Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Vice33


Traveller


neobluenet

E un ADH 11 produs de Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca. Este incadrat in clasa 76 si provine din conversia unor VT614 de la DB. I-au pus o "fata" noua, i-au schimbat motorul si interiorul si l-au vandut drept nou si bun.



Sursa si mai multe poze: http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/tren-de-ultima-generatie-produs-de-remarul-16-februarie-prezentat-la-bucuresti--75339.html

Phenol

Ca si completare, aici gasesti fisa automotorului.

Sunt cateva bucati din ele la CFR Calatori (<5), astea circula pe Sibiu - Copsa Mica si Oradea - Satu Mare.

Ultima din serie, pe care nu a mai cumparat CFR Calatori a ajuns la Transferoviar Calatori (si aceasta firma este controlata de Calin Mitica) si circula in zona Bucurestiului.

ioandorin

Lucrări aferente santierului  ridicare a RV de 15km/h la 30 în abatere înHm Pauliş :















Powered by API/PUM imgur uploader

ioandorin

După recuperarea pietrei sparte de pe fosta linie 3,acum se decoperteaza un strat de cca 30 de cm care va fi "spălată " si reintrodusă în terasament. 








...si utilajele!!!


Vestă refrectorizantă personalizată!



Powered by API/PUM imgur uploader

Andi


ioandorin

Da !!!! Si au tăiat in linie curentă  "pădurea " de lângă CF !! In Ghioroc doar au scos liniile 1si 2 si au recuperat piatra spartă si au " marcat" cu un buldoexcavator cca.300 m noul traseu de la iesirea spre Pauliş.

ioandorin

 Imagini cu plecarea din st.Ghioroc,baza de utilaje si , la min 1.34 se observă noul amplasament.La ora 16,43 bătea "vântul  " pe santier pe un soare de primavara,după ce dimineața a nins.

ioandorin

... în continuare spre Hm Pauliş,cu oprire în halta Pauliş.După plecarea din haltă se observă pe partea stângă unde au defrisat.
P.s.:scuze ca imaginile poate nu sunt cele mai bune,dar apunea soarele si mai erau si  geamurile murdare,dar poate esențialul contează : se lucrează in doru' lelii !!! Astăzi la amiază,antreprenorul general a trimis şoferii celor trei camioane din Paulis ,acasă pe motiv că NU SE POATE munci datorită VREMII !!!!


Vice33

Eu nu văd nimic...ce au defrisat mai exact...? Ce pădure/pădurice...? La ce minut...?

alecu26

Din pacate, chiar daca sunt procente substantiale de finlizare pe toata lungimea Sighisoara Simeria (in teren e muuult mai mult), vitezele nu au crescut de loc, trenuri sunt tot mai putine.
Macar de ar venit din spate cei de la Alstom, ca sa finalizeze cat de cat in acelasi timp. Deja sunt aproape 6 ani de când se lucreaza pe lucrarile de civile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

#3597
Quote from: alecu26 on January 22, 2018, 11:07:21 AM
Din pacate, chiar daca sunt procente substantiale de finlizare pe toata lungimea Sighisoara Simeria (in teren e muuult mai mult), vitezele nu au crescut de loc, trenuri sunt tot mai putine.

Reconstructie totala am vrut, reconstructie totala am primit... Traficul de pe Bucuresti - Cluj s-a mutat tot la Tarom si Wizz si Blue Air, si nu se mai intoarce. Traficul regional-local s-a mutat pe rutier, de unde greu il mai aduci inapoi...

Quote from: alecu26 on January 22, 2018, 11:07:21 AM
Macar de ar venit din spate cei de la Alstom, ca sa finalizeze cat de cat in acelasi timp. Deja sunt aproape 6 ani de când se lucreaza pe lucrarile de civile.

Nu ajuta cu nimic.

In Romania numarul de locomotive/automotoare echipate ERTMS le poti numara pe degete, si sunt exclusiv folosite pentru teste. Operational, dotarea cu ERTMS in Romania nu are nici un sens si nici nu va avea decenii de-acum incolo.

