Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Phenol

Pe partea cealalta a tunelului au inceput sa puna sinele:











Si daca ies editarile, deseara pun si filmarile din zona Devei.

Ionut

Mulțumesc frumos pentru completări! :) Mă bucur că am fost coerent și ati inteles update-urile mele. Încă sunt începător în domeniul feroviar.

Phenol

Si filmarile:





Apropo de reconstructia liniei 213: se pare ca au marit distanta dintre cele doua fire pe linia 200 si asta pare a fi motivul principal.

Andi

Urata treaba asta cu descoperitul obstacolelor care incurca lucrarile dupa ce acestea au inceput, pentru ce mai fac studiile alea inainte?

In alta ordine de idei ma bucur ca in sfarsit intram in linie dreapta cu Sighisoara-Coslariu, prin deschiderea firului 2 intre Danes si Dumbraveni nu se mai circula acum pe niciun metru de linie veche.

Lucrarile ce mai trebuie facute:
-> Racordare iesirea din Sighisoara fir 1 linia veche-linia noua
-> Finalizarea firului 1 in zona podului DN14 intre Danes si Dumbraveni
-> Finalizarea firului 1 pe doua portiuni intre Atel si Medias (zona Bratei mai exact)
-> Finalizarea liniilor 1-3 din Medias, nu am idee de ce dureaza atat, finalizarea cat mai rapida este necesara pentru mutarea traficului ca sa rezolve liniile 5 si 6 in capul spre Copsa Mica
-> Finalizarea liniilor 1-4 din Copsa Mica (?), nu sunt sigur daca au facut asta deja sau nu
-> Finalizarea firului 1 in zona celor doua poduri intre Copsa Mica si Micasasa
Mai departe tronsonul spre Coslariu este gata de ceva vreme.

Mircea-HD

Quote from: Phenol on September 20, 2018, 07:56:28 PM
... Apropo de reconstructia liniei 213: se pare ca au marit distanta dintre cele doua fire pe linia 200 si asta pare a fi motivul principal.
Si pentru asta trebuie sa modifice curba si sa reconstruiasca linia 214 pe un alt amplasament ?!? :lol:
Eu trag concluzia ca scopul principal al acestor planuri este ca "sa scoatem niste lucrari cat mai ample cu solutii tehnice care sa presupuna costuri cat mai mari posibil" pentru ca cei ce vor efectua lucrarile sa aiba o marja de profit cat mai mare posibil. Ca doar nu ne intreaba nimeni daca sunt sau nu justificate aceste lucrari. Cand o veni Curtea de Conturi Europeana sa intrebe ... peste vre-o 10 ani poate ... noi vom fi cu firma de proiectare desfintata si la conducerea CFR-ului sau a Ministerului Transporturilor vor fi altii care sa raspunda. :bye:

vancouver

Quote from: Andi on September 20, 2018, 11:30:34 PM
-> Racordare iesirea din Sighisoara fir 1 linia veche-linia noua

Sa inteleg ca prin tunele sunt finalizate complet ambele fire, lipsind doar racordul cu iesirea din Sighisoara?
A mai crescut viteza prin tunele?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Concluzii pe filmarile lui Phenol....

1/. Mama, astia au ingropat o padure intreaga in scandurile pentru "sprijinirea hamburgheza" dintre firul 1 si firul 2...
(sper sa nu gresesc, caci mereu am problema asta cu hamburgheza/berlineza...)
De fapt se fac doua terasamente distincte... Intai se face terasament pe firul 1 (in lucru) si dupa aia pe firul 2.
Dupa ce se face si pe firul 2, scoatem "hamburgheza" si brusc avem "un singur terasament unificat"...
(Cam ca reunificarea Germaniei dupa '89, care inca nu s-a terminat nici acum... )

2/. Mult mai grav... ;)
Pe a doua filmare a lui Phenol vedem la 11.09 o trecere la nivel cu 3 (trei) fire CF.
Este intersectia de aici.

Dar pe aceeasi fimare vedem "vehicule" care incep sa traverseze "trecerea la nivel" la 10.52 iar ultimele ies de pe trecerea la 10.59, cu doar 10 secunde "inainte" sa ajunga trenul la "trecerea" la nivel !...
Au lipsit doar 10 secunde ca trenul sa loveasca vehiculele alea!!!!...


Fake News!
Pentru ca, evident, Phenol a pus filmarea pe "reverse"...
Ceea ce vedem "in fata trenului" este de fapt "in spatele trenului"...
Deci de fapt vedem ce s-a intamplat "in urma trenului"...


Dar la jumatate din banii bagati in "reconstructie", CFR ar fi putut sa elimine toate aceste "treceri la nivel", care din cate inteleg impun restrictii si pentru tren, nu doar pentru bizonul care (desori NU) asteapta la bariera...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Phenol

@vancouver: ultima oara cand am fost la Sighisoara (prin August) firul 1 lipsea doar intre gara Sighisoara si pana la intrarea in primul tunel

Cat despre gara Copsa Mica, ce se vede din tren de pe liniile 5-7 primele linii de gara par a fi gata.

