Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Cetatean

Astăzi și mâine o sa fie ministrul transporturilor în vizita pe Coridor.


TibiV

Probabil amanarile au avut un singur motiv.
Pe sest, au facut linie de 250 km/h... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ioandorin

dojaalex: mâine la prima ora cu plecare din Arad-Paulis,Milova,Barzava unde va face si declarații de presă, din câte am înțeles !!!!

cuculean

Statia Deva, 14.03.2019
Harnicie mare de la prima ora... s-a anuntat vizita ministrului transporturilor...





District EA



dan tm



cuculean

Statia Deva,21.03.2019
Se planteaza stalpii de sustinere a catenarei de la viitoarele liniile 5-6.



Vice33

La Turdaș care mai e situația cu țeavă de gaz... A mai fost cineva în zona...? La Deva dacă lucrează conform graficului dau în folosință la celucreaza acum la liniile noi, jumătatea exterioara, pana la vara...?

Mircea-HD

Ce vise aveti domnilor ... Nici o sansa sa se deschida ceva reconstruit la Deva in viitorul apropiat.
Ca sa aveti o idee despre ritmul lucrarilor tin sa va anunt ca de exemplu, nici la ora actuala nu este redeschis firul 1 ( reconstruit ) intre statiile SIBOT - AUREL VLAICU - ORASTIE unde inca se lucreaza la semnalizare  :wtf: ( tampenia acea ERTMS ... stiti voi )
Despre stadiul celebrei tevi de gaz de la tunel nu am noutati dar ... oricum nu conteaza deoarece redeschiderea acelui tronson este conditionata de terminarea tunelului.

Vice33

De ce sa visez dacă la toamna pot finaliza 2 linii măcar din gara Deva...

cristi5

^^ pai da dar terminarea tunelului e conditionata de teava de gaz.

Cred ca un fir pe Sibot-Orastie nu e deschis din motive de centralire in gari, nu de semnalizare. Pe noile macazuri se monteaza direct centralizarea noua, care e cu totul alta tehnologie decat cea veche.

La semnalizare va fi si tehnologia veche (instalata pe tot materialul de tractiune existent) cat si cea noua.

Semnalizarea este un proiect separat, care e mult in urma proiectului de reconstructie a caii (terasamente, poduri, tuneluri, gari). Daca bine inteleg ca centralizarea e parte din proiectul de semnalizare.

Pe 614-Simeria exista un singur contract pe fiecare lot, deci reconstructie cale, centralizare si semnalizare impreuna.

c o r v i n

Pe la Turdaș am trecut ultima dată în 12 martie, se lucra în ansamblu, dar țeava era fix în locul pe care îl cunoașteți, nemișcată, firește!...