Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

vancouver

Super filmare. Pacat ca e pusa invers. In loc sa ma uit la CF, ma uit uimit la masinile care merg cu spatele.

Am vazut discutiile de aici cu pus filmarea invers, dar nu inteleg sensul. Cel putin pe mine ma deranjeaza.

Exista un tool, ca sa o pot face sa se vada din nou normal?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

District EA

 Unii nu pot merge cu spatele in sensul de mers nici macar in "virtual"!

Vice33

La racordul coslariu au mai avansat...? Care mai este situația acolo?


Multumim pentru filmare.

Phenol

@vancouver: depinde de persoana si pe mine ma deranjeaza sa ma uit la filmare din spate; daca vrei pun si cea originala

@Vice33: din tren nu prea am vazut o schimbare la racordul nou, insa in capatul estic al garii Podu Mures am vazut ceva tarusi

Earthchild

Nici pe mine nu ma deranjeaza atat filmarea din spate (vezi DPS Romania pe youtube, superfilmari) cat prelucrarea ei "nenaturala", pentru a parea filmat din locomotiva. Daca avea si sunetul original...  ;)

dan tm

Pentru tronsoanele nou construite pe alte amplsamente, mecanicii de locomotiva trebuie sa faca recunoasterea sectiei sau fiind incluse in sectia Teius -Sighisoara (si dincolo la Simeria) este valabila recunoasterea initiala chiar daca era pe trasee diferite?

Ionut

Lucrările de modernizare a tronsonului feroviar Simeria – Sighișoara sunt finalizate în proporție de 94%

Lucrările de modernizare între Simeria și Sighișoara (174 km) au în acest moment un grad de execuție de aproximativ 94%, cele mai avansate lucrări fiind cele de pe tronsonul Coșlariu – Sighișoara, unde stadiul de execuție a ajuns la 96%, cu un avans de 4% față de segmentul Simeria - Coșlariu, care înregistrează un progres fizic de 92%.

Directorul General al companiei, domnul Ion Gavrilă, aflat în vizită tehnică pe șantierele feroviare dintre Simeria și Sighișoara a verificat stadiul lucrărilor de modernizare pe cele 5 loturi, unde progresul fizic este vizibil, le-a solicitat însă antreprenorilor să adopte aceeași abordare responsabilă și din punct de vedere al decontărilor financiare pentru lucrările executate, în contextul în care CFR SA are asigurată finanțarea pentru toate contractele de modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare de la Curtici la Sighișoara.

♦ Cele mai importante construcții noi realizate între Simeria și Sighișoara:
◘ Podul în formă de Arc (134,6 m) peste râul Târnava Mare
◘ Tunelul Sighişoara (401 m)
◘ Tunelul Daneş (969 m), cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989
◘ Pasajul superior rutier peste DN 13
◘ Pasaj superior rutier Daneș
◘ Tunelul Turdaș (780 m), primul tunel din România construit prin metoda tranşee complet deschisă. Metoda implică realizarea în trepte a excavaţiei, realizarea platformelor pentru execuţia pereţilor, a grinzilor, a pereţilor mulaţi, realizarea picioarelor, a boltei şi turnarea betonului de umplutură şi în final refacerea terenului. Pereţii mulaţi ai tunelului vor împiedica pătrunderea apelor în interior, iar noul tunel va fi dotat cu un sistem modern de colectare şi evacuare a apei pluviale.

♦ Stadiul de execuție a lucrărilor pe loturi

♦ Coşlariu - Sighişoara (99,04 km) – 96%
◘ lotul Sighișoara - Ațel (30,87 km) - 95%
◘ lotul Ațel - Micăsasa (31,58 km) - 94%
◘ lotul Micasasa - Coslariu (36,68 km) - 99%

♦ Simeria - Coşlariu (74,43 km) – 92%
◘ lotul Simeria - Vințu de Jos (41,40 km) - 96%
◘ lotul Vințu de Jos - Coslariu - (33,03 km) - 88%


CFR Infrastructura

AlinC

Inainte de Halta Coslariu si putin dupa ea o sa termine lucrarile anul asta, dar varianta Coslariu e in stadiu incipient. Nu o vor termina anul asta. Nu exista niciun dubiu.

Aici e primul video, despre care scriam, iar "varianta Coslariu", putin mai tarziu, in urmatoarea postare:



Andi

Salutare!

Am revenit cu un reportaj de pe tronsonul Sighisoara-Coslariu, sper sa fie printre ultimele sau chiar ultimul, ca deja ne lungim prea mult  :lol:

Pozele sunt facute ieri pe 5 octombrie 2018, intreg albumul il puteti accesa aici

Pornim din Sighisoara, iesim pe firul 2 pe noul traseu ce include podul in arc peste raul Tarnava Mare si cele doua tuneluri. Circulatia se desfasoara la cale libera, nu exista inca semnale de bloc inafara de prevestitoare pentru Sighisoara si Danes. Din gara si pana inainte de pod viteza este limitata permanent la 65 km/h, apoi 80 km/h pana la iesirea din tunelul mic spre Danes iar apoi 90 km/h pana la intrare in Danes.



Firul 1 a fost deja scos si se lucreaza la zidurile de sprijin, dupa aceea va fi montata si linia noua











Limitarea de viteza



Trecem peste Tarnava Mare



Intram in tunelul mic




Andi

Iesim din tunel si sporim un pic viteza







GFR transporta piatra sparta pentru lucrari fie de la Voslabeni, fie de la Bicsadu Oltului. Am gasit stationata pe firul 1 o garnitura plina, probabil ajunge sa acopere portiunea de linie ramasa fara piatra. Estimez ca pe intreg intervalul dintre Sighisoara si Danes fir 1 piatra este turnata in proportie de 70-80%.







Intram in tunelul mare, se poate observa indicatorul de prevestire a vitezei, 80 in 1230 metri (intrarea in tunelul mic)





Piatra a venit, iar dinspre Danes vin si baietii de la electrificare cu firul de contact



Semnalul prevestitor al statiei Danes



Andi

Km 303.1



Zona neutra





In stanga a fost vechiul traseu, se observa stalpii de catenara



Intram in Danes, circulatia se desfasoara pe liniile 3 si 4 ca si pana acum. De mentionat ca la deschiderea firului prin tuneluri, in Danes s-a folosit exclusiv linia 2 pentru a putea fi montate cele doua diagonale in cap X pe firul 1.







In mare parte totul este gata aici, inclusiv peroanele fiind astfaltate. Mai raman, desigur, maruntisurile..






Andi

In Danes am primit ordin de circulatie, spre Dumbraveni iesim pe firul 2 tot la cale libera, inca nu exista semnale de bloc. Viteza este de cel mult 70 km/h









Pasajul rutier peste CF, mai e ceva de lucru..



Prevestitorul statiei Danes, cand va exista







La halta Luna bariera nu e functionala, trenurile opresc apoi isi continua drumul cu cel mult 20 km/h pana trece locomotiva de pasaj










Andi

Limitare de 50 km/h, intram in zona unde s-a lucrat la devierea DN14. Pe firul 1 vechiul fir a fost scos in mare parte si se lucreaza la terasament.











Aici se poate vedea vechiul traseu al CF alaturi de cel nou si sfarsitul limitarii de viteza









Semnalele de intrare in Dumbraveni


Andi

Intram in Dumbraveni, circulatia se desfasoara in continuare pe liniile 1 si 2. Celelalte doua linii sunt si ele in mare parte finalizate











Catargele noilor semnale



Parasim Dumbraveni si ne indreptam spre Medias







Al doilea pasaj rutier peste CF, si la el mai este ceva de lucru