Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

dan tm

Mie nu mi se pare ca asta stie CFR,  doar s-au facut atitea viaducte care nu sint cu tabliere de ,,tip" feroviar.

Chiar deunazi s-a deschis viaductul de la Arad peste 310 si 200 si e ,,clasic".

cristi5

Asta e pod rutier facut de CFR, ca parte din proiectul de reconstructie CIV. Cel mai simplu pentru un proiectant CF e sa copieze o solutie folosita in alta parte pe pod CF si rezulta acesti monstri.

Altele nu sunt facute de CFR (cum e la Arad)

La altele, chiar daca e facut de CFR, au zis beneficiarii (administratorii drumului) ca ei nu intretin asa ceva.

Asa ca se poate mult mai bine in proiecte CFR, cum e pasajul suplu proiectat de SSF la Turdas.

Cuneo


ioandorin

@Cuneo : Imaginile neputinței ! Bine că au omorât circulația ! NU utilaje, NU personal,în schimb au un parc generos de Dustere si Fiat-uri Panda, TOATE noi-nouțe,imediat după începerea lucrărilor era toate cu nr. rosii!


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Cetatean

Simeria - Deva
- lucrări de terasamente, câteva zone cu platforma pământ.
- poduri, podețe în diverse stadii de execuție.
Stația Deva
- lucrări la peroane, liniile 4-5-6.
- au început forajele pentru pasarela de la peroane.
Deva-Mintia, lucrările au mai avansat, pe firul I.
- s-au montat primii stâlpi.
- pe aprox. 2.5-3 km la nivel de platforma (urmează piatra) .
Stația Mintia
- se mișcă ceva și în gara Mintia (peron și clădire)
- linia spre Brad la nivel de platforma.
Mintia - Ilia
- umpluturi la varianta noua de traseu de la Branisca
- se lucrează la consolidare pe zona Bretea Mureșana (piloți)

- pasajele aflate în lucru, avansează...



alecu26

Quote from: dan tm on November 09, 2018, 05:10:57 PM
Cred ca am mai intrebat: de ce s-a construit cu tablier ca la feroviar?nu  sint prea dese podurile rutiere noi in aceasta solutie constructiva. Stiu ca cele foarte vechi erau asa.

Chiar mai mult...cel putin pe drumuri nationale unde DRDP si CNAIR au un cuvant de spus si e destul de puternic, poduri cu cale jos (gen grinzi cu zabrele) nu se accepta si nu se mai fac de zeci de ani. La nivel local, CJ -ul si primarii mai greu se opun. Dar vor vedea ce distractie va fi intretinerea unui asemenea pod.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Cetatean


areacontact

Mintia sat. Calea ferata spre brad.




In imaginea de mai sus, in coltul dreapta sus, e vestitul deal cu lilieci al UMB.

Viaductul mintia.


Zona saulesti


Trecere peste DJ spre saulesti. ^


Pod peste cerna
Vedere spre Simeria.


Vedere spre Deva


Lucrari structura pod Peste Cerna



Din cate am observat, pe lotul 3, se lucreaza pe portiunea Simeria - Vetel. Lucrarile avanseaza bine. Exista mobilizare. Peste tot exista utilaje si muncitori. O sa mai pun poze cand mai trec prin zona.

nenea_hartia


ioandorin

Stația Paulis :"scheletul" viitoarei clădiri,iar în spate clădirea CE.Se lucrează la fundația antenei GSM si la alte construcții. 


Peron lin.1,2



Powered by API/PUM imgur uploader

Andi

Care mai e situatia cu licitatia pentru tronsoanele Brasov-Apata/Cata-Sighisoara?