Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Mie mi se pare ca e chiar mic. Din cate stiu nu a fost cod rosu de inundatii pana acum.
La cod rosu probabil va ajunge la tablier.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

JohannDB

TibiV....., acum dacă stau bine "întins pe gânduri", la nivelul pe care l-a avut Târnava la momentul pozei, cred că niște lucrări de protecție (cu zid/dig betonat) la această curbă a cursului apei, ar fi mai mult decât salutară... Nivelul apei putea fi mai mare și nu ar trebui uitat de anul 1970 și 1975 din secolul trecut, când Târnava și-a făcut rău de tot "de cap" prin această zonă. Acum era destul de umflată, ca în multe alte dăți; dar nu se știe niciodată !
  Și mai este însăși structura podului în sine, rezemat pe culee de capete cu planșeul de beton plus ce mai vine pe el....

ioandorin

Quote from: JohannDB on March 26, 2018, 01:07:09 PM
Tunelurile de la Sighișoara....



POZA DE JOS...Spre gara Daneș.






EXCRETABIL cum lucreaza ! In loc sa puna un strat de piatra sparta,sa o taseze si apoi sa insire traversele, pun direct traversele si prind sina direct pe prisma de balastru!Mai spre intrarea in tuneluri pot,dar aici ...!


TibiV

Breaking News !

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2018/4141-28-martie-2018-testarea-celui-mai-modern-sistem-de-semnalizare-si-dirijare-a-traficului-feroviar-intre-curtici-si-arad


Quote
Testarea celui mai modern sistem de semnalizare feroviară între Curtici şi Arad
Bucureşti, 28 martie 2018

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că miercuri, 28 martie 2018, pe tronsonul Arad-Curtici şi retur s-a efectuat un test de probă cu o locomotivă dotată cu echipament computerizat, în vederea verificării modului de funcţionare a noilor instalaţii de centralizare electronică şi de dirijare a traficului feroviar, prin sistemul ERTMS/ETCS nivel 2/GSM-R.

Testul de probă a fost efectuat în prezenţa unei delegaţii comune CFR SA-ALSTOM, condusă de ION GAVRILĂ, director general al CFR SA şi a avut drept scop verificarea modului de funcţionare a celui mai modern sistem european de semnalizare feroviară, ERTMS/ETCS nivel 2/GSM-R, în vederea demarării procedurilor de recepţie la terminarea lucrărilor de implementare a sistemului pe tronsonul Frontieră-Curtici-Arad-Km 614.

Noile instalaţii de centralizare electronică şi de dirijare a traficului feroviar prin sistemul ERTC/ERTMS (nivel 2)/GSM-R din staţiile Glogovăţ, Şofronea, Arad şi Curtici contribuie în mod direct la sporirea siguranţei circulaţiei şi la creşterea capacităţii de transport.

Dirijarea traficului feroviar se realizează de asemenea, din cel mai modern Centru de Management al Traficului, amplasat în Arad, de unde se coordonează în sistem computerizat toată circulaţia trenurilor de pe tronsonul Frontieră - Curtici - Arad - Glogovăţ, prin utilizarea unor echipamente şi tehnologii de ultimă generaţie care transmit în timp real dispecerilor informaţii despre parcursul trenurilor, viteza de circulaţie, starea tehnică a componentelor infrastructurii, gradul de încălzire a osiilor trenurilor, precum şi date necesare organizării traficului în staţiile de cale ferată.

Această nouă tehnologie de monitorizare şi coordonare în sistem computerizat a traficului feroviar permite creşterea cu 25 % a capacităţii de circulaţie în staţiile de cale ferată, reducerea timpului de efectuare a parcursurilor la intrareîn staţii, coordonarea automată a traficului cu sistemul de informare a publicului călător, prin actualizarea în timp real a informaţiilor pe panourile de afişaj din gări şi de la peroane.

"Sistemul european de semnalizare şi dirijare a traficului feroviar, ERTMS/ETCS nivel 2/GSM-R, implementat pe tronsonul Frontieră - Curtici - Arad - Km 614 oferă operatorilor de transport o infrastructură modernizată interoperabilă la nivel european, iar călătorilor servicii de transport la standarde europene, prin creşterea gradului de siguranţă şi durate mai mici de călătorie", a declarat Ion GAVRILĂ, director general al CFR SA.

Proiectul de modernizare a tronsonului Frontieră – Curtici – Arad – km 614 pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/ha fost realizat de Asocierea ALSTOM -SWIETELSKY – ASTALDI –EUROCONSTRUCT – DAFORAşi a cuprins lucrări complexe de reabilitare a infrastructurii și suprastructurii feroviare, lucrări de instalații electrificare, semnalizări și telecomunicații, inclusiv GSM-R, construirea celui mai modern centru de management al traficului, precum și construcții civile. Proiectarea și implementarea tuturor lucrărilor legate de centrul de control al traficului, sistemul european de semnalizare feroviară ETCS Nivelul 2, centralizarea electronică, sistemele de informare a pasagerilor și modernizarea sistemului de electrificare a căii ferate, prin substații de tracțiune electrică, au fost realizate de compania ALSTOM.

