pe DN7, până la Arad", transmit reprezentanții antreprenorului.

Vreo idee ce miscari se fac?

District EA

Vor lucra la Ghioroc şi pe intervalul Radna - Păuliş la un podeț (zona prevestitor Păuliş - valea Cladovei). Transbordarea va afecta doar trenuri regio: 2048, 2045 şi 2374, ceea ce înseamnă că vor lucra noaptea.
La Ghioroc e posibil să pregătească deschiderea variantei de traseu Ghioroc - km 614, poze de azi.






















Powered by API/PUM imgur uploader

District EA

Quote from: horatiu.cosma on November 19, 2019, 10:13:11 AM
Tunel 2b Astaldi. Inteleg ca cei de la Cipa sunt super profi, ei sunt cei care au rezolvat problema alunecarii de la Eroilor, M5.





Powered by API/PUM imgur uploader
Pentru comparatie tunel Batuta - martie 2020




Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Wow!...

Oare de nu fac drumarii (cnairistii) un schimb de experienta cu ceferistii?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

^ Cred că și unii și alții sunt la fel de praf (la management mă refer), dar câteodată, fără ca ei să aibă vreun merit, au șansa să dea peste constructori foarte buni. :)

TibiV

Feroviarii vor sa faca tuneluri - chiar si cand nu se prea justifica.
Drumarii NU vor sa faca tuneluri, chiar si cand este imperios necesar... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Phenol

Colegul AlinC a filmat cu drona varianta Coslariu, Pizzarotti lucreaza foarte incet dar asta stie toata lumea. Daca imi aduc aminte bine (Ionut a pus cateva grafice cu programul de lucru pentru varianta) undeva prin 2021 ar trebuii sa termine, deci inca sunt in grafic  >:(.



Mersi @AlinC pentru efort si te asteptam mai des pe CF  :D.

cristi5

Multumesc si eu mult de tot!

Vad ca racordarea noii variante la sud e complet neatacata, nici macar terasamentul nu e ridicat... Oare de ce?

Varianta scurta e pe traseu definitiv? E functionala parca.

Stie cineva progresul la gara Podu Mures? Acolo va mai fi gara? @AlinC poate o poti survola putin data viitoare :) merci!

https://goo.gl/maps/84kH3XFiNBgMYKuR7

Phenol

Gara Podu Mures este reconstruit la fel (4 linii in gara cu peron probabil doar la linia 1).

Intre Podu Mures si Coslariu se circula pe racordul nou (asi zice finalizat, dar nu sunt sigur).

Prin Podu Mures se circula pe o singura linie si se lucreaza la restul. Incerc sa ajung in zona zilele astea.

Xenos

2021?! toate lucrările de acolo ar trebui să ia câteva săptămâni, hai 2 - 3 luni în stil românesc...

Phenol

Pe Simeria - Deva a ramas doar podul peste Cerna pentru mutarea traficului pe firul I si se pare ca podul a fost dus deasupra apei. La minutul 4.00 apare actuala linie spre Hunedoara, la 5.15 podul in reconstructie spre Hunedoara iar la 9.45 podul Cerna.



Pe Deva - Mintia s-a lucrat frumos, mai ramane zona de sub pod spre Brad. La minutul 2.10 apare inflexiunea, la 5.05 zona inca in lucru de sub pod, si la 7.30 macazul liniei spre Chiscadaga (Brad).



Pe Mintia - Branisca se circula pe ambele fire. Din ce am vazut pe stalpi intre descarcarea arheologica si podul peste Mures linia se va muta cu cca 3-5 m spre nord. La minutul 1.25 apar lucrarile de arheologie, la 2.25 Halta Mintia (Termocentrala), la 5.35 noua si vechea Halta Vetel, la 7.50 vechiul pod peste Mures. Vechiul traseu se va intersecta cu cea noua chiar la capatul podului.



Au refacut liniile si macazele din Branisca. Pe Branisca - Ilia se circula pe firul II, firul II fiind demontat doar unde traseul vechi se suprapune cu cel nou. La minutul 5.10 intram pe traseul nou, la 8.55 apare halta Bretea Muresana, la 12.10 viitorul pod peste Valea Batrana si la 14.20 supratraversarea DJ 706A.



Am filmat si Ilia - Dobra pentru lucrarile care se mai vad de pe linia 200. La minutul 2.30 noua supratraversare pentru DN7, la 3.35 autostrada A1 si la urma elemente de pe aceasta linie: la 4.25 podul peste Mures si la 6.00 podul reconstruit in urma cu 5 ani.



PS. Scuzati calitatea filmarii, incerc sa filmez zilele urmatoare inca odata cand soarele e mai sus.

14.03.2020

rota

Reportaj video – Coridorul IV feroviar Coșlariu – Sighișoara cu lucrări fizic finalizate și VS 120 km/h

Mobilitate.eu a realizat în data de 12.03.2020 un reportaj video pe Coridorul IV feroviar Coșlariu – Sighișoara, un ultim reportaj de șantier pentru acest tronson, lucrările fiind fizic finalizate, cu excepția zonei Podu Mureș – Coșlariu – Teiuș, unde se lucrează la ramificația Podu Mureș – Teiuș și la linia directă de viteză care va trece pe lângă Coșlariu Triaj către Alba Iulia. Pe restul tronsonului până la intrarea în Sighișoara calea de rulare este finalizată, se circula alternativ pe un singur fir, singurele lucrări rămase de executat fiind la semnalizarea feroviară, treceri de nivel automatizate, bariere duble și finisaje în gări. Viteza de circulație este de 120 km/h pe tot tronsonul de la Podu Mureș până la tunelele Daneș – Sighișoara, unde VS este de 80 km/h, existând o serie de restricții temporare pe traseu în zona aparatelor de cale și a trecerilor la nivel, restricții ce vor fi ridicate odată cu punerea în funcțiune a semnalizării și a automatizărilor ce vor permite circulația cu viteza de 160 km/h. Acest material este ultimul pentru acest tronson, mobilitate.eu urmând să monitorizeze în continuare lucrările în zona Coșlariu – Teiuș dar și pe viitorul șantier Brașov – Sighișoara.

Mobilitate.eu

Video in articol

alexV

Superbe video-uri ale celor de la Mobilitate.eu. Mai ales ultimele doua, adica Sighisoara - Danes si retur. E tronsonul care include doua tuneluri noi, si un pod mai deosebit peste Mures.

In sfarsit inteleg mai bine argumentul lui frunzaverde cu curbele stranse, care incep din tunelul scurt, si continua pana in gara Sighisoara. Nu-s specialist, dar acolo nu pare tronson apt de 160 km/h. Dar deja la cel de-al doilea tunel parca parca.

Stie cineva ce e sunetul mecanic ce se aude pe filmari, cand vagonul trece peste senzorul INDUSI?