Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

mircea_ms

Mai dureaza ceva, in prima faza trebuie verificata in intregime susensia catenara aferenta, varianta VI, cind o sa am detalii postez, deocamdata cei de la Alstom mai au de lucru. Posturi de transformare pentru tunel, pentru noul punct de oprire ( iluminat peroane ).

florin74

Quote from: razvan96 on August 28, 2019, 03:45:15 PM
Ultimul update:

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-98,70%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 97,60%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 99,8%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 91,94%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 97,9%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 69% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 81% pe Coslariu Sighisoara
subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 27.1%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 29.2%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 15.23%
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 8.7%

17.09.2019
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-98,90%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 97,68%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 99,8%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 92,34%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 98,15%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 69.5% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 81% pe Coslariu Sighisoara
subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 29.1%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 31%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 17.95%
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 10.5%


Am vaga impresie ca ala care tine evidenta progresului la CNAIR pentru UMB la Centura Bacau s-a transferat la CFR si se ocupa de loturile Astaldi  :lol: :lol: :lol:

TibiV

Senzatia mea: pe CF se poate ajunge rapid, in doar 4-5 ani, la 80-85 %.
Iar restul de 20-15 % dureaza tot 4-5 ani...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alinuttt

În realitate Sighișoara-Blaj e gata, dar semnalizarea pune mari probleme.. Chiar nu vreau să cred că nu se lucrează deloc la semnalizare..

cristi5

Semnalizarea la 614-Curtici a fost finalizata cu multi ani dupa lucrari, care si alea au fost intarziate. Poate stie cineva cat au fost cele 2 intarzieri.

Probabil vom avea ceva similar pe Sighisoara-Simeria. Dar si mai rau, fiind tronson mult mai lung.

In schimb pe Simeria-614 semnalizarea e parte din acelasi contract. Acolo sunt sperante sa mearga mai bine.

alecu26

Drumurile noastre POATE;

alinuttt

Pe Sighișoara Brașov semnalizarea vine în același contract?

florin74

^Da.

In alta ordine de idei, se factureaza la greu pe contractele de reabilitare. Astaldi 60 mil, FCC, 50 mil, Swietelsky vreo 9, pana si Pizzarotti a bagat mai bine de 3 mil. Noroc cu CFR-ul ca mai salveaza din absortie, ca daca era numai CNAIR vai de noi....

NGC

Sunt prea harnici cei de la CFR si la CNAIR nu mai ajung bani. :lol:

Cetatean

La CF sunt valori mari fata de drumuri.
Un contract de autostrada de 15-20 km e 400-500 mil. lei.
Pe Cf facturează 50-60 mil lei la o situație de lucrări.
Elementele metalice pentru poduri și lucrările de îmbunătățire au valori mari. Sa nu mai pomenesc de suprastructura.

alinuttt

Să sperăm doar că nu se va pierde finanțarea pentru cele trei secțiuni de pe Sighișoara Brașov... Acolo chiar se impune reabilitare pentru 160 km/h, fiind poate singura distanță cu exceptia M800 unde trenurile IR pot circula peste 100 de km fără oprire.

alecu26

Cam acolo e si problema mare. Plus ca zona de mijloc ridica tot mai multe intrbari.
Drumurile noastre POATE;

frunzaverde

@alinuttt - tocmai, acolo se impune CEL MAI PUTIN. Segmentul central e un segment muntos greu, cu tuneluri de baza.

1. Costul de implementare pe minut castigat este unul din cele mai mari de pe toata reteaua. Si numarul de minute este neimpresionant, si perechea de orase este, la fel, neimpresionanta, zona fiind una din cele mai putin populate din tara.
2. Spre deosebire de rezolvat Balota sau Predealul pasul curent nu pune piedici

Master-planul a respins fara echivoc investitia Brasov-Sighisoara cu tuneluri. Mai mult, reconstructiile de pana acum sunt un dezastru - nimic terminat, nimic functional complet dupa 25 de ani de lucrari, ce e la 9x% (Bucuresti - Predeal, Radna - Frontiera si Bucuresti - Constanta) este neimpresionant (100 milioane de euro / minut?). Cat mai ne mintim ca chestiile astea sunt necesare?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

rota

O analiza G4media:
15 ani de lucrări în pas de melc pentru modernizarea coridorului feroviar Curtici – Constanța. Pe Arad-Simeria se lucrează, traseul Simeria-Sighișoara este aproape finalizat. Sighișoara-Predeal e în aer

Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

rebel

Am trecut ieri pe langa racordul Coslariu..pe A10 nimeni si nimic in zona.. dar la calea ferata pe racordul scurd era linia pusa si stalpi, pe racordul vechi linia ferata mai era la intalnire cu soseaua si pe racordul lung au pus stalpi..

pozele sunt cam slabe .. capturi la camera auro











Powered by API/PUM imgur uploader