Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

District EA

Varianta noua de traseu in lungime de 4193 m intre kM 614 si Ghioroc - 20 septembrie 2019. Se lucra la terasamentul nou, iar pe firul 1 Ghioroc - kM 614 (cel vechi) au inceput demontari de catenara, stalpi LC, sina, traverse.












Powered by API/PUM imgur uploader

c o r v i n

Acea veste neoficială cum, că tunelul Turdaș ar putea fi inaugurat pe 30 septembrie, nu pare aproape de realitate! După cum vedeți, mai este destul de lucru sub podul rutier și nu văd cum într-o săptămână s-ar putea finaliza toate legăturile aferente! Ok, se poate lua în calcul și ipoteza ca tunelul să fie inaugurat și fără ca prin el să treacă vreun vehicul feroviar (nefiind gata liniile), dar, ce inaugurare de tunel e aceea, când prin el nu trece nimic legat de scopul ptr care a fost construit?...














(22.9.19)

cristi5

La Sighisoara inaugurare a insemnat ca trece un tren. La cati ani sunt intarziere, din cauza unei tevi de gaz, mai lasam cateva saptamani.

alinuttt

Pe secțiunile 1,3 de pe Sighișoara Brașov când ar trebui să se pronunțe instanța?

razvan96

Astazi cred ca e termen, nu stiu daca se da si pronuntarea.Sunt incurcate rau licitatiile astea (asta si Cata-Apata), cu o gramada de dosare prin instante, contestatii, apeluri blabla.

alinuttt


frunzaverde

Deja pentru segmentul central este imposibila fizic finalizarea pe CEF, indiferent cine ar castiga. Fondurile CEF expira in 2022/23, si CEF nu e ca fondurile de coeziune, e un program "one-time-only" care nu se prelungeste si nu are proiecte bridge.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alinuttt


Phenol

Nu neaparat, doar ca trebuie cautat o alta sursa de finantare.

alecu26

Inca nu e 100%. Foarte posibil sa se accepte dupa aia si bani din alte surse. Alte surse europene...ca noi de la buget sigur nu bagam atatia bani in tunele cu un impact minim. UE poate va accepta asta, avand in vedere ca vor fi printre ultimile "gauri" din corridor. Acolo si la Predeal.

Ce mai sper eu e ca UE sa se gandeasca (ca noi sigur nu o facem), cu intretinerea liniei....ca e execrabil dupa ce ai bagat zeci de miliarde de euro...sa te apuci sa pui retrictii peste restrictii de viteza ca nu ai bani de un macaz. Si asa...cu toate aceste mega reabilitari..de abia se ajunge la timpii de parcurs de acu 30 de ani...sau mai rau....la aia din perioada interbelica.
Drumurile noastre POATE;

alinuttt

Să vedem ce va decide instanța pentru secțiunile 1 și 3. Acolo e praf linia, pe Cata-Apata au mai lucrat câte ceva. nu ne rămâne decât să sperăm că se va semna contractul pentru Sighisoara-Cata și Apata-Brasov, altfel nu știu zău ce timp va fi de la noul mers, că și Dacia cu greu mai scoate sub 3 ore pe Sighișoara Brașov.
Ultima oară când am fost pe traseu, în urmă cu două săptămâni, am făcut 3 ore și jumătate cu 346 pe Brașov-Sighișoara. A făcut aproape o oră întârziere pe acest tronson din cauza infrastructurii, în contextul în care oricum timpii sunt rușinoși aici.

Phenol

Depinde foarte mult pe ce fir merge pana la Augustin. Firul I e foarte prost, pe aia o ia 3 ore intre Brasov si Sighisoara. Cu 346 nu am circulat dar 1539 de obicei o ia pe firul II pana la Augustin si atunci face undeva la doua ore jumate.

alinuttt

Și până la Vânători se criculă groaznic. Totuși, cred că cel mai rău e în zona Feldioara. Poate ne anunță NGC dacă sunt noutăți pe secțiunile 1 și 3.

NGC

Mai sunt procese pe rol pentru ambele licitatii, dar va aduc noutati zilele viitoare.

florin74

Garla. Bietii judecatori :lol:

Asta pare de interes maxim, Strabag a atacat decizia de semnare a contractului cu Alstom-Aktor pe loturile din capete

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000376509&id_inst=2

Sa vedem maine ce iese

Plus pe acelasi lot avem procesul  asta, in care ambele parti a facut recurs la decizia TB, prin care anula o solicitare de clarificari  a CFR catre Railworks (Alstom-Aktor), si care cred ca a stat la baza declararii Railwork castigatoare.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000876237&id_inst=2

Astea la CAB.

Si asta inca e lotul mai clar din punct de vedere juridic, ca la cel din mijloc sunt la procese....