Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

Manevrare manuală schimbător cale, M200, km481+300, Deva

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

Montaj catenară, M200 km482+300 spre km481 Deva...



P.S. Filmarea s-a făcut cu un obiectiv 70-300 mm,
distanță focală 70 mm fără stabilizare de imagine.
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

EA689-0 cu tren 74-1 Brașov - Curtici și montaj catenară, M200, km481+900 Deva...



Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

TibiV

Filmarile - foarte bune si instructive.

Pozele - de simeza!....
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dagda

Brasov- Sighisoara S1 & S3, o noua amanare ... 
Quote...
Încheiere - Amânare ulterioară a pronunţării    04.11.2019

06.11.2019
Ora estimata: 14:00
Complet: 8-Completul 2 recurs achiziţii publice

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dagda



athosga

Se stie ceva despre mersul trenurilor pt. anul viitor? Se vor diminua macar un pic timpii de parcurs pe sighisoara - coslariu? :|

Cetatean

Și eu de abia aștept noul mers. Sunt curios dacă Simeria Sighișoara o sa scadă către 2 ore. Ceea ce ar fi o super performanta.
Înainte de Mediaș, trenurile de călători cred ca ating si 140 km/h acum.

c o r v i n

D-l Marcel Banu, în hăul ăsta de peste liniile noi din gara Deva, ce se pregătește?
p.s. nu am putut face o foto mai sugestivă ptr că erau niște fețe acolo care se uitau un pic urât la aparatul meu! :-[





Cetatean

Hala de mentenanță.
Hăul este pentru ca s-a schimbat soluția, din cauza terenului slab și s-a făcut jet grouting.

athosga

Quote from: dojaalex on November 07, 2019, 09:59:53 PM
Și eu de abia aștept noul mers. Sunt curios dacă Simeria Sighișoara o sa scadă către 2 ore. Ceea ce ar fi o super performanta.
Înainte de Mediaș, trenurile de călători cred ca ating si 140 km/h acum.

Cu un an in urma, am masurat 134km/h pe Arad - granita (cu GPS-ul :) ). Deci este posibil ca sa fi fost pana la 140 si pe la Medias. Ar fi fain, macar intre Sighisoara si Blaj.

alinuttt

Quote from: Dagda on November 04, 2019, 07:52:10 PM
Brasov- Sighisoara S1 & S3, o noua amanare ... 
Quote...
Încheiere - Amânare ulterioară a pronunţării    04.11.2019

06.11.2019
Ora estimata: 14:00
Complet: 8-Completul 2 recurs achiziţii publice

Noutăți?

vancouver

Au anuntat ca deocamdata se merge cu 120, iar de la noul mers se va merge si cu 140. Intre Simeria si Sighisoara, acolo unde este posibil. Din pacate tot numai pe un fir. 160 dupa ce va fi gata semnalizarea, si tot atunci si pe 2 fire. Probabil de la mersul din 2021 (adica incepand din decembrie 2020).

Oricum e vorba de un nr. f. mic de trenuri care vor utiliza aceste viteze, 2-3 pe zi pe sens. Parerea mea, pe care am mai spus-o, ca trebuie aici macar 2 rame electrice capabile de 160, care sa penduleze Deva - Simeria - Orastie - Alba Iulia - Blaj - Medias - Sighisoara. Ar fi cam 2 ore cu aceste opriri incluse (racord Coslariu in functiune) si atunci pot circula cadentat la 3 ore, adica la 6:00, 9:00, 12:00, 15:00, 18:00, 21:00 sa plece cate o rama de la fiecare capat. Iar internationalele puse de asa natura incat sa ajunga la scurt timp dupa pendule la capete, de ex. un Bucuresti - Budapesta ajunge la Deva la ora 14:10, dupa ce pendula de care vorbeam ajunge tot la Deva venind de la Sighisoara la 14:00 sa zicem. Astfel internationalul poate sa mearga complet fara oprire Sighisoara - Deva, iar daca de pe drum exista clienti pentru Budapesta, acestia urca in pendula (la Blaj, Orastie, etc..), coboara la Deva, si de acolo pleaca mai departe cu internationalul. In felul acesta trenul international poate sa mearga fara oprire Sighisoara - Deva, ceea ce inseamna cam o ora si jumatate (1:30), si astfel chiar se reduce timpul pentru grupul principal de clienti, cei care merg capitala - capitala (adica de la Bucuresti pana la Budapesta). Dar oferind o legatura si pe cei din oraselele de pe drum, cu o singura schimbare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.