Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Ionut

Declaratii oficiale CFR (directori). Ieri, SCS Transport.

Teava tunel Turdas (ieri si re-confirmare azi): in primavara 2019 o rezolva. Receptie Tunel Turdas in 2019.

ERTMS Simeria-Sighisoara: receptie 2020. Asta vor ei, se pare ca nu prea e fezabil.

Ionut

Declaratii oficiale CFR (directori). Ieri, SCS Transport.

KM 614-Simeria

2A: progres 6-7%
2B: progres 7%
2C: progres 2%
3: progres 5-6%

30% tinta de progres pentru 2019.

Au in continuare tot felul de probleme... v-am mai zis.

Saptamana viitoare ma duc la ei, cel mai probabil. Si o sa ii mai intreb.

Ionut

Declaratii oficiale CFR (directori). Ieri, SCS Transport.

Pe Sighisoara-Coslariu-Simeria termina si receptioneaza tot anul asta. Cu exceptia zonei Coslariu/varianta Coslariu/Pod Mures (povestea cu terenul de fundare) care are termen luna mai 2020.

dan tm

Am uitat sa spun ca pozele de la Teius sint de duminica 27.01.2019

inainte de Barabant sint alte lucrari rutiere
grupa de marfa a statiei Barabant are liniile inlocuite pina la jumatate


























Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

Dupa Alba Iulia mai e ceva de lucru la zidul de sprijin. Zidul ala nu e prea subtire? mie mi s-a parut ca zidurile astea subtiri si la CFR si la autostrada s-au inclinat. Sau e doar o parere?














Powered by API/PUM imgur uploader


Statia Blandiana are peron refacut doar pe o parte, pe cealalta parte e un peron de prefabricate vechi. Nici o pasarela sau pasaj de trecere, aici unde e 160 km/h in timp ce s-au bagat bani in pasaj subteran la Botosani, unde trenul de la linia 1 are peroane pe ambele parti.








Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

Halta Tartaria are doar un peron gata, celalalt trebuie asfaltat








Powered by API/PUM imgur uploader


dupa Tartaria am gasit un santier














Powered by API/PUM imgur uploader


dan tm

Nici statia Aurel Vlaicu nu are doua peroane. Aici trenul nu a oprit.





Powered by API/PUM imgur uploader

Apoi urmeaza locurile mult pozate si discutate

















dan tm













In tren a urcat un ceferist. M-a vazut ca pozez si am intrat in vorba.

Mi-a spus ca initial drumul trebuia ca inainte de urcarea pe viaduct sa treaca pe locul vechii cai ferate si sa se uneasca cu breteaua care trece peste autostrada. In acest mod nu ar mai fi foat pasaj la nivel cu calea ferata.
Acuma insa s-a schimbat dupa ce DN trece noua cale ferata va fi o intersectie si un pasaj la capatul peronului noului amplasament al haltei Turdas si abia dupa aceea va ajunge la breteaua care trece peste autostrada.

Nu stiu cite detalii avea ei, dar poate era mai bine fara trecere peste calea ferata.
Pe geoportalul ANCPI se vede traseul cu pasaj.

sapatura pentru drum spre autostrada



sapatura spre DN






peronul nou Turdas


cristi5

Multumim de poze!

In legatura cu misterul trecerii de nivel la Turdas, poti sa ne faci o schitza cum va fi din spusele ceferistului? Merci!

ioandorin

Dane din ce am mai vorbit cu constructorii si la Paulis,Ghioroc si alte stații, peroane vor fi numai la liniile1 si 2 care vor fi pentru trenuri de călători cu oprire,desi initial parcă erau prevăzute peroane si la lin. 3-4.Asa si la Aurel Vlaicu! Asta se va vedea mai bine după deschiderea lin.1-2 si închiderea celorlalte.

ioandorin

Câteva imagini cu clădirea de mentenanță a st.Arad si traseul spre aceasta,in stânga cablurile electrice a stalpilor de iluminat ce urmează, cândva a fi montati! 















Powered by API/PUM imgur uploader

GDPR

#4721
Propunere alocare bugetara 2019 Tronsonul 2: km 614 - Gurasada si Tronsonul 3: Gurasada - Simeria: 753.71 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 Coslariu - Simeria: 230 milioane lei.

Propunere alocare bugetara 2019 Coslariu - Sighisoara: 250 milioane lei.


NGC

"Executie lucrari aferente obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov – Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, Subsectiunea 2. Apata - Cata""

Quote from: NGC on January 23, 2019, 02:50:17 PM
Astazi s-a incheiat oficial etapa de evaluare financiara.

Quote
Bucureşti, 23 ianuarie 2019

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat câştigătoare oferta depusă de Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.Ș. – Makiol Inșaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.Ș.pentru procedura de licitaţie publică privind modernizarea subsecţiunii Apaţa - Caţa, aflată pe secţiunea Braşov - Sighişoara, componentă a Coridorului Rin - Dunăre.

Oferta financiară a Asocierii Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.Ș. – Makiol Inșaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.Ș este de 2.850.163.157 RON (fără TVA), contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.

A ajuns la destinatie contestatia consortiului AKTOR + ALSTOM + ARCADA, in urma desemnarii castigatorului.

Nu uitati ca mai avem 2 contestatii la care asteptam deciziile.

Phenol

Quote from: adrian rosca on January 31, 2019, 11:10:31 PM
Propunere alocare bugetara 2019 Tronsonul 2: km 614 - Gurasada si Tronsonul 3: Gurasada - Simeria: 753.71 milioane lei.

Financiar vorbind cu asemenea buget nu ajung la progresul dorit de 30% pana la sfarsitul anului.

Phenol

Quote from: dan tm on January 30, 2019, 07:15:29 PM
grupa de marfa a statiei Barabant are liniile inlocuite pina la jumatate

Asa a cerut Beneficiarul, adica CFR.

Quote from: dan tm on January 30, 2019, 07:23:41 PM
Statia Blandiana are peron refacut doar pe o parte, pe cealalta parte e un peron de prefabricate vechi. Nici o pasarela sau pasaj de trecere, aici unde e 160 km/h in timp ce s-au bagat bani in pasaj subteran la Botosani, unde trenul de la linia 1 are peroane pe ambele parti.

Peron va fi doar la linia 1, cel dintre liniile 3 si 4 este una provizorie. In alta ordine de idei, gara respectiva cat si gara Aurel Vlaicu nu are trafic de calatori (de aia nici nu a oprit trenul).

Quote from: dan tm on January 30, 2019, 07:32:08 PM
Halta Tartaria are doar un peron gata, celalalt trebuie asfaltat

Proiectul original prevedea desfiintarea haltei, acum doi ani s-a adaugat halta la proiect, de aia e putin in urma.