Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

alinuttt

De la desemnarea câștigătorului cât durează până la demararea lucrărilor?

alinuttt

La Deva s-au apucat serios de lucru. Am văzut câteva fotografii din 2 februarie pe facebook, dar sunt postate pe un grup de pe facebook. S-au demontat stâlpii de înaltă tensiune pe jumătate din liniile stației și se începe demontarea șinelor.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Vice33

Quote from: alinuttt on February 03, 2018, 11:26:43 AM
De la desemnarea câștigătorului cât durează până la demararea lucrărilor?

De la desemnarea castigatorului si pana la inceperea efectiva a lucrarilor e cale lunga:

- Se anunta oficial castigatorul licitatiei
- Se asteapta 30 de zile cred, pentru depunerea contestatiilor (să mă corecteze NGC dacă zic prostii)
- Dacă se depun contestații, se depun intai la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (C.N.S.C.) care in caz de castig al reclamantului, trimit la CFR pentru reevaluarea ofertelor
- Dacă reclamantul nu este multumit cu reevaluarea ofertelor depune contestatie la Curtea de Apel Bucuresti (CAB) unde se asteapta iarasi pentru solutionarea contestatiilor
- Dupa toate contestatiile si reevaluarile se va ajunge la desemnarea castigatorului final, se va astepta pentru alte contestatii
- Să presupunem că s-a desemnat castigatorul si ca s-au rezolvat contestatiile, se va mai astepta pentru semnarea contractului
- După ce se semneaza contractul se mai așteaptă pentru Ordinul de Începere și pentru ORganizarea de Șantier al antreprenorului
- DUpă ce se dă antreprenorului Ordinul de Începere toeretic se pot apuca de treaba.

Toate aceste proceduri dacă sunt încâlcite în contestatii și răscontestații pot dura mult timp (chiar și 2 ani...)

Ordinul de Începere după semnarea contractului poate dura luni bune, iar organizarea de șantier poate dura și aceea.

Pentru SIghișoara-Brașov să fim mulțumiti dacă vom vedea constructor pe teren în trim 2-3 din 2019...

cristi5

Mai trebuie si AC, ceea ce la CF e mai usor pt ca proiectul e aprobat si are AM. Dar trebuie exproprieri pe variantele de viteza.

De ex acum pe 614-Simeria este AC numai pe aliniamentul CF existent. Probabil variantele (multe!) asteapta exproprieri.  Si sunt structuri majore pe variante, o proportie f mare din lucrari.

Phenol

Quote from: cristi5 on February 01, 2018, 06:14:39 PM
S-a tot discutat pe rutier ca banii alocati pt diferite loturi de autostrada in bugetul pe 2018 nu ajung. A verificat cumva vreun coleg care e situatia pe coridorul feroviar?

Proiectele CF sunt un efort bugetar f mare, asa ca banuiesc ca vor fi incetinite si mai tare de un buget stramtorat decat proiectele rutiere.

Am incercat sa fac o centralizare pentru lucrarile de pe coridor.

In primul rand cateva precizari:


  • Am folosit datele de pe site-ul camerei deputatilor, punctul 24.
  • Datele le-am luat de pe sectiunea de Sinteza, paginile 253-295.
  • In figurile de mai jos am incercat sa prezint doar datele pentru creditele bugetare. In proiectul bugetului mai apar datele cu creditele de angajamente din ce am inteles aici, acestea reflecta presiunea pe bugetele viitoare. Poate cineva ne explica mai in detaliu diferenta.
  • Valorile sunt exprimate in mii de lei.
  • Valorile proiectelor sunt cele programate pentru exercitiul financiar actual, astea sunt mai mici ca cele din contractele semnate (exceptie fac podurile Dunarene).

Proiectul km 614 - Frontiera, finantat prin fondul de coeziune. Desi in teren este aproape gata, financiar vorbind inca mai lipsesc +10% din suma totala care nu sunt incluse in buget(am putea intreba MT asta ce inseamna). Suma alocata pe anul acesta este extrem de mica.

km 614 - Frontiera Ro/Hu


Hai sa lungim lucrarile la podurile Dunarene pana la anul.

Poduri Dunarene


Sighisoara - Coslariu se doreste sa fie terminat pana in 2021, suma alocata pentru anul acesta este cea mai mica din anii prezentati in proiect.

Sighisoara - Coslariu


In cazul proiectului Coslariu - Simeria, situatia este neclara dupa anul 2019 nu stiu ce se va intampla. Financiar vorbind, lipsesc 25% din banii necesari.

Coslariu - Simeria


Pentru Simeria - km 614 situatia este dezastruoasa, suma alocata acopera undeva la 5% din valoare proiectului. In asemenea situatie acest proiect sigur se va lungi in urmatorul exercitiu financiar, situatie in care acesta va fi al treilea.

Simeria - km 614



Powered by API/PUM imgur uploader

Cu asemenea buget nu ne putem astepta la nimic anul acesta. Singura sansa este daca firmele vor lucra in avans pe banii lor, ceea ce nu prea cred ca se va intampla.

cristi5

Multumim mult, chiar daca vestile nu sunt deloc bune, apreciez mult munca de documentare si prezentare

Extrem de frustrant ca suntem in UE dar nu absorbim bani din motive de cash flow. Nu e de mirare ca steagul EU a disparut din poza.

TibiV

Pe forumul MetrouUsor userul Victor92 a postat astazi un reportaj despre sectiunea Sighisoara-Medias.

Preiau o parte dintre pozele lui, cele care mi s-au parut cele mai interesante.
(Toate pozele le puteti gasi aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=239&p=265284#p265281)
Reportajul incepe de la Sighisoara.





(urmatoarea poza cred ca nu este la locul ei, dar o iau asa cum era in postarea respectiva)



Asta o pun pentru ca identifica foarte clar poztia kilometrica...









Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Ne apropiem de Medias....

Suntem la km 330+500





Trecerea la nivl arata destul de OK. Daca facem abstractie de faptul ca nu este, totusi, decat o trecere la nivel... :(







Si acum intram in....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

... gara Medias !











IR 1745

R 3516
Pe bune ?!?!... Asa arata acum un "tren"? Cu un singur vagon ?!?!...
Si ne mai miram ca se anuleaza "trenuri"...
Sa observam ca si IR 1745 avea doar 2 (doua) vagoane...


Surprinzator de bine (si de iluminat) arata pasajul pietonal subteran, desi este clar ca este inca in lucru...


Ultimul set de imagini (doar gara) sunt aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=159&p=265290#p265285

Asta a fost tot, multumiri lui Victor92 !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


TibiV

Voi face doua modificari. adaugiri cu rosu in utlima postare, cea cu gara Medias...
Acum am realizat ca in cazul celor doua trenuri am "scapat" cate o mica informatie de la Victor92...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

Mai trebuie exproprieri pentru viitoarea linie 3 pe stânga cum ieși din Mediaș spre Blaj...?

In zona Brateiu am văzut o zonă unde firul 1 este nefinalizat iar cel 2 finalizat. De ce a rămas firul 1 nemodernizat?


Mă refer la poza aceasta


JohannDB

Imagini de la Sighișoara la tunele, din Ianuarie și de acum câteva zile....



Înainte de-a urca "hula" pe lângă drum printre case, până la malul Târnavei; în stânga sunt niște garaje











Gura de tunel spre gara Sighișoara, înainte de pod; pe partea cealaltă este ieșirea spre Hula daneșului...



Powered by API/PUM imgur uploader[/img]