Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

c o r v i n

Scuze pentru că stric "ritmul" discuției, dar mai adaug aici câteva foto cu viitoarea trecere la nivel din zona Turdaș! Evident, mai este destul de lucru și la asta! Părerea mea... Trebuie rezolvată rapid ptr că vechiul drum e uliță de țară cu o ieșire în DN foarte anevoie! ...cu o mașină joasă e aproape imposibil să parcurgi cei 200 de metri și să și urci marginea DN-ului!

















(22.9.19)


District EA


Phenol

Deci, din cauza acelei treceri de CF nu au pus sinele mai repede sub pod. Ma gandesc ca acolo in 2-3 saptamani termina ce mai au de facut.

Phenol

Quote from: c o r v i n on September 24, 2019, 11:18:44 PM




Acuma cum ma uitam din nou la pozele cu noua trecere am vazut asta: au pus noua linie cu joante in dreptul trecerii de CF? Este vreun motiv pentru asta?

frunzaverde

Daca zici de trecere la nivel cu soseaua, e nevoie de joante acolo - trebuie intrerupte si izolate circuitele de cale, pentru a putea avea instalatie BAT/SAT - circuitele respective detecteaza starea sistemului (liber/ocupat), si e normal sa fie separate la trecere.

Exista solutii fara joanta pentru aceiasi situatie, cu balize, dar cat timp trebuie sa functioneze BLA/Indusi, solutia "clasica" e necesara.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Phenol

That makes sense ...

Mai primesti un plus pentru raspunsul rapid :)

dorum

Scuzati parerea neavizata, dar arata ingrozitor torcret-ul ala... :(
La atatia bani, nu gaseau o solutie mai estetica?
Plm, nu ne pasa de nimic sa si arate cat de cat...

vancouver

Orice alta solutie "mai estetica" era deja vandalizata de apa care iese din perete. Iar o solutie de impermeabilizare completa si sigura pe asa o distanta e scumpa (nu zic ca nu se poate face).

Si atunci, daca pui ceva estetic, trebuie din cand in cand sa repari. Iar contrastul dintre ceea ce ar fi trebuit sa fie si ce este ar fi fost poate mai brutal. Mie imi place torcretul pur si culoarea naturala a betonului, cata vreme exista o imagine unitara (sa nu fie facut haotic, ci dupa un plan). E adevarat ca sunt constructor si poate de aia sunt asa prieten cu betonul.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dorum

la asta ma refer.... deja arata ca dracu... :(
in tunel arata impecabil... e folie hidroizolanta groasa, sika am vazut la Danes. n-are moarte aia... de ce n-au folosit si afara???
plus ca ruginesc capetii ancorelor si se va scurge rugina pe torcret... :(




Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

Cred ca acolo sunt ancore. Si probabil nu au fost sigilate calumea. Nu cred ca putea fi aplicata strict axeasi solutie de la tunel. Sper ca sunt ancore...că poate sunt chiar pt drenaj...dar atunci trebuia gasita alta solutie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

"Executie lucrari aferente obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov – Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, Subsectiunea 2. Apata - Cata""

Quote from: NGC on June 27, 2019, 10:59:27 PM
Telenovela e prea lunga si nu o sa mai citez totul.

Avem acum decizia CAB pentru recursul la decizia CNSC pentru contestatia FCC+ASTALDI.

27.06.2019

Quote
Tip solutie: Nefondat
Solutia pe scurt: Respinge plângerea, ca neîntemeiată. DEfinitivă. Pronunţată în şedinţa publică din 27 iunie 2019.

Pentru restul detaliilor revedeti aici si aici.

Si avem acum si decizia CAB la contestatia in anulare a celor de la FCC.

26.09.2019

Quote
Tip solutie: Respinge contestaţia in anulare
Solutia pe scurt: Respinge contestaţia în anulare, ca fiind formulată de o persoană fără calitate procesuală activă. Definitivă. Pronunţată azi, 26 septembrie 2019, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.

snopidegrau

@alecu26

Se puteau folosi placari cu gabioane arhitecturale cu grosimi de 0.25-0.3 m care puteau inlocui cu succes torcretul. Ar fi fost o solutie estetica, drenanta si cu siguranta mai ieftina.
De genul asta: https://images.app.goo.gl/sgCGYzAh5iCfMvCA6

alecu26

As zice ca acolo e pamant armat ca la Soimus. Si nu fi asa sigur ca CFR accepta aceasta solutie. Sau ca Arcada renunta la profitul ei. Dar da...proiectul original prevedea altceva...la fel cum a prevazut si pt executia tunelului.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).