Iar video gasiti aici:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1941246902576835&id=894054857296050

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

La sfarsitul filmarii vorbesc de neconformitati. Noroc ca proiectul e de la inceput "sub trafic", altfel ramanea inchisa linia ca nu s-ar putea face receptia...

perfidus

Foarte interesant cum se minuneaza toti membri comisiei de nenumaratele premiere mondiale, uite ca face asta, uite cum stie asta, uite ca se opreste singur trenul in statie... M-am lamurit ce fel de elefanti supravetuiesc in CFR.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dan tm


rizzuh

Quote from: perfidus on March 28, 2018, 02:21:52 PM
M-am lamurit ce fel de elefanti supravetuiesc in CFR.

Oamenii astia nu au folosit trenul in alte parti ale lumii vreodata. Nu cred ca au calatorit vreodata cu TGV, ICE, Eurostar, etc. Sau macar sa vada un cabview pe YouTube. Se mira pana si de schimbatoarele de cale de 160 km/h, desi se fac pentru viteze mai mari de atat chiar in Romania. Asta este efectul lipsei de investitii in material rulant timp de 60 de ani si lipsei de investitii curente in infrastructura de 20 de ani (in afara de proiectele tip elefant alb cu reconstructiile).

Cred ca daca ii duce careva in maglev-ul din Shanghai sau bucata de test din Chuo Shinkansen isi dau drumul in chiloti.

Rezultatul la ce s-a facut pe Rin-Dunare e ceva complet banal pentru tari cu apa calda si buda in casa. Intre timp pe M900 Bucuresti - Craiova se circula cu maxim 100 km/h pe majoritatea distantei, iar cele mai rapide trenuri fac 3h6m. Si asta e cea mai noua magistrala feroviara din tara, trasata in linie dreapta pe mare parte din traseu, construita pentru 140 km/h si gandita pentru viteze mult mai mari :((

alecu26

Quote from: TibiV on March 26, 2018, 02:07:15 PM
Multumim !
Acum este clar de ce a fost nevoie de ditamai podul...


Scuze ca citez asa din spate...si cu poza atasat. Da Tibi...unul din motive e oblicitatea, si e WOW...cand imi aduc aminte ce firicel e pe acolo Tarnava.

Si cand ma gandesc ce dezastru era daca FCC nu insista pe modificarea proiectului (Initial proiectul prevedea tiranti flexibili in sistem Larsen parca se numeste (elementele care leaga arcul de tablier) care se montau impreuna cu podul, avand in dreptul fiecarui nod (punct de intersectie intre elementele podului) un turn de sprijinire temporar. O sa pun o plansa ca un desen face cat 1000 de cuvinte. Si noi inginerii suntem ca si cainii. Privire inteligenta dar nu stim sa ne exprimam.

In plus, daca ma uit la aceea apa...si unde a ajuns, tot pare gresit dimensionat podul. (sau e doar iluzie optica). Normal la podurile CF apa cu asigurare 1% trebuie sa fie la 1 metru (de garda pt plutitori) fata de elementele podului. Si nu cred ca au fost acum inundatii istorice nici macar de odata la 20 de ani....adica 5%. Dar dupa cu arata reprezentat pe desen nivelul de 10% sigur a fost peste el.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

District EA

Ghioroc - Paulis 26.03.2018


Paulis - Radna 26.03.2018


In plus de ceea ce se vede mai sunt linii inchise: Radna - Milova firul 2, Conop - Barzava firul 2, Varadia - Savarsin firul 2, Savarsin liniile 3-6 si Milova liniile 4-6.

Ionut

^ Multumim pentru filmari si informatii! :cheers: Stam mai prost la capitolul feroviar (update-uri/informatii), trebuie musai sa schimbam asta. :)

vancouver

Poate o idee: o filmare cu drona in zona Sighisoara, plecand din gara, apoi peste tuneluri pana la urmatoarea statie. Bine, nu stiu cat e de legal sa se filmeze reteaua feroviara, dar daca in google apare, nu vad problema. Si poate un reportaj din tunele, gen cum ati facut la metrou. Cu explicatii si ca sa-si faca lumea neavizata o idee despre ce lucrari se fac in tunel - aviz tuneluri pe LD2.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Am mai filmat din drona zona respectivă. :) Ceva probleme ar fi la unitatea militară.

anacronox

au inceput timid lucrarile si in afara garii din Deva. Ieri se lucra la un podet la iesirea din Deva.



Powered by API/PUM imgur uploader