Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

anacronox

buna dimineata tuturor.
sunt in Dacia in dimineata asta si pot sa va spun ca am avut parte de o surpriza placuta si cateva neplacute deja.
surpriza placuta:
- se lucreaza inclusiv acum la 8:20 intre Vintu si Alba Iulia. se lucreaza la terasamente, la pilonii noilor poduri.
- la podul de la Alba peste Mures se descarcau bucati din viitoarea structura a podurilor.

surpriza neplacuta
- pentru un IC nu are vagon restaurant pentru ca, citez controlorul, "s-au suparat ungurii pe noi si nu ne-au mai dat stewarzi
- double booking pe locuri

va voi tine la curent cum mai vad lucruri interesante. din pacate nu pot face poze ca imi face camera figuri"

anacronox

la barabant se lucra la terasamente si la podete. era in actiune trenul de lucru al pizzaroti

anacronox

pana in blaj este un fir scos. nu se mai lucra. trenul are deja mai bine de o ora de intarziere
pe sectorul Aktor -Arcada se lucreaza, destul de timid, la podete si terasamente. vad ca se lucreaza manual foarte mult.
in valea lunga este un tren de lucru al Colas Rail cu ajutorul caruia se indeparteaza vechii stalpi ai retelei de contact.
au aparut niste corectii semnificative de traseu intre blaj-copsa mica si medias.
la copsa mica se lucra la linii si la peroane

anacronox

am aflat de la un prieten care locuieste in Zam ca au inceput exproprierile pentru "o noua linie de cale ferata pe stanga muresului, fatza de DN7". nu stiu daca este vorba de linia noua de mare viteza intre Budapesta si Bucuresti sau de reabilitarea intre Arad si Simeria  de pe C4 feroviar. poate stie cineva mai multe detalii.

frunzaverde

Quote from: anacronox on September 11, 2013, 09:48:38 AM
am aflat de la un prieten care locuieste in Zam ca au inceput exproprierile pentru "o noua linie de cale ferata pe stanga muresului, fatza de DN7". nu stiu daca este vorba de linia noua de mare viteza intre Budapesta si Bucuresti sau de reabilitarea intre Arad si Simeria  de pe C4 feroviar. poate stie cineva mai multe detalii.

E reabilitarea CIV. Nu exista nici macar un SF pentru vreo linie de mare viteza Bucuresti - Budapesta.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

l2azvan

Momentan lucrez pentru o firma ce asigura asistenta tehnica pe tronsonul abordat de arcada-aktor.Exista cineva aici care lucreaza la alta firma prin zona unde este disponibil un post de inginer poduri /suprastructura ?

alecu26

Quote from: anacronox on September 11, 2013, 09:48:38 AM
am aflat de la un prieten care locuieste in Zam ca au inceput exproprierile pentru "o noua linie de cale ferata pe stanga muresului, fatza de DN7". nu stiu daca este vorba de linia noua de mare viteza intre Budapesta si Bucuresti sau de reabilitarea intre Arad si Simeria  de pe C4 feroviar. poate stie cineva mai multe detalii.

da...e vorba de reabilitarea linie intre Simeria si Arad. Din ce am auzit si eu...va incepe licitatia in curand....doar sa se stabilizeze lucrurile la MT.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: l2azvan on September 12, 2013, 06:36:30 PM
Momentan lucrez pentru o firma ce asigura asistenta tehnica pe tronsonul abordat de arcada-aktor.Exista cineva aici care lucreaza la alta firma prin zona unde este disponibil un post de inginer poduri /suprastructura ?

si...nici o poza? mai multe informatii despre proiect? Acolo cred ca sunt destul de spectaculoase lucrarile la podurile peste Tarnave la iesirea din Blaj.

nu prea sunt posturi disponibile. Momentan se restrang toate lucrarile cam in toata tara....ca lucrarile de infrastructura au scazut muuuult.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


Ionut

Arata bine linia, dar de ce se circula cu viteza aia supersonica?!

frunzaverde

Quote from: Ionut on September 19, 2013, 05:55:23 PM
Arata bine linia, dar de ce se circula cu viteza aia supersonica?!

Din mai multe motive:

- pentru ca e santier, si se lucreaza la liniile vecine, la catenara etc. etc. Fiind echipe de muncitori pe traseu, trebuie retrasi la fiecare tren, si exista mult mai multa siguranta daca trenul circula suficient de incet incat sa fie vizibil de orice muncitor ramas ratacit pe sina activa.
- dupa reconstructii se circula intotdeauna o perioada de cateva luni cu restrictie. Vor sa fie siguri ca terasamentul s-a asezat si compactat corespunzator, ca linia n-are defecte, etc. etc. De obicei restrictia se ridica etapizat 30 - 50 - 80 - 100 - v.max.
- fiind CFR Calatori si MAV in joc, schimbatul orarelor pentru viteze mari se face cu multa birocratie si cu aprobari si de la MAV si de la CFR. Asa ca probabil restrictiile se vor ridica odata cu mersurile oficiale, nu inainte.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!


alecu26

http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000537466&id_inst=3

si ca sa vedeti ca semnatul unui contract nu e sfarsitul drumului (cu referire la loturile de autostrada)...priviti mai sus.

Asta dupa vreo 2 ani de dute vino. Si motivul pentru care l-au mazilit pe Sophocleus (a avut dreptate omu).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: florin74 on September 27, 2013, 02:06:41 PM
Informatii despre stadiul lucrarilor pe coridorul IV. Situatia nu e prea roza.

http://www.mediafax.ro/economic/lucrarile-pe-coridorul-feroviar-iv-au-intarzieri-cfr-nu-precizeaza-motivele-intarzierilor-11406857

oricum tronsonul de la granita pare mult mai avansat, dar acolo e inclus si ERTMS-ul de aia apare acel procent mic, dar care oricum e cam cel mai mare.

Pizzaroti zic eu sta cel mai bine chiar daca procentul e mic. Au atacat cu greu, dar acum au viteza la lucrarile mari....doua poduri CF peste MURES.

FCC are de facut tunele si poduri noi foarte grele (unul in arc peste tarnava la Sighisoara) si nu s-a atins de ele.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Ai dreptate, Pizzaroti lucreaza destul de sustinut, in special la podul de peste Mures de la iesirea din Alba Iulia, precum si la podurile dinspre Vintu (unde se bifurca drumul spre Vintu de Jos din DN 1) - din cate am observat se pare ca se consolideaza, nu construiesc poduri noi. De asemenea se lucreaza la terasemente pe zona paralela cu centura Alba Iulia. (din ce am observat din masina, am facut destul de des Cluj Sibiu in ultima perioada)