Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

subway

Quote from: alin_simeriaveche on December 31, 2018, 12:51:07 AM
Acea persoana s-a exprimat ceva de genul ca cei de la Tg Mures nu vor sa inchida magistrala pentru ca este o retea foarte importanta. El era foarte convins ca nu se va iaugura. Cica Strabag este de mult pregatita sa faca jonctiunea, aacum tocmai de aceea nu se grabesc. Oricum luati aceste informatii cu o doza de suspiciune. Dupa cum am spus, nefiind o sursa oficiala, eu sunt retinut dar in acelasi timp stim cat dureaza in Romania o realocare
Si atunci ce sa credem? Ca e <lucratura> patronilor rusi ai lui Strabag? Ma faci sa ma gandesc la <conspiratii mondiale> in loc de incompetente si cretinisme crase??? Macar din acest motiv si ar trebui sa incerce sa demonstreze ca nu e vorba de asa ceva...

cosminlipoveanu96

Buna seara ,stie careva cate linii va avea statia Radna ?Si cum va arata noua harta a viitoarei statii din Radna ,peroane etc ? Multumesc . :)

District EA





Powered by API/PUM imgur uploader
Documentatia an 2014: http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2a-2b/
Modificarea vizibila si pe teren: amplasarea containerului CE si antenei GSM in spatele cladirii CED (IDM).

cosminlipoveanu96

Multumesc pentru harta ,am cautat pe siteul cfr dar nu am gasit ,cum ramane cu racordul 213 catre Timisoara din Radna ? Ai o harta si cu nou racord ?

frunzaverde

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cosminlipoveanu96

Pe noua harta a statiei Radna ,linia 1A si 2A duc intr-o hala ,ce hala va fi aia ? de locomotive sau de motorina ? Nu vad ce scrie ,vad doar ca scrie 'Hala de...' dar ultimul cuvant nu il pot deslusi ... :|


ioandorin

Paulis,08.01.2019
Peisaj hibernal!





Upsss!!!! Om la înălțime!!!
De ieri au început lucrul,dar nu prea le permite vremea! La ora asta -5* si începe a fulgui.Se anunță ninsori pentru după amiază până spre seară. 



Powered by API/PUM imgur uploader


cosminlipoveanu96

Hala de mentenanta pentru ce daca duc doua linii in ea ? pentru locomotive ,automotoare ? Banuiesc ca nu baga ei doua lini intr-o hala de mententa degeaba nu ? :)

c o r v i n

Rămânem tot în sfera hibernală, dar, mai spre Simeria... Locul vă e cunoscut și nu adaug decât faptul că utilajele sunt pe faza de "odihnă", cu mici întreruperi când li se mai dă câte o "cheie"! Aș avea totuși o nedumerire și v-aș rămâne îndatorat dacă m-ați lămuri... Care e motivul ptr care linia spre Hunedoara va suferi modificări (a se vedea piciorul de pod de pe județeana spre Săulești!), asta în condițiile în care nu e o secundară prea importantă? (...sunt câteva marfare pe lună și cam atât!) ...În plus, la cum se profilează, e clar că va fi mult de lucru aici!...




















Powered by API/PUM imgur uploader

... ...


c o r v i n

... ...











Powered by API/PUM imgur uploader

Revin cât pot de repede cu imagini de pe la Turdaș!

Ionut

Pana revii tu cu imaginile, pun analiza Hotnews de pe coridor. :)




Care este stadiul lucrărilor pe șantierele feroviare de peste 3 miliarde euro din Ardeal - Un segment este aproape gata, pe altele lucrările abia au început

Trenurile care pleacă din București fac peste 9 ore până la Cluj și mai mult de 10 ore până la Arad. De mai bine de șase ani s-au semnat primele contracte pentru modernizarea a peste 250 km de cale ferată din Ardeal pe traseul Coridorului IV paneuropean feroviar. Întârzierile cu reabilitarea sunt mari, dar pe 100 km lucrările sunt aproape gata și se văd primele scurtări ale timpilor de parcurs în Mersul Trenurilor. Însă între Simeria și Arad lucrările abia au început în primăvară și trenurile rulează cu viteză scăzută, apărând des întârzieri. Nici între Brașov și Sighișoara nu se vor vedea curând îmbunătățiri ale timpilor de parcurs.

Analiza lunga de pe fiecare segment major pe Hotnews

Phenol

Quote from: c o r v i n on January 08, 2019, 11:48:11 PM
Care e motivul ptr care linia spre Hunedoara va suferi modificări (a se vedea piciorul de pod de pe județeana spre Săulești!), asta în condițiile în care nu e o secundară prea importantă?


Vezi tema larg discutata aici:

Quote from: Ionut on September 20, 2018, 12:31:58 PM

Quote from: Ionut on September 04, 2018, 07:48:03 AM
Cateva intrebari despre zona Simeria.



Ca sa fie mai clar, am incercat o schita/harta:



1. Pe scurt, da. Linia cu sageti rosii va fi INCHISA. Curba aceea din nord va fi extinsa/largita. Astfel, linia va fi inchisa. Dar linia asta este folosita de Arcelor/Combinatul de la Hunedoara (din ce-am inteles trec cam 6-7 trenuri de marfa pe zi).

2. Halta Săulești, nu Sărulești, NU va fi reconstruita. Va fi pur si simplu desfiintata, conform proiect reconstructie coridor.


Din ce am vazut vazut eu in teren, odata cu reconstructie se mareste distanta intre cele doua fire a coridorului ceea ce se vede si pe poza ta:

Quote