Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

#5190
Continuăm cu podul nou peste Mureș de la Tisa/Burjuc făcut de Arcada. Se lucrează bine, chiar săptămâna trecută au avut o betonare mamut de peste 1000 de metri cubi și care a ținut 48 de ore (continuu, pe schimburi). Au deviat puțin Mureșul cu acea salbă de palplanșe ca să se apuce de un pilon. După ce îl termină vor face aceeași deviere, dar pe malul opus. Deschiderea centrală va fi de 110 metri. Vor fi 2 segmente de 55 de metri, cu o sprijinire provizorie în mijloc până sudează tablierul (vor face o insuliță provizorie din palplanșe în mijlocul Mureșului pentru sprijinire). La cele 2 poduri peste Mureș de la Aktor-Arcada nu se va merge pe soluția Astaldi (montat structură metalică pe mal și împins, au luat și ei în considerare varianta asta, dar au renunțat), vor avea grinzi obișnuite puse cu macarale. La incintele pentru pile nu folosesc palplanșe și sprijiniri cu șpraițuri ca Astaldi, ci piloți secanți. Ei zic că e mai ok, fiindcă la palplanșe jos poți da de rocă tare prin care să nu intre palplanșele, dar pot fi crăpături prin rocă. În plus șpraițurile încurcă destul de mult, că trebuie puse pe mai multe niveluri și scoase pe rând, pe măsură că se betonează radierul și elevația. Cei care lucrează în domeniu ne pot spune mai multe.









































Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

Trecem pe tronsonul 3 Gurasada - Simeria. Aici sunt 3 poduri peste Mureș în zona Brănișca. La primul (dinspre Gurasada) au început lucrul, dar nu la forță maximă. La al doilea se lucrează din plin, iar al treilea e neînceput. La al treilea e o mică problemă, culeea dinspre Gurasada atinge actualul pod peste Mureș al căii ferate la care se va renunța după trecerea pe traseul nou (că tot vorbeam de pregătire proastă a proiectelor urmată de peri albi pentru constructori ca să rezolve problema). Pe finalul lui iunie vor da drumul pe linie nouă între Mintia și Deva. În august vor închide actuala linie dintre Simeria și Hunedoara și vor deschide linia veche care trece la nivel cu DN 7 (să vedeți voi cozi după aia pe DN 7) ca să dărâme podul peste proiectul lor și să termine linia nouă între Simeria și Deva. Deci prin august-septembrie se va circula pe linie nouă pe 12 km între Simeria și Mintia. Va dura câteva luni coșmarul cu trecerea la nivel de pe DN7 fiindcă pe lângă refacerea podului respectiv, constructorul va trebui să finalizeze și câteva lunii în stația Simeria (pe care le va demola în august, după închiderea circulației de care vorbeam mai sus. Să sperăm că nu va sta mult timp jos bariera la treceri.

Primele poze sunt de la al doilea pod peste Mureș unde se lucrează la foc continuu, incintele sunt și aici imense, niște betonări de 1600 de metri cubi de te iau amețelile.



































Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

#5192
Și închei cu câteva imagini din stația Deva. Aici am surprins acel camion cu o chestie ciudată în față, e utilajul automat de sudat grinzi. Ies din camion 2 brațe care prind grinzile și le sudează cu cupru prin topire. Din păcate nu am prins și utilajul de burare care are rolul și de a așeza la nivel șinele în funcție de pantă, supraînălțare etc.






































Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Quote from: horatiu.cosma on June 17, 2019, 11:03:32 AM
Situl arheologic de la Vărădia.


Unde e situl mai exact? Poate exista o poza cu geotag? Cele din drona de obicei au.

In centrul imaginii e zona neatacata de 4 km (satelit)



Pe harta
http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=16/46.002/22.172/0

Sper sa se hotarasca curand cum fac.  Daca harta e corecta, traseul nou "taie" traseul vechi, ceea ce era complicat de la inceput.

