Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ioandorin

^^ Upssss !!! DACA stiam,ramaneam la "24" si va asteptam cu o cafea calda !

@lex

@cristi5

Din cate stiu eu, singurul pasaj rutier prevazut in proiect la Deva face legatura intre Str. Haraului ( cartier Grigorescu ) si intersectia Calea Zarandului cu str. Marasti. Am marcat cu rosu varianta colegilor d-voastra, iar cu verde traseul prevazut in proiect.

http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.3_1/LOT%202/PODURI/desene/480+521/PLAN%20DE%20INCADRARE%20IN%20ZONA%20KM%20480+521.pdf

http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.3_1/LOT%202/PODURI/desene/480+521/PLAN%20DE%20SITUATIE%20PASAJ%20SUPERIOR%20KM%20480+521.pdf






Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

Acolo afara din oras, marcat cu verde, am vazut activitate in septembrie cind am trecut cu trenul insa nu am reusit sa pozez.

dan tm

Trecem la celalalt capt al podului.

Apoi noua statie Birzava, construita 1 km spre Arad pentru a permite racordarea la noul traseu si la un alt pod peste Mures.

Statia veche Birzava ramine pe traseul vechi care va avea un fir de circulatie.



























































































Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Quote from: @lex on October 26, 2018, 06:09:19 PM
Din cate stiu eu, singurul pasaj rutier prevazut in proiect la Deva face legatura intre Str. Haraului

Multumesc @lex, am sters de pe OSM si am sa mai cercetez in documentatia de licitatie.

Oricum privind plansa mi-am amintit de spusele unui inginer: CFR nu stie sa faca poduri cu deschideri mai largi de 20m (si daca e mai mult de atat, baga o grinda cu zabrele de pod CF)...  Pacat ca nu au reproiectat cu o structura mai supla, cum e pasajul de la Turdas... Ar fi economisit si niste bani.

Cetatean

- la Deva se face pasaj în zona marcata. Se lucrează la pile și culeea spre Mureș.
- cred ca sunt ceva probleme cu exproprierile în zona pasajului.
- în locul celor doua treceri la nivel din Deva se vor face pasarele pietonale. Una este sigura, despre cealaltă se discuta.
- în presa se tot vorbește ca vor rămâne izolați cei din cartierul Grigorescu. Pe de o parte adevărat, pentru ca nu se va mai putea trece peste linii ca pana acum, din cauza protecțiilor fonoabsorbante.
- la Mintia se lucreaza la pasaj. Va avea deschidere mare, peste toate liniile.
- cred ca se vor desființa ambele treceri la nivel din Mintia.
- cele doua pasaje de la Ilia și Gurasada momentan nu s-a mișcat nimic.
- podurile peste Mureș mai nimic.
- lucrări la terasamente și podețe pe restul lotului.

Vlad94

Trecerea la nivel cu cf de pe str orizontului se va desfiinta?

cristi5

Am pus pasajul, va fi vizibil maine aici
https://www.openstreetmap.org/changeset/63911031

si cel tarziu poimaine pe harta proiectelor de infrastructura.
http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=15/45.88/22.918/0

Multumesc si lui dojaalex pentru info!

Intrebari:

Trecerile la nivel pe strada Haraului/Mihai Viteazu sunt desfiintate?
https://www.openstreetmap.org/#map=19/45.88223/22.91238

Unde se face sigur pasarela pietonala, la Mihai Viteazu/Haraului?

Care e a doua trecere la nivel unde se discuta pasarela pietonala, asta pietonala de la Grivitei?
https://www.openstreetmap.org/#map=19/45.88850/22.90774

In gara Deva nu exista un pasaj pietonal cu acces din partea opusa garii? (strada Munteniei) cum e la Cluj, Brasov, etc.

Si mie mi se pare ca accesul cartierului Gradiste spre restul orasului va fi mai prost, desi mai sigur. Ajung oamenii cam cu un km mai departe de centru decat inainte. Dar daca pot traversa pe jos relativ central, e ok sper. Interesant ca in Deva reabilitarea se cheama "linia ferata de mare viteza" :) Vmax in Deva va fi 100.

dan tm

Oamenii au preluat din presa asta cu linia de viteza. Si pe mine cei care stiau ca plec in zona m-au intrebat ,,mergi sa vezi linia de viteza" iar azi la serviciu la fel.

probabil vrind sa faca o stire de senzatie jurnalistii au insistat pe   marea viteza.

dan tm

Desi in zona se executa lucrari mari de infrastructura, zona e oarecum incorsetata dincolo de Mures. Avind un pod rutier vechi cu o singura banda la Savirsin si urmatorul pod adevarat la Lipova, oamenii au improvizat.

Masinile celor de la santier trec zilnic Muresul cu bacul.