Andi

Quote from: adrian rosca on September 21, 2018, 01:41:53 AM
Un reportaj Digi24 despre tunelul Turdas: https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/video-cum-arata-singurul-tunel-feroviar-din-romania-construit-dupa-1989-999784

Si un articol cu acelasi subiect pe Adevarul: https://adevarul.ro/locale/hunedoara/video-mai-spectaculos-tunel-caii-ferate-mare-viteza-800-metri-trenurile-vor-strabate-160-kmh-1_5ba0fee9df52022f759232de/index.html

Deja au uitat complet ca acum doua luni s-au deschis doua tuneluri langa Sighisoara :lol:

Quote from: vancouver on September 21, 2018, 12:27:55 AM
Sa inteleg ca prin tunele sunt finalizate complet ambele fire, lipsind doar racordul cu iesirea din Sighisoara?
A mai crescut viteza prin tunele?

Intr-adevar, am uitat sa mentionez de firul 1 intre Sighisoara si Danes, dar posibil sa fie aproape de finalizare si acela.

Ionut

Drenchea a declarat de fapt altceva... dar cei de la Digi24 nu sunt atenti. E primul tunel facut de o firma romaneasca, integral, dupa Rev.

,,A fost făcut integral de o firmă românească, e primul tunel românesc de după Revoluție, lungimea lui este impresionantă chiar și pentru tuneliști și pentru lucrările de tunel de specialitate", spune Liviu Drenchea, șef de proiect.

ioandorin

"Cel mai important e ca, se pare, Astaldi se misca bine. Cei de la CFR insista ca e si meritul lor ca stau cu gura pe constructori si pun presiune. Asa sa fie. Mergem si noi sa vedem, mai ales ca invitatia a venit de la CFR. Ma bucur sa vad deschidere, asta e un semn bun."
   În ultimele două luni,chiar au pus "presiuni" pe constructori ,însusi directorul general al cfr sa a fost pe teren de la Simeria până la Ghioroc ! Anevoios merg construcțiile la noile peroane din Ghioroc,Pauliş si stabilizarea solului prin " baterea" acelor piloni metalici. La Paulis mai încurcă si clădirea CED/BM ,din care va fi "tăiată" o parte pentru a putea continua la peronul lin.1    În schimb pe noul traseu de la km614 spre Ghioroc se pare ca se mişcă mai bine.

dan tm


dan tm

LA pasajul cu DN 57 se lucreaza. Nu stiu daca e organizarea pentru santierul pasajului sau este pentru santierul liniei 200

DSCF9341 by David Daniel, on Flickr

Inainte de Ghioroc pe stinga se vede traseul variantei, are si un drum tehnologic cu o trecere improvizata peste CF

DSCF9358 by David Daniel, on Flickr DSCF9359 by David Daniel, on Flickr

la intrarea in Ghioroc varianta

DSCF9360 by David Daniel, on Flickr DSCF9362 by David Daniel, on FlickrDSCF9363 by David Daniel, on Flickr

peroanele sint destul de departe de cele din prezent

DSCF9366 by David Daniel, on Flickr

apoi lucrarile se muta pe dreapta

DSCF9369 by David Daniel, on Flickr

la pasaj este un cimitir, culmea, linia noua are loc exact intre gard si actuala linie dar si pe sub pasaj. Parca totul a fost gindit cu mult inainte

DSCF9370 by David Daniel, on FlickrDSCF9371 by David Daniel, on FlickrDSCF9372 by David Daniel, on Flickr

dan tm

In Paulis se lucra la varianta curbei undeva departe in cimp, insa eu m-am mutat pe partea opusa  sa vad lucrarile din statie.

DSCF9374 by David Daniel, on Flickr DSCF9376 by David Daniel, on Flickr DSCF9377 by David Daniel, on Flickr DSCF9382 by David Daniel, on FlickrDSCF9389 by David Daniel, on Flickr DSCF9390 by David Daniel, on Flickr DSCF9391 by David Daniel, on FlickrDSCF9393 by David Daniel, on Flickr DSCF9397 by David Daniel, on FlickrDSCF9401 by David Daniel, on FlickrDSCF9402 by David Daniel, on FlickrDSCF9405 by David Daniel, on Flickr

in Radna lucrarile se apropie foarte mult de malul apei.La fel si de la Radna incolo.

DSCF9410 by David Daniel, on FlickrDSCF9412 by David Daniel, on FlickrDSCF9415 by David Daniel, on FlickrDSCF9417 by David Daniel, on FlickrDSCF9419 by David Daniel, on FlickrDSCF9421 by David Daniel, on FlickrDSCF9422 by David Daniel, on Flickr

pe stinga se face o gramada mare de material

DSCF9424 by David Daniel, on Flickr

DSCF9425 by David Daniel, on FlickrDSCF9426 by David Daniel, on FlickrDSCF9428 by David Daniel, on FlickrDSCF9429 by David Daniel, on Flickr