Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

perfidus

Quote from: Vice33 on February 24, 2018, 07:24:02 PM



Aveti idee ce anume au trasat cu tarusi atat de departe in lateralul coridorului CF? Pare o linie dreapta.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alexV

Vineri au deschis circulatia pe pasajul peste DN14B, la Coslariu, lotul Pizzarotti.



Sent from my SM-G800F using Tapatalk


alexV

Observati in prima poza mai jos efectul de turma: o masina inca ocoleste pe vechea deviere de macadam, si celelalte o urmaresc :D


Sent from my SM-G800F using Tapatalk


alexV

In iunie 2014 faceam prima mea postare pe forum, cu pasaju asta, care era deja in lucru


Patru ani sa termine un amarat de pasaj

District EA

#3664
Quote from: perfidus on February 25, 2018, 09:41:06 PM
Aveti idee ce anume au trasat cu tarusi atat de departe in lateralul coridorului CF? Pare o linie dreapta.
In planul apropiat e o platforma de intoarcere a drumului tehnologic de acces, ce se va executa deoparte si de alta a caii ferate modernizate (desigur acolo unde relieful si constructiile existente o permit).
Ar putea fi zona asta

perfidus

Oho, nu știam ca proiectul va avea si drumuri tehnologice. Mulțumesc pentru info!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Andi

De curand s-a facut update la imaginile din satelit pe zona Orastie, astfel incat putem vedea noul traseul al CF:

https://www.google.ro/maps/@45.8490799,23.1669561,7554m/data=!3m1!1e3

yetiman

@alexV - esti sigur ca e efect de turma?  :lol:

Pasajul duce spre Teius.
Drumul spre Coslariu si, mai departe, spre Santimbru va merge pe langa pasaj.  :)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

anacronox

am apucat si eu acum doar sa descarc pozele de saptamana trecuta cu lucrarile din gara Deva.






































Powered by API/PUM imgur uploader

Phenol

Se circula pe liniile 1 si 2 reabilitate prin Coslariu!!!

S-a facut mutarea traficului astazi, 28.02.2018, la ora 14.00.





Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Si efectul? Ceva economii la timp? Sau nu se modifica mersul trenurilor asa cand mai faci o bucatica de cale ferata?

Phenol

In primele zile dupa ce mut traficul, durata de timp va fi destul de mare, viteza este drastic redusa pana cand se aseaza linia. Daca nu ma insel, trebuie sa treaca o anumita masa (ma refer la masa trenurilor) pe linia noua inainte sa mareasca vitezele.

Economii de timp vor fi dupa, dar astea nu vor fi vizibile in mersul actual. Timpul de parcurs va scadea doar in decembrie, odata cu noul mers. Din pacate asta e procedura la CFR (aici ma refer la infrastructura). Pana atunci economia de timp se va pierde in urmatoarea statie din parcursul trenurilor.

Sunt cateva muncitori si la ora asta pe santier. Cateva poze facute acum cateva minute in gara:
































Powered by API/PUM imgur uploader

Scuzati calitatea pozelor.

28.02.2018

ioandorin

Quote from: Phenol on February 28, 2018, 08:39:22 PM
"In primele zile dupa ce mut traficul, durata de timp va fi destul de mare, viteza este drastic redusa pana cand se aseaza linia. Daca nu ma insel, trebuie sa treaca o anumita masa (ma refer la masa trenurilor) pe linia noua inainte sa mareasca vitezele."

Asta se intampla cand face cfr-ul reabilitarile de deschideau cu 30 si apoi treptat la viteza stabilita! Numai asa ca se mai lucreaza la semnalizare si pana o pun la punct.Cand au deschis Aradul si Glogovatul,dupa ce au pus semnalizarea la punct,au circulat normal,adica cu viteza stabilita in abatere/directa in statii,iar in linie curenta cu 70 la deschidere.

Mircea-HD

Quote from: dan tm on February 24, 2018, 01:18:19 PM
Nu se face avizarea la plecarea din Curtici, avizarea se face la ultima statie cu IDM inainte de locul afectat de restrictie pentru toate trenurile. In IRIS o s apara ONI si motivarea va fi ,,inminare OC".
Daca nu cunosti regulamentele de ce te ambitionezi in a sustine o chestiune ce nu are acoperire in realitate ? Nu inteleg ... :dunno:
Cred ca am fost destul de explicit dar ...
Vrei sa citez exact din REGULAMENTUL PENTRU CIRCULAŢIA TRENURILOR ŞI MANEVRA VEHICULELOR FEROVIARE - NR. 005 - Art.332 ?
Poftim : Art. 332. - (1) Pe secţiile de circulaţie în care staţiile sunt dotate cu semnale de intrare
care dau indicaţii asupra poziţiei semnalului de ieşire, avizarea restricţiilor de viteză necuprinse
în BAR sau modificate faţă de BAR, la trenurile de marfă, se face de către IDM din staţia cap de
secţie sau din staţia de formare a trenului, pentru întreaga distanţă, până la următoarea staţie cap
de secţie în care trenul are prevăzută oprire sau până la staţia de descompunere în cazul în care
aceasta este situată înaintea ultimei staţii cap de secţie.
(2)  Staţiile cap de secţie care avizează restricţiile de viteză către mecanicii trenurilor de
marfă, se stabilesc de către administratorul infrastructurii feroviare publice, odată cu schimbarea
mersului de tren.

P.S. Acum restrictia in cauza este deja introdusa in BAR 01 - 10 martie 2018. :whistling:

cristi5

Poate vrea cineva sa selecteze niste citate... comparatia cu mersul trenurilor din 1939 e beton

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-22323127-stadiu-sunt-lucrarile-modernizare-caii-ferate-coridorul-cand-vor-circula-trenurile-viteza-decenta-intre-brasov-arad.htm?nomobile=

Deci avem intarzieri de vreo 4 ani pe Sighisoara-Simeria. Si pariez ca niciun constructor nu plateste penalitati. Adica vina e a CFR si a statului, motiv pt care s-au amanat termenele si probabil se vor plati si claimuri.