Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


alin_simeriaveche

La pasajul Turdas, rampa de acces era asfaltata iar cea din spre Orastie destul de avansata. Cred ca pe la inceputul lunii septembrie se va circula pe pod

cristi5

Quote from: District EA on July 31, 2018, 09:46:11 PM
Un articol publicat in 2010 despre reabilitarea caii ferate Frontiera - Curtici - Simeria

Interesant! Acest studiu dedcrie mult mai putine variante de traseu decat cele proiectate in 2013. Cea de la Ghioroc pare a fi preluata in proiectarea ulterioara, dar la Mintia s-a proiectat cu totul altceva. Intre ele nu e descris aproape nimic...

Deci ceva s-a intamplat intre 2010 si 2013.

dan tm

Probabil ca pe baza acestui studiu au discutat si s-a ajuns la proiectul aprobat. Daca nu ma insel si actualul proiect preia curba de la Ghioroc desi se vorbeste pe aici doar despre curba de la Paulis.

teoneo

Am făcut un montaj video cu cadre filmate de la bordul mașinii în data de 25.07.2018 cu ocazia inaugurării noului traseu CF dintre Daneș și Sighișoara. În video, de la min 6:42 până la min 12:24 am marcat structurile care se pot vedea de la bordul mașinii, de pe DN13/E60.



(filmarea e mai lungă: la început cuprinde frumoasele peisaje, cu nori spectaculoși, dar si denivelările date de alunecările de teren, iar la sfârșit un accident, se pare fără victime, probabil o evitare, între un autoturism și un microbuz).

LE:
Am observat după ce am postat... La ieșirea din Sighișoara apare în filmare și Tunelul Daneș (cel de 1 km, aprox). Începând cu minutul 10:23, la baza pădurii de la orizont. Acesta e capătul estic al tunelului. Continuă să se vadă până la min 11:06 când este mascat de hala aceea roșie și apoi de alte obstacole!

TibiV

Bucureşti, 3 august 2018

Km 614 - Gurasada - Simeria - 187 de lucrări de artă modernizate

Directorul General al CFR SA, Ion GAVRILĂ a verificat evoluţia lucrărilor de modernizare pe cele 4 şantiere feroviare deschise în vestul ţării, între Km 614 - Gurasada - Simeria.

Pe secţiunea Km 614 - Gurasada - Simeria, în lungime totală de 141,17 km, s-au semnat anul trecut contracte în valoate totală de 7,7 miliarde lei, pentru patru loturi de lucrări, pe secţiunile Km 614 - Cap Y Bârzava (2a), Cap Y Bârzava  - Cap Y Ilteu (2b), Cap Y Ilteu -  Cap Y Gurasada (2c) şi Gurasada  - Simeria (tronson 3).

Pe cele 4 şantiere, unde este asigurat front de lucru, nu se înregistrează decalaje în graficele stabilite, discuţiile fiind însă concetrate pe clarificarea problemelor şi identificarea soluţiilor tehnice optime în zonele de traseu unde se construiesc cele 4 poduri noi peste râul Mureş, tunelul nou de la Baţa, noile pasaje din staţiile Mintia şi Deva, o analiză deosebită fiind acordată şi impactului pe care-l are în desfăşurarea lucrărilor situl arheologic de la Vărădia.

Directorul General al CFR SA le-a transmis constructorilor că doreşte mobilizare permanentă cu forţă umană şi utilaje, pe fiecare şantier, deoarece "lucrările de infrastructură şi suprastructură feroviară pe cei 141 km au un grad ridicat de complexitate, în contextul în care pe o lungime destul de mare a acestui traseu proiectele prevăd construirea de variante noi, şi implicararea comună a contructorului şi a responsabilului CFR în soluţionarea problemelor tehnice care apar pe parcurs, asfel încât graficul de execuţie să fie respectat".

