Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.


ioandorin


dan tm

Dar statia nu figureaza in nomenclator, nu o vad in desfasuratorul mersului de tren.

Ionut

SCS Transport si CM POIM, 17-18 iulie 2019, Timisoara
Prezentare oficiala CFR
Coridorul Rin-Dunare







cristi5

Deci teoretic mersul din 2021 poate avea trenuri trasate cu 160 pe Sighisoara-Coslariu-Simeria. Doar teoretic deocamdata...

Mergi la Timisoara Ionut? Spune-le ca abia asteptam mersul pe 2021.

Ionut

Nu, nu merg la Timisoara. Pot cere intalnire ulterior cu CFR sa discutam despre Coridor si/sau altele.

Cetatean

Procentele astea sunt puțin trase de par.
- avem stadiu financiar mare pentru ca se socotește avansul
- la evoluția lucrărilor, în teorie avansul îl cheltuie în vreo 2 ani
- fizic, 7 procente în 6 luni, și ne 'mințim' ca se finalizeaza în 3 ani...
- în alta ordine de idei, s-a turnat asfalt pe Peron în gara Deva. Arata foarte bine, dar cred ca se putea folosi alt material, mai prietenos cu căldura...
- momentan se baga piatra pe firul I între Simeria și Deva.
- daca totul merge bine, cred ca putem vorbi de deschidere intre Simeria cap y și Deva undeva la mijloc de septembrie.
Revin cu ceva poze luni.

Denis

Are cineva habar cand au fost facute ultimele plati catre Astaldi?

florin74

Pe 12 iulie. Cam 90 mil.

Ca tot veni vorba, am facut un centralizator facturi emise anul asta de constructori pe coridorul IV (rotunjite)
1. Astaldi 313 mil lei  (2 loturi)
2.. FCC 254 mil lei (3 loturi)
3. Aktor 74.5 lei (1 lot, posibil si pe al doilea ceva, e o factura mai mica de 6,4 mil lei, in rest diferienta e de lotul nou)
4. Swietelsky : 51 mil lei
5 Pizzarotti : 28 mil lei
6 Alstom : 18.5 mil

Total 739 mil lei. Din aceasta suma 200 mil sunt facturati in iulie. Sanse sa ajunga anul asta la 1.5 mld lei. Nesperat de bine,. asta o sa se salveze absortia pe POIM, ca CNAIR vai de ei....




ioandorin

^^^

Dane,nici stampila sau cod al statiei nu are inca ! Nici nu opresc toate trenurile regio,ci numai acelea de schimb al personalului si/sau pentru cel de la 8 ore :2044,2031,2705,2028,2046 si 2045 si acestea in baza OC dat de statiile anterioare timp de 30 sec.!


anacronox

Cateva poze din gara Deva si de la iesirea din Deva spre Mintia. Foarte vigilenti si deranjati de poze cei de la firma de paza asa ca cele din gara au trebuit facute cam pe ascuns.

Gara Deva: Peroanele si viitoarea pasarela pietonala spre peroane:











La iesirea din Deva spre Mintia:



cristi5

Varianta "lunga" si varianta "scurta" Coslariu. Racordul vechi Blaj-Alba e demolat. Scuze pt calitatea pozelor din tren. Si pt stalp...

Varianta lunga






Racordul vechi demolat


Varianta scurta









Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Cred ca aceste informatii sunt cunoscute pe topic dar harta era ramasa in urma.

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=836.msg250968#msg250968

Podul asta parea gata, stie cineva daca se circula pe el?

https://www.openstreetmap.org/way/616183739

Podul din vestul localitatii Danes e tot parte din proiect, corect?

Cred ca strada Podului din Micasasa e subtraversare, nu trecere la nivel cum e trecut pe OSM, corect?

https://www.openstreetmap.org/#map=17/46.08605/24.09667

In rest nu pricep nici batut cum s-au proiectat intersectiile cu drumuri pe Sighisoara-Coslariu. Treceri la nivel cu DN lasate la nivel, inclusiv in mediu urban (!! Medias) si doua drumuri secundare la cativa km unul de altul care au primit pasaj peste CF... Cu grinzi metalice ca la CFR, sa vedem cum le vor intretine. In plus, nu cred ca a fost desfiintata trecerea la nivel pe care fiecare dintre pasaje o inlocuieste. I don't get it...