Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

DarkPeace

Quote from: Phenol on January 11, 2018, 09:30:53 PM
Quote from: dan tm on January 11, 2018, 09:00:58 PM

Totusi pe geoportalul ANCPI se observa ca la nord de actualul racord exista o noua varianta intabulata, chiar daca e curba mai strinsa decit noul racord proiectat. La ce ar avea nevoie de spatiul ala?


Noul racord Coslariu Gara Podu Mures - Coslariu va fi mai la nord, exact cum se vede si pe aceasta harta. Pe traseu s-a construit deja un podet nou, insa lipseste terasamentul, cel mai probabil din aceeasi motiv de ce nu s-a construit inca varianta noua.

exista 2 variante.

varianta 1 care se vede in poza 1 ce leaga statia Coslariu de Halta Podu Mures
si varianta 2 care leaga Podul ce traverseaza raul Mures de statia Santimbru prin evitarea statiilor Coslariu si Podu Mures

poza 1

poza 2- aici se vede si tronsonul de testare langa culeea 2 Pod Mures



dan tm

Nu am stiut ca CFR mai face un racord la nord de cel existent, de vreme ce face unul si la sud cu evitarea garii Coslariu.

TibiV

@dan tm

Coslariu este de fapt un mega Triaj, nu este o gara.

Marfarele vor avea in continuare nevoie de Coslariu.
Incercati sa nu mai ganditi doar in calitate de "pasageri/calatori", incercati sa gandtiti si ca un "vagon de marfa"...  8)

Insa trenurile de calatori nu au ce cauta acolo (decat daca circula pe relatia Teius-Alba Iulia)...

Racordul de sud este pentru calatori (sa nu mai rebruseze in Teius) iar racordul de nord este pentru accesu marfarelor la Coslariu "Triaj".

PS
(Cuvantul "decat" poate fi considerat atac politic ?!.... :lol:
Nu vreau sa incalc regulamentul... ;) )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Dan027

^Tot legat de Brasov-Sighisoara, mai exact Apata-Cata, se pare ca in 2018 nu se va intampla nimic aici.



Dar pe celelalte 2 subsectiuni ar trebui sa inceapa lucrarile in acest an.


Vice33

Momentan asteptăm data de 13.02.2018 pentru a vedea dacă se amână deschiderea ofertelor sau dacă se începe această procedură, urmată de evaluare+contestatii. Deci, până la procedura de licitație, lucrurile decurg normal...

[179350] / 29.09.2017: "Executie lucrari aferente obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov – Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, Subsectiunea 2. Apata - Cata""
    Deschidere oferte: 15.11.2017 15.12.2017 13.02.2018


[171875] / 06.12.2016: "Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara"
    Deschidere oferte: 01.02.2017 08.02.2017 10.03.2017 10.04.2017 08.05.2017 08.06.2017 29.06.2017 27.07.2017 08.08.2017 16.08.2017 23.08.2017
    Oferte deschise in 23.08.2017: 5 oferte
    Stadiu actual licitatie: Evaluare oferte

dan tm

^^^

Cunosc faptul ca in Coslariu exista un triaj.Dar trenurile de calatori au traseul separat de acesta PRIN gara Coslariu, la fel cum este si la Ronat Triaj si la Sibiu Triaj.

Este adevarat ca in prezent datrita lucrarilor trenurile de calatori circula prin triaj.Gindind ca un vagon de marfa Gags, stiu ca dupa realizarea racordului nou pe la sud de Coslariu si trenurile de marfa directe vor circula pe acolo.

Avind in vedere starea actuala a triajului Coslariu (si celelalte din tara) nu imi dau seama de ce nu se putea folosi in continuare racordul vechi, acum va fi un racord cu linie dubla sau cel vechi va fi demontat?

alinuttt

Estimat 200 de kilometri de cale ferată de pe CIV ar trebui să intre în reabilitare. Va fi un an interesant, cu siguranță!

Phenol

Quote from: dan tm on January 13, 2018, 01:43:12 PM
^^^

Avind in vedere starea actuala a triajului Coslariu (si celelalte din tara) nu imi dau seama de ce nu se putea folosi in continuare racordul vechi, acum va fi un racord cu linie dubla sau cel vechi va fi demontat?

Date oficiale nu am vazut, insa cel mai probabil racordul trebuie reconstruit din cauza reconfigurarii macazelor din gara Coslariu. Pe google maps se vede destul de clar amplasamentul noului racord si podul pe care l-am amintit in postarea anterioara.
Si acest racord va fi linie simpla.

TibiV

Interesant este ca noul racord va avea o raza de curbura chiar mai mica decat cel vechi....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

Eu așa știu că racordul nou va fi dublu, iar de cel vechi...nu știu dacă se mai menține, nu văd de ce...

catalin_i

Nu cumva racordul vechi este un fir, iar cel nou devine firul 2?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vice33


ciprebbe

Poate va ajuta asta



Spre AlbaIulia e dublu pe directia principala fara sa mai intre prin triaj, celalalt racord, prin triaj, pare simplu.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe