Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

GDPR

Eu am facut o sesizare la Enel pe tema cablului electric ce bloca lucrarile la accesul A de la statia de metrou Brancusi si mi-au raspuns imediat, ba mai mult, au finalizat si devierea la scurt timp dupa sesizare. Nu stiu daca a fost o intamplare sau nu, dar merita facuta o petitie la Transgaz cu privire la teava cu pricina. Sunt companie nationala, asa ca sunt obligati sa raspunda.

Ionut

API pe Facebook - dati o reactie

Imaginile atașate arată dovada neputinței autorităților în a construi infrastructură. Tunelul feroviar Turdaș, cea mai scumpă și mai complexă structură nouă din întreaga reconstrucție a Coridorului Rin-Dunăre de până acum, nu poate fi terminat din cauza... țevii pe care o vedeți.

Investiția, care singură valorează sute de milioane de lei, este blocată pentru că nici statul și nici proprietarul conductei de gaz nu au fost în stare, în aproape 4 ani, să pună în aplicare soluția de relocare potrivită!

Astfel, costurile cresc și trenurile se târăsc pe traseul vechi care a fost deja parțial dezafectat în așteptarea inaugurării. Stadiul fizic pe lotul Vințu-Simeria, din care face parte Tunelul Turdaș, este de peste 95%!

Solicităm CFR Infrastructura și companiei Transgaz... de fapt ce să mai solicităm?! MUTAȚI CONDUCTA AIA!


c o r v i n

Haz de necaz... first class, Dane!! :D Lasând gluma la o parte..., așa cum ați spus și voi... Cred că asta trebuia rezolvată înainte de prima cupă de pământ scoasă din dealul respectiv!  E aproape revoltător cum au tot lucrat, mai să fie gata lucrarea, dar li s-a părut probabil o bagatelă care se rezolva de la sine!?... Revenind la glume, ...și când am făcut pozele și când le-am vizualizat, mi s-a părut "briliantă" măiestria cu care au lucrat pe sub și în jurul țevii, cel puțin, referindu-mă la blocurile de beton! O:-)
În plus, mă și mir cum de nu au fost incidente, de ex, fisuri, la momentul când țeava a fost cățărată pe stâlpii ăia și, oricum, pare în voia sorții, "părăsită" de toți! ;) :-[

GDPR

Pozitia API a fost preluata de news.ro si se raspandeste rapid in presa. Good job Ionut!

Ionut

Multumesc frumos de apreciere, doar ca pozitia nu e scrisa de mine, ci de un coleg din API. :) Nu sunt singurul care scrie, mai ales pe feroviar, domeniu la care nu mă pricep, sunt altii care sunt chiar foarte buni.

Ionut

A aparut pe News.ro si Adevarul. Poate azi mai preiau si altii... aseara a fost nebunia cu vizita oficialilor europeni la Bucuresti.

perfidus

Exact genul asta de pozitii in care sunt scoase in fata aberatiile de prin santierele indepartate de Bucuresti ale patriei,  cresc "ratingul" API in presa si nu numai. Bravo.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Harry

Bai frate e din filme cu prosti. Noaptea mintii. La dracu, aduc eu 3 apasi din Piata Chiliei si in jumate de ora a disparut conducta aia cu totul.

TibiV

Da, dar dispar si gazele din ea.
Iar destinatarii gazelor nu vor fi deloc fericiti...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

c o r v i n

#4630
Chiar dacă nu e chiar  pe topic, pun aici niște poze cu ceea ce pare că va fi ieșirea rutieră din loc. Turdaș spre DN7, pe deasupra autostrăzii, dar pe dedesubtul M200, cel puțin, așa arată excavările din zonă! Evident, e nevoie de o astfel de ieșire ptr a nu mai fi nevoie de o trecere la nivel, așa cum este acum!...



















Powered by API/PUM imgur uploader

nenea_hartia

@c o r v i n foarte faine poze, mulțumesc!
Dacă e așa, sper să îi fi dus capul să prevadă trecerea de pe un peron pe altul tot prin subtraversarea rutieră, nu peste șine. Măcar în cazuri ca acesta mi-aș dori să separe cu gard cele două linii.

cristi5

Cred ca a avut API o pozitie pe tema reabilitarii acelei treceri la nivel (in sensul ca reabilitam concepte depasite din sec XIX cand avem pasaj nou cativa metri mai incolo) ... Chiar e prevazuta in proiect o subtraversare DJ sub CF reabilitat? Ar fi minunat... Sau poate se foloseste un podet care era acolo pt alt motiv... Oricum daca am vazut bine, CF e finalizat in dreptul statiei, deci de schimbat nu stiu ce se mai poate schimba.

Altfel ar fi putut lega a DJul cu nordul noului pasaj DN7/CF Turdas, urmand ca traversarea noului CF sa se faca pe DN...


c o r v i n

Mie mi-au atras atenția acele excavări și astea m-au făcut curios, deși, recunosc, nu mă preocupa viitorul  DJ-ului! Eu, totuși cred că acolo se va face o trecere pe sub magistrală și, momentan, pare că au luat pauză din  cauza vremii!... Rămâne de văzut, însă trebuie spus că traficul pe acest drum nu e deloc de neglijat, iar o eventuală repoziționare a trecerii la nivel în genul celei de acum, ar putea (Doamne-ferește!) să sporească numărul de cruci ce se găsesc acum, acolo!... :(

cristi5

Ionut, putem intreba la CFR ce planuri au pentru trecerea la nivel de langa statia Turdas? Daca
- vor folosi noul pasaj DN7 peste CF
- vor face o subtaversare
- o vor pastra unde e acum
- o vor elimina (ca doar Turdas mai are o legatura la DN la est)

Si cu ocazia asta, cate treceri la nivel au fost pe Curtici-Sighisoara, si cate vor ramane?