Powered by API/PUM imgur uploader


Terenul se stabilizeaza injectind ciment


































mergem prin padure avind Muresul alaturi, intilnim masinile celor care lucreaza pentru tunel, topografi sau geologi, dar nu am oprit






iesim din padure la o cariera de piatra, intrarea in tunel nu va fi unde este excavatorul ci indreapta gramezii de piatra



se lucreaza pe traseu spre Savirsin.






in spate va fi intrarea in tunel, linga gramada de piatra cum indica tarusii,




alt punct de lucru la citiva km de tunel




















o privire spre tunel , de unde am venit




urmeaza un drum lung prin localitati pina in statia Savirsin.




















Powered by API/PUM imgur uploader


Cetatean

@cristi5
- da, trecerea la nivel de pe Haraului se va desființa.
- ii va lua locul o pasarela cu rampe în zig zag și scări.
- nu știu momentan de o pasarela în zona str. Grivita
- se discuta, repet, se discuta de o pasarela pietonala în zona str Balata
- foarte interesant cercul acesta: UE, Stat, CFR, proiectant, constructor, autorități locale, localnici supărați și bineînțeles an electoral.
- prin presa locala au ieșit ceva tovarasi cu declarații, proiecte, fonduri, calcule etc.
- sa autorizeze o casa e greu, dar un pasaj...
- soluție viabila/ieftina/rapida, un underpass doar pentru mașini mici cu limitare la 2-2.5 m în zona str Balata , situația din teren permite.
- legat de viteza prin gara Deva... Curbele la intrare/ieșire și nu cred ca ai voie sa treci cu dihania prin gara cu mai mult de 100.
- legat de mare viteza...am omorat poporul cu tembelizorul.

dan tm

In interiorul cercului, Statul e compus din alte cercuri:

Proiect, avize de mediu, autorizatii de construire, situri arheologice,Apele Romane, Romsilva, situri Natura 2000,retele de utilitati, exproprieri suplimentare.

la rindul lor aceste entitati sint sfinta sfintelor in exercitarea atributiilor, doar ca nu mai sint cercuri ci patrate.

In felul asta uita esenta si astfel , iata, apar probleme cu mobilitatea urbana.

Poate ca ar trebui si primaria sa se implice in executia unui pasaj subteran, caruia CFR sa ii dea cu celeritate avizele si sa se execute in paralel, profitind de santierul caii ferate.

gituirile astea au efect pe termen lung, poate Deva o sa se dezvolte si dincolo de calea ferata.


cristi5

Proiectul a fost finalizat in 2013. Pentru aceste pasaje si pasarele primaria a dat un aviz banuiesc? Oare numai pt AC, dupa proiectare, sau si in timpul proiectarii?

Mi se pare tarziu acum sa se apuce de proiectat pasaje. CFR a platit bani grei pe proiect, schimbarile sunt greu de asumat... E adevarat ca se fac reproiectari unde nu au incotro (proiect prost din pdv tehnic)

Plus ca dupa aceea nu va putea modifica proiectul finantat EU vreo 5 ani de zile...

@lex

^
Din pacate ce se intampla acum la Deva este consecinta dezinteresului si a lipsei de viziune a administratiei locale.  Norocul acestui oras este ca se afla in calea marilor proiecte de infrastructura, dar in acelasi timp ghinionul ca a cam fost lasat in voia sortii atat de catre edili cat si de alte institutii ale statului.  De aceea s-a ajuns in situatia in care orasul era sa ramana fara nici o  intrare/iesire pe A1. Mai mult, daca va vine sa credeti, fostul primar al orasului a constatat, nu in urma cu mult timp, ca proiectul de reabilitare ca caii ferate prevedea desfiintarea tuturor trecerilor actuale si nu cuprindea nici macar un pasaj auto ci doar .... 2 pasarele pietonale. Au urmat numeroase corespondente si o serie de drumuri pe la Bucuresti pentru ca pe ultima suta de metrii sa se modifice proiectul. Astfel, ca sa raspund la intrebari, in proiect  sunt prevazute urmatoarele : 1 pasarela pietonala in locul fostei treceri str. Haraului/M. Viteazu, 1 pasarela pietonala intre peroane in gara si un pasaj auto si pietonal de la intersectia Calea Zarandului cu str. Marasti pana la str. Haraului. Asa cum a mentionat si @dan tm,  se mai discuta de o pasarela in dreptul strazii Balata, dar nu e nimic concret deocamdata.

JohannDB

Două întrebări.....

       1) Panourile fonoabsorbante din lateralele căii ferate, în perimetrul localităților, făcute din actualele materiale opace, nu pot fi făcute cu alteva/din altceva pentru a fi mai prietenoase cu confortul/ambientul vizual.....niște materiale transparente, de exemplu....pentru a suprima stresul vizual actual, la momentul la care privirea se lovește de aceste ziduri; ziduri ce limitează observarea imediată, de medie și mare depărtare.... Plus, că-n orice situație sunt un suport nemaipomenit pentru neînțeleasa "artă" grafitty..... Efectul de tunel/zid/obstacol creat de ele este de necontestat (la fel ca-n cazul autostrăzilor), mai cu seamă în perimetrele urbane/construite..... Înafara rolului rolului fonoabsorbant...
       2) Problema urșilor...căprioarelor...., etc, cu eco-poduri/podețe/canele..... ?  :hm: :hm: :hm: