Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

TibiV

Mi se pare "belea" corectia lui Phenol...
Quote from: Phenol on April 19, 2018, 08:34:19 PM
Quote from: TibiV on April 19, 2018, 07:32:56 PM
Bucureşti, 19 aprilie 2018

4 luni pentru finalizarea lucrărilor pe varianta de traseu Podul Mureş - Coşlariu

Directorul General al CFR SA a solicitat constructorului ca în termen 4 luni de zile să finalizeze lucrările din (i)zona variantei de traseu Podul Mureş - Coşlariu, zona aflată pe (ii)secţia Coşlariu – Micăsasa. Lucrările în această zonă au înregistrat întârzieri în execuţie din cauza problemelor apărute la terenul de fundare.

O simpla corectie:

(i) Podu Mures (si nu Podul Mures) - Coslariu apartine de lotul Coslariu - Vintu de Jos, unde constructorul este Pizzarotti.
(ii) Lotul Coslariu - Micasasa incepe/se termina chiar la capatul podului peste Mures (inainte de intrarea in gara Podu Mures/zona Coslariu). - Asta este lotul cel mai avansat dintre toate cele 5.

Cat despre termenul de 4 luni: ar fi cea mai mare mobilizare pe partea de (re)constructii CF din Romania din ultimii ani.

Cred ca este limpede ca textul "corectat" de Phenol nu ii apartine forumistului TibiV, ci companiei CFR Infrastructura.
Iar daca insusi beneficiarul lucrarii nici macar nu stie exact pe ce lot se afla o sectiune, la ce "minuni" ne putem astepta...

Ar fi ca si cand CNAIR ar cere celor de la Pizzarotii o mobilizare mai buna la podul de la Sancrai sau celor de de la Aktor sa se miste "mai cu talent" la nodul Alba Iulia nord...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Phenol

Am verificat inainte de a semnala greseala atat pe FB cat si pe site-ul lor. Au pus in ambele locatii aceleasi text. Eventual pe FB o sa corecteze, daca cineva va atrage atentia si acolo.

In rest, cred ca putem muta aceasta stire direct la "promisiuni (ne)indeplinite". Pana cand lucrarile la Coslariu vor fi gata va trebuii sa mai evitam cateva potentiale accidente frontale intre trenuri prin santiere.

Granata06


ioandorin

@Phenol : in acel caz din reportaj SINGURUL vinovat este mecanicul de la trenul de marfă (Rail Force One -aparț. Grupului Regiotrans) deoarece NU a respectat indicația semnalului de intrare care era pe oprire ! Pe deasupra,mecanicul pensionar cine stie de cat timp este la drum si SIGUR avea izolată instalatia de induşi,lucru care la privați este o practică obisnuita!


NGC

Quote from: NGC on April 09, 2018, 10:07:59 PM
"Executie lucrari aferente obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov – Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, Subsectiunea 2. Apata - Cata""

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 24.04.2018.

Maine e ziua cea mare.

Ionut

Deci nu se mai amână termenul? Sunt tare curios de oferte.


Dan027


alecu26

Stim macar cati participanti?

1 sigur e.

Oare Condotte a reusit sa obtina garantii sa participe si aici?
Drumurile noastre POATE;


alecu26

Drumurile noastre POATE;

florin74

 Asocierea  Rail Works (Banuiesc ca Alstom+Arcada)
Asocierea Pizzarotti Spa, Pizzarotti SA, IC IÇTAȘ INȘAAT SANAYI VE TICARET A.Ș.
Asocierea FCC Construcction S.A., Astaldi S.p.A., Activ Group Management SRL.
Asocierea SAIPEM S.P.A. , Dogus Insaat ve Ticaret AS
Asocierea STRABAG AG- STRABAG SRL
Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.Ș. – Makiol Inșaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.Ș.

TibiV

6 oferte pentru modernizarea subsecţiunii CF Apaţa-Caţa
Bucureşti, 26 aprilie 2018

Miercuri, 25 aprilie 2018, la sediul Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA, a avut loc deschiderea ofertelor pentru Modernizarea subsecțiunii Apața-Cața, parte a tronsonului feroviar Braşov - Sighişoara.

Subsecţiunea Apaţa - Caţa, parte a tronsonului feroviarBraşov - Sighişoara,este situată pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul Rin-Dunăre, ramura nordică) Nürnberg-Praga-Viena-Budapesta-Curtici-Simeria-Brașov-București-Constanța, iarmodernizarea acestei subsecţiuni contribuie la dezvoltarea infrastructurii feroviare prin sporirea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă.

La licitaţia deschisă au depus documentaţie următoarele 6 asocieri de firme:
Asocierea  Rail Works
Asocierea Pizzarotti Spa, Pizzarotti SA, IC IÇTAȘ INȘAAT SANAYI VE TICARET A.Ș.
Asocierea FCC Construcction S.A., Astaldi S.p.A., Activ Group Management SRL.
Asocierea SAIPEM S.P.A. , Dogus Insaat ve Ticaret AS
Asocierea STRABAG AG- STRABAG SRL
Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.Ș. – Makiol Inșaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.Ș.

Valoarea totală estimată a contractului este de 2.867.944.000. RON fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată de Comisia Europeană prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei (CEF), în proporţie de 81,74%, iar cofinanțarea în proporţie de 18,26% de la Bugetul de Stat.

În perioada următoare, comisia de evaluare va analiza documentele de calificare şi propunerile tehnice şi financiare.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2018/4182-26-aprilie-2018-6-oferte-pentru-modernizarea-subsectiu1nii-apata-cata
(Just for the record...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Iar Astaldi? Nu se mai satura. :) Bine, podul de la Braila o sa se faca peste jdemii de ani, asa ca da, e normal sa mai participe la licitatii.