Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

dan tm

E destul de ciudat. Cind am fost pe amplasamentul Birzava noua, am crezut ca de acolo linia face dreapta spre Mures.
In fapt vad ca linia nou continua tocmai pina in statia Birzava veche de unde face dreapta.

Se vede traseul si pe google dar mai ales pe geoportalul ANCPi  (carte funciara 302403 Barzava)

c o r v i n


Câteva foto de pe firul de marfă Simeria-Hunedoara, fir ce va fi reconfigurat în zona de curbă și de traversare a unui DJ, dar mai ales a M200! Inevitabila întrebare, pusă și în alt loc... Cât de viabilă este această reconfigurare, cât timp, pe acest fir vin 2-3 trenuri pe săptămână înspre/dinspre ce a mai rămas din Combinatul de la Hunedoara?... Am mai spus-o..., dacă era loc plat, puteam înțelege deschiderea curbei respective, dar, din moment ce trebuie construit efectiv un terasament înalt precum cel actual, deja investiția depășește cu mult înțelegerea mea!! Practic, trebuie construit un terasament de 10-15 metri înălțime, de vreo 300-400 de metri lungime, în plin câmp și, din ce am văzut la fața locului, nu e deloc un efort de neglijat! Părerea mea... Era mult mai simplu și deloc costisitor să fie reactivat firul vechi de călători care arată încă bine și, chiar dacă se intersectează cu DN 7, nu împietează asupra traficului rutier ptr  că sunt puține trenuri aici! ...iar la firul de marfă aș fi renunțat fără costuri, fără regrete și aș fi încercat scoaterea lui din relief, atât!..
















Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Reabilitarea Coridorului 4 de la Simeria la km 614. ,,Este un tronson in executie, iar pentru 2019 ne propunem receptia a cel putin 80 km cale ferata intre Simeria si Sighisoara si pe tronsonul de la km 614 la Simeria dorim o crestere a progresului fizic fata de anii anteriori".

Brasov – Sighisoara. ,,Este un proiect mare, de 2 miliarde euro. Este in faza licitatie, ambele tronsoane sunt in evaluare sau contestatie si speram sa se finalizeze acest tronson. Este imperios sa demaram aceste lucrari, caci sunt intarzieri, inclusiv din punct de vedere a relatiilor de finantare", afirma acesta.

Bleotu citat de ClubFeroviar.ro

Ionut

Alte proiecte sunt cele finantate in mare parte din POIM (program operational infrastructura mare) sau CEF (fonduri coeziune). ,,Sectorul Predeal  – Brasov este singurul care nu e atacat sau propus ca obiectiv de finantare. Urmeaza un SF care ne va spune solutia cea mai buna de abordare a acestui tronson. E o gaura neagra pe Coridorul 4.

Bleotu citat de ClubFeroviar.ro

cristi5

@c o r v i n
1) multumim mult de poze!!

2) in general nu are rost sa ne pierdem vremea cu scaderea pretului unui contract FIDIC rosu. Problemele sunt claim-urile (cresterea pretului) cand e prost proiectul (gen Coslariu), care intarzie proiectul cu luni si ani de zile.

3) daca vrem sa aflam rationamentul de proiectare, ne ducem la documentele magice despre terasamente pe care le-am citat mai sus. In cazul asta:
- se reabiliteaza toata linia Simeria-Hunedoara ca parte a proiectului CIV, cu viteza maxima 70
- din cauza ridicarii CF reabilitate, se reface si "podul de incrucisare". Aceeasi problema ca la Ilia

La vremea proiectarii (in cartusul desenelor scrie ianuarie 2013 dar decizia e sigur mai veche) s-a considerat necesara refacerea Simeria-Hunedoara (o fi fost bine infipt cineva din zona), si se vede treaba ca  asa a ramas, chiar daca intre timp nu mai e trafic.




Powered by API/PUM imgur uploader

c o r v i n

Ne mutăm un pic mai spre Deva, zona dintre viitorul pasaj rutier și intrarea în stație...




















Powered by API/PUM imgur uploader

(5.3.19)

.........

c o r v i n



NGC

"Executie lucrari aferente obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov – Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, Subsectiunea 2. Apata - Cata""

Quote from: NGC on February 18, 2019, 09:08:53 PM
Quote from: NGC on February 02, 2019, 10:05:23 AM
Quote from: NGC on January 23, 2019, 02:50:17 PM
Astazi s-a incheiat oficial etapa de evaluare financiara.