Powered by API/PUM imgur uploader

Dominik

You're in Steelers Country

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on June 17, 2019, 11:40:40 AM
În august vor închide actuala linie dintre Simeria și Hunedoara și vor deschide linia veche care trece la nivel cu DN 7 (să vedeți voi cozi după aia pe DN 7)...
Adica asta?!?!...  :o

Quote from: horatiu.cosma on June 17, 2019, 11:40:40 AM
...ca să dărâme podul peste proiectul lor...
Podul asta, la care culeele au fost construite pentru doua fire, desi au intalat doar un fir: https://goo.gl/maps/oDqPFE7rp3nvMpSz9

Quote from: horatiu.cosma on June 17, 2019, 11:40:40 AM
...pe lângă refacerea podului respectiv, constructorul va trebui să finalizeze și câteva lunii în stația Simeria (pe care le va demola în august, după închiderea circulației de care vorbeam mai sus.
Aici m-ai bagat in ceata...
Adica vor finaliza câteva linii în stația Simeria si apoi le vor demola?!?!.... 
:wtf:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cetatean

@ TibiV
Da se va redeschide trecerea la nivel, cu bariere. Nu știu câte trenuri mai trec.
Podul ce se va demola, este la intersecția dintre magistrala și Linia Hunedoara.
Linia Hunedoara se reface exact pana la podul menționat de tine.
În teren se vad lucrările executate.
Acele linii de care zici, nu se vor reface, sunt doar niște lucrări temporare pentru asigurarea circulatiei. De exemplu în gara Deva cap Y, se va face un racord provizoriu pentru asigurarea circulației pe firul I,care este gata.


cristi5

Daca nu ma insel la Varadia e singurul loc de pe 614-Simeria unde lipseste AC pe cateva sute de metri. Probabil e situl arheologic. AC s-a dat in 2 pasi, intai pt aliniamentele existente, apoi pt cele noi. Parca partea lipsa e din al 2lea AC.

Andi

Spre Hunedoara e doar trafic slab de marfa, deci nu mi se pare asa grav, totusi daca va fi viteza de exemplu 15 km/h o sa fie nasol pentru soferi  :lol:

horatiu.cosma

^^^
@TibiV, poate nu am explicat eu suficient de bine. O să demoleze FCC vreo 3 linii în stația Simeria în august și e vorba de fix cele care dau în pasajul actual peste DN7 spre Hunedoara. Deci până nu le reconstruiesc nu se va putea deschide oricum linia pe traseul actual. Pasajul cu problemă nu e cel din pozele tale (cel peste DN7), ci cel peste CIV, unde nu au gabarit pentru noua catenară. Pe ăla peste CIV îl vor dărâma.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

traveler

Mersi frumos pentru pozele, foarte interesant!  :o :) Si mersi frumos la constructoriilor pentru turul si explicatii pe care le ati primit!  :)


Ionut

CFR, punct și de la capăt. Alstom primește contractul pentru calea ferată Brașov – Sighișoara, loturile 1 și 3

După o întreagă sarabandă de contestări în instanță, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a decis să atribuie consorțiului condus de Alstom contractul pentru calea ferată Brașov – Sighișoara, loturile 1 și 3. Inițial, pe 5 iulie 2018, compania de infrastructură atribuise contractul pentru modernizarea tronsoanelor Brașov – Apața și Cața – Sighișoara către asocierea BRASIG Strabag -Swietelsky. Aceasta cu toate că oferta financiară a BRASIG a fost de 3,14 miliarde lei fără TVA, cu aproximativ 40 milioane de euro mai mult decât oferta clasată pe primul loc, cea depusă de către consorțiul RailWorks (format din companiile Aktor, Alstom, Arcada Company și Euroconstruct Trading '98).

ClubFeroviar.ro

Andi

Asta inseamna ca va fi semnat contractul curand sau vor mai exista probleme?