Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

anacronox


TibiV

Marcele,

Ionut a impus niste reguli absurde...
Nu pot sa iti dau decat un singur LIKE!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Mda, într-adevăr, merita mai multe like-uri pentru efort și cat de inspirate sunt unele fotografii. Mulțumim! :cheers:

Cetatean


alecu26

Superb acel smiley pe cutia aia de CF care arata ca un robotel cu acele picioare strambe. Inspirat si autorul si fotograful.
Poate o sa ajunga Marcel si mai departe....in zonele cu traseu nou. Aud ca se intampla lucruri istorice.

PS: Sper ca ITM ul nu se uita la poze. Excavatia aia asa adanca e nasoala.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

bravo marcele mereu la inaltime  :D... frumos fotoreportaj .....multumesc MAESTRE.....  :gj::cheers:...

fototrpotajul tau ...ma provocat la o iesire ....  8) :fence: :D

rocklee

doua imagini de pus ...una la suflet si si cealalta  la ..rana  :)




marcelbanu

Quote from: alecu26 on February 18, 2020, 05:40:17 PM
Poate o sa ajunga Marcel si mai departe....in zonele cu traseu nou. Aud ca se intampla lucruri istorice.

PS: Sper ca ITM ul nu se uita la poze. Excavatia aia asa adanca e nasoala.

De ajuns ajung oricît de departe îmi permite timpul și vremea !
Pe calea ferată progresele sînt aproape invizibile de la o zi la alta
dar ne pomenim într-o zi că se circulă pe un tronson...

Traseu nou este între Simeria și Deva dar nefuncțional pentru că au ratat, în august '19,
mutarea podului de la Sîntuhalm, km477+417
și între Deva și Mintia pe care se circulă cu 50 km/h...

Podul cu pricina...
-poziția kilometrică...


-podul...


Mulțumesc pentru aprecieri, din nou !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

cristi5

Quote from: alecu26 on February 18, 2020, 02:12:50 PM
Absolut aberrant, mai ales ca un pic mai spre Orastie este intrarea alternativa in Turdas. Dar si o inchidere a acesteia de aici, dupa ce ai facut pasajul peste Autostrada, ar fi fost mai de cascadorii rasului.


Pai este de cascadorii rasului pt ca proiectul CF putea sa prevada o legatura intre pasajul peste A1 si DN7 mai la est, unde DN7 e deja la nord de CF prin noul pasaj din gura tunelului. Am tot pus schitze aici despre asta, nu le mai caut ca si-asa e degeaba.

In loc de asta ei fac trecere la nivel pe traseul vechi. Cata prostie exista la MT? De fapt e la CFR, ca ei puteau zice
- facem pasaj DN7 peste CF sa poata intra CF in tunel
- trebuie sa legam DJul de la Turdas la DN7
=> bingo: in loc de vechea trecere la nivel legam DJul in capatul de nord/est al noului pasaj DN7/CF

Cat de greu e sa gandesti? Sau CFR stie teoria grafurilor numai muchiile sunt cu sine si traverse?

alinuttt

Eu tot nu înțeleg unde e problema haltei și trecerii la nivel pentru viteza de 160 de km/h?
Uitați aici ce frumos se merge pe BC CT cu 160. Și haltă și trecere la nivel.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alinuttt

Și eu am fost cu perechile de viteză. Circulă cu 160 și prin halte și peste trecerile la nivel. Chiar nu e asta o problemă dacă pe București-Constanța se poate.

AndreiB

Nu stiu in Romania, dar in UK trenurile trec cu 201 km/h si pe peroane active (e.g. Slough, Didcot Parkway) fara nici o problema. Mi se pare ca linia galbena de peron are doar distanta mai mare.

frunzaverde

Am mai vorbit de asta:

1. Nu este nici o problema sa ai peroane la linia curenta la 160 km/h.

La viteze mai mari (160 - 230) este mai complicat - in principiu nu se poate, in practica nu se poate... cu exceptii dure. Vechea instructie 314 "cu completari" spunea ca "pentru viteza de circulatie >160 km/h peroanele vor fi amplasate pe partea opusa, dupa prima linie in abatere, pe fiecare sens de circulatie". Deci peroane doar la abatute. Normele TSI noi sunt mai putin dure -- in parte dupa experientele OeBB si experientele cu liniile vechi upgradate pentru 200-230. In continuare nu se permit peroane intre directe; dar peroane laterale la directe se permit cu restrictii draconice - constructie speciala a peronului pentru respectarea gabaritului cinematic; control de acces pentru pasageri cu supraveghere constanta; acces restrictionat pentru pasageri la peron; volum controlat de pasageri in statie etc. etc...

Ce se face acum pe coridor nu respecta nimic din cele de mai sus.

2. Instructia de treceri la nivel e simpla: Intersectiile liniilor noi si existente, pe care se circula cu viteze de 140-200 km/h, cu alte cai de comuni catie se vor face denivelat.

Interestiile liniilor CF existente, amenajate pentru circulatia trenurilor cu viteze maxime de 160 km/h, cu cai de comunicatii rutiere, pe perioade limitate se pot face si la nivel, cu avizul CTE-CFR, pentru fiecare caz in parte, si cu respectarea reglementarilor interne si internationale in acest sens. In unele cazuri s-a putut obtine, in altele nu; depinde de nivelul de trafic, vizibilitate etc. etc.

La Branesti stiu ca este restrictionata trecerea aia, tocmai din cauza de vizibilitate. Au fost cand restrictii de viteza cu palete galbene (in BAR) cand limitari permanente la 100 km/h. Uneori si alternand (restrictie pe fir 1, limitare pe fir 2). Posibil sa-i fi convins pe aia din CTE si sa se fi scos; acum restrictie nu mai e, dar nu stiu daca e limitare.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

punktnet

Quote from: alecu26 on February 19, 2020, 10:36:51 AM
Nu cred ca are 160km/h.
Parcurge aprox. 2 secunde intre stalpii catenarei, probabil 50m deci are intre 80-100km/h
Just kidding.