Chiar si peste 5-10 ani, vor fi maximum cateva sute de kilometri (vreo 800 in cel mai bun caz) de linie ERTMS, fata de cateva mii cu Indusi. Mai ales la marfa, de ce ar baga cineva bani in echipament ERTMS, in conditii de zero beneficii operationale (circulatia se va face la fel de bine si pe Indusi), in conditiile in care vor avea nevoie in continuare de echipament Indusi pe locomotiva (ca doar nu or sa circule doar pe un singur coridor cu marfa aia).

Si nici interoperabilitatea cu Ungaria nu e cine-stie-ce. HU va avea ETCS-1, noi ETCS-2, care au nevoie de alte echipamente, deci tot doua subsisteme distincte. Ambele mult mai scumpe decat sistemele legacy (care oricum vor fi operationale pe termen nelimitat si in viitor), de care oricum va fi nevoie (din motive identice ca in RO) si in HU.

ERTMS e in principiu, cu exceptia lucrarilor complet noi (in special HSR) un complet esec - pana si UE a recunoscut asta. In loc sa fi devenit un sistem unic european, a devenit inca un sistem paralel (costisitor) de semnalizare in peticeala europeana, care complica inca un pic lucrurile. In numele unei "interoperabilitati" care in realitate nu are nici un sens (nu, nu se plimba locomotivele mii de kilometri de colo colo cu garniturile de marfa; e mai eficienta exploatarea parcului pe distante scurte-medii, nu e ca la camioane).

Asta primesti cand in loc sa asculti de industria feroviara, lasi politicieni si "experti in new public management" (adica buni la buzz-words si la nimic altceva) sa decida...

Semnalizarea clasica (INDUSI+BLA) se monteaza la loc in momentul in care complexurile de macaze ajung la forma finala si se poate circula pe ambele fire. Se monteaza de CFR + cei care fac lucrarile de linii, nu de contractul ERTMS. Contractul ERTMS asuma existenta unui BLA functional, pentru ca BLA+ERTMS trebuie sa lucreze impreuna - presupun ca de asta sunt cei de la Alstom asa de inapoiati, ca nu au baza de lucru.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cristi5

S-a tot discutat pe rutier ca banii alocati pt diferite loturi de autostrada in bugetul pe 2018 nu ajung. A verificat cumva vreun coleg care e situatia pe coridorul feroviar?

Proiectele CF sunt un efort bugetar f mare, asa ca banuiesc ca vor fi incetinite si mai tare de un buget stramtorat decat proiectele rutiere.

Ionut

Toti cei cinci ofertanti in licitatia pentru Brasov – Sighisoara, calificati in cursa finala pentru desemnarea castigatorului

La 20 februarie CFR SA va desemna castigatorul licitatiei estimata la 3,19 miliarde lei fara TVA (peste 700 milioane de euro). Astfel, toate cele cinci consortii si companii care au depus oferte pentru reabilitarea tronsonului feroviar Brasov – Sighisoara pe sectiunile 1. Brasov – Apata si 3. Cata – Sighisoara, in lungime totala de 86 de km, s-au calificat in cursa finala, acestea trecand de etapa de evaluare a ofertei tehnice.

Reamintim ca in august 2017, CFR SA a primit cinci oferte in vederea reabilitarii acestui tronson important de pe Coridorul IV Paneuropean, ramura nordica. Ofertele au fost depuse de catre urmatoarele companii:
– asocierea Astaldi si  IC Ictas Insaat Sanayi ve Ticaret A.S.
– Impreza Pizzaroti & C SpA Italia S.p.A.
– asocierea Alstom  S.A., Arcada Company, Aktor si Euroconstruct Trading '98
– Societa Italiana per Condotte d'Acqua S.p.A.
– asocierea Strabag A.G., Thales si Swietelsky

In cadrul contractului de executie lucrari va fi derulata o gama variata de lucrari de infrastructura si suprastructura feroviara: terasamente linii C.F, consolidari, poduri si viaducte, podete, tuneluri, pasaje superioare, drumuri, linie de contact, trafic feroviar, sistem de informare a calatorilor, energoalimentare, telecomunicatii, comunicatii pentru semnalizare, fibra optica, supraveghere video, arhitectura, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii termoventilatie, aparari de maluri, semnalizare, protectia mediului. Pe acest traseu se afla 11 puncte de sectionare, toate centralizate electrodinamic (CED) – 4 statii de cale ferata, 15 halte, 2 noduri de cale ferata principale si un tunel dublu de 660 m lungime.

ClubFeroviar.ro