Pe distanţa Km 614 - Barzava -Ilteu - Gurasada - Simeria constructorii vor executa lucrări de terasamente, consolidări, electrificare, energoalimentare, semnalizare şi de implementare a sistemului de siguranţă a traficului ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR) pe tot traseul, vor fi construite 187 de lucrări de artă (poduri/podeţe/tuneluri, pasaje superioare şi inferioare), iar în 25 de staţii de cale ferată (inclusiv halte comerciale şi puncte de oprire) se vor executa lucrări civile.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2116495161718674&id=894054857296050

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Phenol

Had to see it for myself  :D

Sighisoara - Danes:



Zona cu relocare la DN14:



Deschiderea de care neam uitat aici pe forum:



Si Copsa Mica - (Micasasa):



(scuzati sunetul din ultima filmare, am uitat sa debifez la editare)

Phenol

Cateva puncte interesante:

Limitare (temporar) de 15 km/h din lipsa de semnale luminoase si acustice in Micasasa:



Limitare de viteza la (noua) Halta Luna:



Podul de la Danes (no comment):



Capatul vestic al tunelului Sighisoara, desi se circula prin tunel la drenarea apelor mai trebuie sa lucreze:





Mie mi s-a parut ciudat ca noile sine puse in tunelul Sighisoara sa aiba gauri pe suprafata:



E acceptabil asa ceva?

9.8.2018

frunzaverde

#4193
^
Mie imi arata ori a exfolieri in curba, ori a defect de fabricatie a sinei. Ambele inacceptabile. Insa fara inspectie ultrasonica nu poate spune nimeni ce e. E vreo curba acolo?

Nici prinderea pe traversa nu arata bine, pare ca e crapata traversa si prinderea nu e stabila (desi o singura traversa prost prinsa n-ar trebui sa aiba efect asupra stabilitatii sinei).

L.E. E sina de pe linia activa, nu? Daca e pe sina de-abia montata, e posibil sa fie un defect al stratului de rugina superficial, care se rezolva cand vin cu polizorul.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Phenol

E sina de pe linia noua prin tunelul Sighisoara pe care se circula. Mai exact, este la cca 50 m de iesirea din partea de vest al tunelului (firul 2).
Bine ca se poate rezolva.

Suprafata sinei este extrem de uleios, asta e un alt lucru care mi s-a parut ciudat, ulei care probabil este de la locomotive (nu am vazut cutii pentru ungerea rotiilor prin zona).

Cat despre traverse ce sa zic, poate ca nu exagerez daca zic ca aproape fiecare este ciobit intr-un fel. Nu sunt crapaturi adanci, doar lipsuri de material de pe suprafata.

Xenos

Calitate românească...asta am văzut și eu la traverse, inclusiv pe Câmpina - Predeal! Inadmisibil la asemenea prețuri....

Granata06

Traversele sunt facute din beton de clasa superioara. Cu cat rezistenta este mai mare cu atat ele sunt mai casante. In momentul cand se fac operatiuni de burare, strangere tirfoane etc inevitabil apar mici ciobituri care nu afecteaza deloc comportarea traverselor in exploatare. Legat de pret...ai fi surprins daca ti-as spune ca o traversa cu tot cu transport nu costa 200 de lei?

TibiV

Quote from: Granata06 on August 12, 2018, 10:21:17 AM
... o traversa cu tot cu transport nu costa 200 de lei?

NU costa sau COSTA 200 de lei?....
Mama, ce "distractie" scumpa este calea ferata... :o
Parca mai in urma cu cateva pagini s-a spus ca un macaz "aparat de cale" este pe 200.000...

Si chiar sunt curios daca zecile de mii de traverse inlocuite pe CIV vor fi aruncate sau refolosite (macar partial)....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

thinker

200 de lei cu transport este cu adevarat un pret mic, cam prea mic. 2 traverse la 1m rezulta cam 2000 pe km adica 80k euro pe km. 
Traversele sunt probabil cel mai ieftin element de pe calea ferata.

Totusi cred ca utilitatea caii ferate a scazut si nu va putea fi recuperata pana la aparitia teleportarii in stilul actual de planificare si operare din  Roimania.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Vice33

Chiar e treaba noastra ce face antreprenorul sau statul cu traversele înlocuite? Nu avem alte priorități în discuții...?


La Coslariu la racordul nou care mai e situația cu acei piloți forați...?