Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Phenol

Odata cu modificarea contractului ma asteptam sa scada procentul la Pizzarotti, dar inseamna ca au si lucrat bine intre timp.





Cat despre Simeria - Arad. Au inceput lucrarile pe Gurasada - Ilteu?




Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

Pizzarotti se misca bine la Teius. Pacat ca a durat cativa ani buni (3-4) sa se rezolve problema.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dragos76

^^^
Teiuș, sau zona de la nord de Coșlariu, cu varianta de ocolire a triajului?

alecu26

La iesirea de pe podul Mures, unde au fost probleme cu terenul de fundare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Stefan01

Cei de la Pizzarotti (feroviar) au asfaltat o buna parte din subtraversarea DJ 107 B la intersectia cu CF 200A, in apropiere de halta Santimbru.

Vedere de ansamblu


Poza realizata astazi


Poze realizate ieri



Redox

Când estimezi că se va da drumul la trafic prin pasaj?

Harry

CFR a semnat contractul de lucrari pentru ridicarea restrictiei de viteza in statia Fetesti. De lucrari se va ocupa compania Euro Construct.

florin74

Aia care au intrat in insolventa? (de pe A10) Au avut ceva lucrasi si pe CFR, ca subcontractanti.

Stefan01

@ Redox

Din surse neoficiale am auzit ca vor sa deschida traficul la sfarsitul acestei luni.

tom_sawyer

Quote from: Harry on June 20, 2018, 05:52:46 PM
CFR a semnat contractul de lucrari pentru ridicarea restrictiei de viteza in statia Fetesti. De lucrari se va ocupa compania Euro Construct.

Cam ce lucrari ar presupune, are cineva idee? Parca trebuia modernizata toata gara la refacerea tronsonului Bucuresti-Constanta, dar nu stiu ce s-a intamplat de s-a suspendat contractul. Parca se judecau la instante internationale de arbitraj, sau cam asa ceva. Stie cineva mai precis istoria cu garile Fetesti si Ciulnita?

Harry

Din ce am inteles s-a modernizat calea ferata intre Buc-Ct dar s-au sarit garile mari: Gara de Nord, Fetesti, Medgidia, Constanta etc... Si acum se intervine sa se remedieze treaba asta

frunzaverde

^

Modernizarea caii ferate Bucuresti - Constanta (care de fapt a fost o serie de multiple proiecte separate) a inclus toate garile de pe parcurs. Doar garile din capete (Constanta si Bucuresti Nord) nu au fost incluse. Lehliu, Cernavoda si Medgidia au fost, de altfel, modernizate (totul in afara de cladire e complet nou).

Garile Fetesti si Ciulnita au fost finantate printr-un mix de fonduri rambursabile (in mare parte un credit BEI). Lucrarile au fost incredintate unui consortiu grec condus de o firma numita KGI. Combinatia de deficit bugetar scapat de sub control, faliment al firmelor grecesti si expirare a contractelor a dus la abandonarea lucrarilor (firmele grecesti nu mai exista).

Atat la Ciulnita cat si la Fetesti, si liniile si gara sunt santiere in lucru abandonate (la Fetesti e o matahala degeaba construita de 10 ori cat trebuia sa fie)...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

vancouver

Am mers pe 18.06 (luni) cu masina de la Bucuresti la Constanta. Pe pod Cernavoda am mers in paralel cu un marfar. Acesta circula cu 50 km/h (am tinut 56 km/h pe tahograful masinii si atunci am mers in paralel cu trenul - traficul rutier era spre zero, nu am incomodat pe nimeni, altfel nu faceam asta). Trenul a circulat pe firul 1 (adica pe dreapta).

Din info legate de stadiul proiectelor stim ca reabilitarea podurilor este 100% si pare sa se confirme in teren. Nu era nici o urma de echipe la lucru, totul parea gata. Viteza probabil se ridica treptat 30-50-70-100.

Pe pod Borcea stim ca se circula deja cu 100.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Quote from: florin74 on June 20, 2018, 05:56:03 PM
Aia care au intrat in insolventa? (de pe A10) Au avut ceva lucrasi si pe CFR, ca subcontractanti.

Cred ca altii. Ar fi bine sa ridice restrictia din Fetesti. Si altele. Dupa miliarde de lei investiti, se pierd minute bune acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).