Quote
Bucureşti, 23 ianuarie 2019

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat câştigătoare oferta depusă de Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.Ș. – Makiol Inșaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.Ș.pentru procedura de licitaţie publică privind modernizarea subsecţiunii Apaţa - Caţa, aflată pe secţiunea Braşov - Sighişoara, componentă a Coridorului Rin - Dunăre.

Oferta financiară a Asocierii Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.Ș. – Makiol Inșaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.Ș este de 2.850.163.157 RON (fără TVA), contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.

A ajuns la destinatie contestatia consortiului AKTOR + ALSTOM + ARCADA, in urma desemnarii castigatorului.

Nu uitati ca mai avem 2 contestatii la care asteptam deciziile.

Cele 2 contestatii sunt cele de mai jos, iar la una stim deja deznodamantul.

Quote from: NGC on February 15, 2019, 08:56:35 PM
Pentru FCC + ASTALDI am avut o amanare pana azi, dar acum avem decizia.

[...]

Asadar, oferta FCC + ASTALDI trebuie reevaluata.

Pentru contestatia asocierii PIZZAROTTI + ICTAS avem termen nou in 06.03.2019.

Noutatea este ca in urma desemnarii castigatorului, pe langa contestatia consortiului AKTOR + ALSTOM + ARCADA, mai avem acum si o noua contestatie de la asocierea PIZZAROTTI + ICTAS.

Din cauza ca avem si recursul de la CAB pentru contestatia anterioara a asocierii PIZZAROTTI + ICTAS, solutionarea celor 2 noi contestatii (in urma desemnarii castigatorului) de la CNSC s-a suspendat pana avem decizia de la CAB.

Avem decizia CAB pentru contestatia anterioara a asocierii PIZZAROTTI + ICTAS.

11.03.2019

Quote
Tip solutie: Recurs (alte soluţii)
Solutia pe scurt: Respinge ca neîntemeiată excepţia tardivităţii. Respinge plângerea ca neîntemeiată. Admite cererile de intervenţie accesorie. Definitivă. Pronunţată azi, 11.03.2019 în şedinţă publică.

razvan96

Deci Pizzarotti+Ictas descalificata si acum urmeaza decizia CNSC privind rezultatul, nu?

NGC

Acum peste o luna eventual. :lol:

Dupa aceea mai poate urma (si va urma probabil) CAB.

Oricum, nu trebuie sa le purtati de grija pentru ca sunt toate pe radar. ;)

c o r v i n

@cristi5, fără mulțumiri, oricum apreciez că mă "găzduiți" aici, deci, eu tre să mulțumesc!

Legat de particula de plan postată de tine mai sus... Aș vrea să înțeleg... Acolo e vorba de reabilitarea întregului traseu Simeria-Hunedoara sau se are în vedere numai reconfigurarea de peste DJ și M200?

Cetatean

@cristi și corvin
Se reface pana la km 3, adica pana unde se intersectează CF  cu DN7.
Volumul de umplutura e foarte mare.
Nu știu de ce s-a ales soluția asta.
Personal, cred ca era mai simplu și mai economic sa se desființeze linia 214 și sa reactiveze linia 213.
Dacă se construia un pasaj în locul trecerii la nivel de pe DN7 se rezolva și problema traficului.

c o r v i n

Alex, perfect de acord cu tine și am expus asta și anterior! Repet, cred că pe firul de călători nu ar fi fost nevoie nici de pasaj ptr că rutierul nu ar fi fost perturbat decât de câteva ori pe săptămână sau, dacă s-ar reveni cu traficul de călători, să zicem de trei ori pe zi, lucru nu foarte deranjant ptr că oricum DN7 are și alternativa autostradă!

dan tm

Cred ca cel mai oprim era sa racordeze vechiul traseu, (vechiul rambleu) la noile linii rezultate din reconfigurarea complexului Simeria. Mi-e greu sa cred ca nu era posibil, dovada fiind ca bucla din capatul celalalt ramine.Adica asa cred.

Chiar si in situatia in care noul traseu  este mutat mai spre nord tot era mai ieftin sa  opreasca circulatia pe racord, sa sape in rambleu astfel incit sa mute deschiderea.