Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Phenol

Am discutat si de A10 si daca acesta afecteaza intr-un fel lotul. Supratraversarea de la Teius cade in afara lotului, doar la Alba Iulia Nord constructorul autostrazii va trebuii sa mute 2 stalpi de sustinere a catenarei. Asta desigur, nu cade in sarcina lui Pizzarotti.

Podul Ampoi nu a fost schimbat cu reabilitare insa necesita "lucrari minore". S-au facut cateva recomandari si va veni o firma de specialitate care va face lucrarile: schimbarea unor reazeme, samd. E vorba de aceasi tip de "reparare" ca si la podul vechi peste Mures. Ma astept ca cele doua lucrari sa fie facute deodata sau cam in aceasi perioada pentru reducerea costurile. Repet, lucrari minore la ambele poduri. Nici ei nu isi fac griji pentru asta.

Gara Alba Iulia este in mare parte gata. In afara de macazul nr 105 si lucrari minore la linia 1 care necesita lucrari de burare si de sudare in mare parte lucrarile sunt gata. Au ramas doar lucrari minore pe peroane: montare bancute pentru calatori, samd.

Btw: data de 2021 din aceasta telegrama este o greseala de redactare.

Pentru pasajul subteran constructorul a reusit sa introduca in proiect o rampa pentru persoane cu mobilitate redusa, astfel ca ei sa nu fie obligati sa foloseasca trecerea pietonala de la capatul peroanelor.

Apropo, mai este de lucru si la aceste treceri pentru pietoni in gara.

Rampa de marfa si ea va fi terminat in viitorul apropiat. Aceste rampe se fac in toate gari de pe lot, exceptand Coslariul, fiind o zona destul de industrializata. Speram ca vor fi si folosite.












Linia spre Sebes e gata, poate trece cineva prin zona sa vedem cum arata si capatul dinspre Sebes. Nu ne-am mai dus pana acolo, fiindca era tirziu.

Am discutat si de semnalizare, unde CFR a facut o mare prostie cand a licitat separat lucrarea. Zic asta fiindca, atat sistemul ERMTS cat si BLA nou trebuie instalat de Alstom iar tot sistemul va fi legat de Centrul de Comanda de la Simeria. Pana cand ei nu termina lucrarile si nu pornesc sistemul, capacitatea sectorului de CF va fi drastic redusa (circulatie pe un singur fir intre gari si folosirea doar jumatate din linii din gari). Se asteapta ca Alstom sa termine lucrarile la anul.

Phenol

Lucrul cel mai important (de aia am si lasat intr-o postare separata) ce am invatat prin aceasta vizita si care a fost evidentiat si de constructor: doar ca pe dinafara nu se vede o miscare nu inseamna ca nu se lucreaza. Pe langa lucrarile efective sunt proiectari si lucrari secundare care pot dura mai mult decat constructia in sine. Cel mai bun exemplu fiind subtraversrea de la PO Sintimbru.

Este mult mai bine sa avem un dialog continuu deschis cu CFR si cu firmele constructoare decat sa tragem concluzii despre constructor si sa fabricam teorii de ce nu lucreaza in unele locatii.

Cam astea au fost lucrurile discutate, sper ca nu am uitat nimic.

Multumesc din nou tuturor care au facut posibil aceasta vizita.

4.05.2018

Ionut

Mulțumim și noi pentru efort! :) Incercam sa acoperim cât mai bine și infrastructura feroviară. Aviz amatorilor pasionati de trenuri care pot merge pe șantiere.

Ionut

Si surpriza surpriza. Prima filmare din avion cu Magistrala M200, parte din Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord intre Deva si Vintu de Jos! Filmarea este tot de pe 3 mai, by Iceman. Aveti cateva detalii pe clipul video care sa va ajute sa va orientati. Vedeti pe www.openstreetmap.org aliniamentul magistralei feroviare. Enjoy!


Phenol

wow, acuma imi dau seama cat de mult nu am fost pe Deva - Simeria; au apucat serios de lucru prin zona.

@Ionut: in filmarea originala ai urmatorii 10 secunde? Ma intereseaza zona asta, ca si o completare pentru lotul Pizzarotti. Mersi

Ionut

Din pacate nu, filmarea originala se termina exact acolo... de la Vintu pilotul a oprit filmarea si a mers direct spre nodul Sebes dintre A1 si A10. :) Am facut cu un singur zbor 4 loturi de autostrada si Deva-Vintu (CF), deci am fost foarte stricti cu filmatul (chestii tehnice, daca avem baterie suficienta la camera).

alinuttt

Este deosebit modul în care s-a lucrat pe Simeria-Vințu de Jos, de acum partea interesantă va fi pe Simeria-KM 614  8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

delacroix

@Phenol
Impresia tehnica 10 , impresia artistica 10.

Andi

Felicitari Phenol pentru reportaj si explicatii, ne-am lamurit si noi cu unele chestii.

De asemenea multumim si pentru filmarea aeriana de pe Deva-Vintu de Jos, poate pe viitor vom vedea si mai departe pe alte loturi  :D

alinuttt

Filmarea e superbă, surpriza cea mai mare pentru mine e că s-au apucat de Simeria-Deva, iar sincer, cea mai frumoasă parte mi se pare la debutul filmării, Cetatea Deva, reabilitată și parcarea aferentă, lângă acel ,,lift,, :D :D :D

Ionut

Ma gandeam eu ca e o idee buna sa las si Cetatea Deva in filmare. Bonus. :) Legat de alte filmari aeriene pe CF, incercam, vedem ce buget avem...

alinuttt

Pe cf este mult mai ieftin și ușor de realizat un backview din tren, problemă în acest sens fiind doar pe varianta nouă de traseu :)

Xenos

Din punctul meu de vedere, s-a lucrat mult mai profesionist și mai rapid pe Deva - Vințu de Jos decât pe Vințu - Alba - Sighișoara.
Și, dacă țin bine minte, aici a fost implicat și Swietelsky.
Ei au făcut București - Câmpina foarte bine, în doar 3 - 4 ani, pentru ca apoi PORR să o lălăie cam 5 ani pe Câmpina - Predeal, într-un ritm de lucru incomparabil inferior.

GDPR

La Turdas, desi sunt utilaje, miscarea tinde spre zero. La ce ora s-a filmat?

Ionut

In jurul pranzului. Pe multe șantiere am prins oamenii in pauza de prânz. Bine, asta nu e musai o scuza (vezi Aktor).