News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


Xenos

Ionuţ spunea că o să viziteze şi API şantierele astea...îmi vine în minte că o întrebare utilă ar fi ce măsuri are în vedere CFR Călători ca să minimizeze afectarea traficului de călători şi de marfă, prin închiderea unor bucăţi de linii foarte mari, pe care (eventual) nu se lucrează (suficient de rapid)....adică să încerce să păstreze operaţionale liniile şi sistemele de siguranţă cât mai mult, să nu se grăbească să treacă la un fir şi/sau la cale liberă decât acolo unde e strict necesar pentru lucrările iminente.....

Apoi, nu pricep de ce pe lotul Railworks lucrările sunt semnificativ întârziate faţă de restul contractorilor (parcă Gurasada - Ilteu, dacă nu mă înşel).


florin74

1. Au început mai tarziu
2. Au avut ceva probleme cu asigurarea materialului de umplutura, am înțeles ca s-a rezolvat luna astain sfârșit.
3. Ei susțin ca sunt pe la 8% în prezent, și se va accelera puternic în perioada urmatoare
Mai multe detalii de la colegii care au fost ieri în vizita pe toate loturile.

dorum

am vizitat noi inaintea lui CUC santierele de la km614 la Simeria... poze si filmari vor urma, cardurile sunt pline! :)

dorum

pile pod Branisca...
excavatiile si cofrajele sunt atat de mari, incat doar din drona ne vom da seama de amploarea proiectului...

(GPS)






Powered by API/PUM imgur uploader

dorum

unul din cele 2 poduri de pe 2A, cu deschideri de 50, 80 si 110m... este contruit pe "uscat" si va fi lansat pe pilele aflate in constructie







Powered by API/PUM imgur uploader

dorum


Vice33

Nu pricep, cum vor muta podul asamblat la sol pe poziție, pe pile? Au asa multe macarale sa îl ridice o data?

dorum


dorum


vancouver

Probabil prin glisare / impingere. Adica o presa hidraulica f. puternica, care impinge podul in secvente de cate 10-20 cm, pauza, revine, iar impinge 10-20 cm. Astfel ca va dura mai multe zile. Pe fiecare pila sau punct de sustinere provizoriu vor exista lagare provizorii glisante (de exemplu dintr-un teflon special, si unse permanent cu grasime). Am participat in Germania la astfel de impingeri, si erau poduri din beton, deci mai grele.

PS. intre timp a scris dorum ca va fi lansator, atunci e clar, nu va fi impingere, ci lansare cum stim de la Bechtel, etc..
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dorum

eu doar am deschis apetitul, sunt convins ca @Marcel Banu are poze mult, mult mai bune decat ale mele, iar @Ionut are filmarea intreaga...stay tuned :)

Ionut

Doru, multumim pentru aperitiv! Felurile principale vin la noapte poate (Marcel, sol) si maine sau duminica (eu, drona). Stati pe-aproape.

marcelbanu

Fotografii din turul de forță al API pentru documentarea șantierelor de modernizarea căii ferate M200, Curtici Fr - Simeria...
Detaliile tehnice le-au primit colegii, eu mi-am făcut ,,meseria" la care mă pricep cel mai bine...
Voi întrebați, alții vor răspunde !

Să începem vizita cu organizarea de șantier ASTALDI, FCC & THALES...

Hărțile nu sînt prea reușite, lumina și mai ales unghiul de fotografiere nu au fost cele mai strălucite.
Pentru astea cred că merit ceva minusuri...

1.










































...și-am plecat pe șantier !

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

2.
Un pod uriaș, un pod lung, de la Deva la Arad...
Așa mi se pare mie și, oricum, e cel mai lung de pe tot tronsonul Arad - Deva...

























Direcția de ,,lansare" a podului...














Podul ăsta va fi pus la locul lui prin translație...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !