Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

vlper

O poza panoramica cu podul 1 din Sighisoara si intrarea in tunel


alecu26

^

Structura metalica a podului este practic terminata. Suduri, montaj, etc. Mai ramane doar protectia anticoroziva din ce vad eu. Strucutura metalica a fost realizata de Martifer, o firma portugheza destul de bine prezenta pe piata de structuri metalice.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Andi

Cunoaste cineva un termen pentru deschiderea firului 2 intre Sighisoara si Danes?

Teo

La pasajul CF de la Vintu de Jos erau in faza de marcaje rutiere azi-dimineață.

Nu stiri daca si aici se asteapta dupa birocratie sau se va da drumul la trafic?

gymi

Fără parapeți o sa fie sinucidere curata.

Trimis de pe al meu Redmi 4X folosind Tapatalk


Teo


alexV

Quote from: Vice33 on November 09, 2017, 11:11:18 AM
ceva actualizat legat de racordul Coșlariu. Ce se întâmplă acolo...? În vară aveam speranțe că Pizzarotti bagă frezele și stabilizează solul cu piloți forați...lunile trec și termenul de Dec  2018 pare tot mai greu de respectat.

Pizarotti au stabilizat punctual terenul, coloane forate pe o lungime de vreo 50 (cinzeci) de metri de la culeea podului Mures. au pus un strat de balast compactat peste, si acum nu mai e niciun utilaj in zona. cota terasamentului e undeva la -2m. restul terasamentului nu a fost atins de ani de zile.

sa va zic si un update de la pasajul Pizzarotti din zona?  :lol: au re-aranjat balizele ca sa nu mai incapa masini printre ele si sa circule pe pasaj.

Teo

Ce se intampla la pasajul de CF de la Vintu de Jos - Lutsch 2000? lucrarile par gata, marcajele sunt trasate, dar nu s-a inlaturat restrictia de circulatie. Traficul se desfasoara inca alternativ, cu semafor.

Se asteapta receptia lucrarilor?

gymi

O fi ocupați Hava și Dumitrel și nu au timp sa vina la tăiatul panglicii !!!

Trimis de pe al meu Redmi 4X folosind Tapatalk


Vice33

Am făcut o solicitare la CFR Infrastructură cu mai multe întrebări iar până acum am primit primul răspuns cu privire la noul racord de la Coșlariu - stadiul acestuia. Atașez răspunsul mai jos:


Vice33

Ce vrea să spună prin "Tronson experimental nr. 6"...? Trebuie să-i întreb.

Vice33

Am primit răspuns oficial la cele peste 12 întrebări adresate CFR Infrastructură acum o lună: răspunsul a fost editat din PDF în PNG pentru reducerea dimensiunilor.

Îl atașez în format mic, pentru a citi faceți click pe link sau salvați poza:




Întrebările mele au fost însoțite și de imagini motiv pentru care anexez și imaginile pentru o mai bună înțelegere asupra întrebărilor mele și a răspunsurilor date de companie.


Ionut


Vice33

1. Situația podețului în zona Coșlariu și Sântimbru



Răspuns:
Lucrările referitoare la podețul menționat sunt oprite conform Raportului de Neconformitate nr. 55 din 21 .09.2017. În baza acestuia, Antreprenorul va remedia Neconformitatea după soluțlia propusă de Proiectant, conform legislației în vigoare. Podul provizoriu de metal de pe firul II a fost introdus de către Anteprenor, pentru a-și asigura circulația trenurilor de lucru.

2. Situația problemei racordului nou Coșlariu

Răspuns: Anteprenorul a demarat lucrările de decopertare a pămîntului vegetal și, având în vedere prezența apelor freatice din zonă, Proiectantul General a solicitat decolmatarea canalelor de colectare din zona Variantei Podu Mureș - Coșlariu. Lucrările sunt în curs de execuție, sub stricta urmărire a ANIF, filiala teritorială Mureș-Oltul Mijlociu.

3. Situația lucrării (curbei) pe tronsonul Coșlariu - Sântimbru




Răspuns: Lucrarea identificată este una provizorie, nepunând în pericol siguranța circulației și viteza de circulație a trenurilor pe perioada desfășurării lucrărilor.

4. Situația Podului de lângă Bărăbanț



Răspuns: Podul de pe firuI I a respectat specificațiile din Proiect. Pentru continuarea lucrărilor la podul de pe firul II, se așteaptă soluția de la Proiectantul General.

5. Situația liniilor din zona Alba-Iulia



Răspuns: Deschiderea liniilor a respectat Planul de Management al Traficului. Menționăm faptul că toate liniile in stație vor fi deschise după punerea în funcțiune a instalațiilor ERTMS.

6. Situația lucrărilor din zona Vințu de Jos



Liniile din stație se vor redeschide după punerea în funcțiune a instalațiilor de semnalizare, termenul estimativ de finalizare fiind în decembrie 2018, în conformitate cu programul de execuție transmis de către Antreprenor.

7. Situația Pasajului Vințu de Jos



Referitor  la zona  menționată, pe firul II se circulă în conformitate cu Planul de Management al Traficului, lucrările la pasajul peste CF de la km 425 fiind aproape finalizate.

8. Problema celor 4 zone menționate, aparținând Blandiana-Șibot




În cazul primei zone - Tărtăria,  interval Blandiana Șibot - lucrările au fost suspendate în anul 2014 de către Direcția Județeană de Cultură Alba, datorită descoperirii a 6 situri arheologice.

Referitor la zona halta Tărtăria, în data de 06.09.2017, a fost aprobat în CTE al CNCF 'CFR' SA menținerea PO Tărtăria, la solicitarea Autorităților locale.

Podul de pe firul l a fost reabilitat conform proiectului. Podețele provizorii de pe firul I asigură protecția lucrărilor de la podul de pe firul II.



În cazul zonei Balomiru de Câmp, podețele ce se află pe firul I asigură protecția lucrărilor ce se execută la podul de pe firul II, conform documentației tehnice aprobate de către beneficiar.



9. Zona stației ȘIBOT




În stația Șibot nu sunt aparate de cale vechi. Lucrările la pasajul pietonal se vor finaliza pănă la sfârșitul anului 2017, procentul de execuție fiind, la data de 30.10.2017, de 85%.

10. Zona Șibot - Aurel Vlaicu



La solicitarea autorităților locale, trecerea la nivel nu va fi desființată.

11. Zona Aurel Vlaicu

Întrebarea mea era legată de acest macaz.


Răspuns:
În halta de mișcare Aurel Vlaicu nu sunt aparate de cale vechi.

12. Trecere Orăștie- Turdaș



Trecerea la nivel menționată nu se va desființa.

13.  Lucrări în zona Turdaș - tunelul Turmaș



Lucrările la pasajul peste calea ferată se execută conform graficului actlalizat, termenul de finalizare fiind 23.05.2018.

Lucrările la tunelul Turmaș se vor finaliza în septembrie 2018, conform Programului de Execuție transmis de către Antreprenor.

14. Stația Simeria

În prezent, este în analiză în vederea aprobării, graficul de execuție al lucrărilor actualzat, cu mențiunea că, în data de 26.10.2017 s-a predat amplasamentul Antreprenorului. După analizare și aprobare, se va comunica data de începere a lucrărilor în stația Simeria.

15. Zona Coșlariu-Sighișoara

În ceea ce privește zona Coșlariu - Podu Mureș și Brăteiu, lucrările pe această zonă fac parte din intervalul Ațel - Mediaș, unde stadiul fizic de realizare este de aproximativ 85%, iar data de finalizare, în conformitate cu graficul de lucrări actualizat este 27.06.2018.

În cazul Podului Rutier pe DN 14, lucrările propriu-zise sunt finalizate, dar trebuie menționat că în această zonă sunt, în curs de execuție, lucrările la varianta nouă de traseu a DN 14 și lucrările de consolidare dintre drum și calea ferată. Lucrările din această zonă fac parte din intervalul Daneș-Dumbrăveni, pentru care stadiul fizic de realizare este de circa 75%, iar data estimată pentru finalizare, 12.11.2018.

Lucrările în Stația Dumbrăveni sunt în curs de execuție, la această dată fiind deja montate toate cele 4 linii, fiind programate lucrări de buraj/sudare pentru liniile III și IV. Stadiul fizic de execuție este de aproximativ 85%, iar data estimată pentru finalizare - 28.11.2017.

TUNELURILE DANEȘ și SIGHIȘOARA

În final, referitor la situația tunelurilor Daneș și Sighișoara, lucrările principale, aferente celor două tuneluri, sunt finalizate, iar în prezent se execută lucrări pentru asigurarea scurgerii apelor și lucrări pregătitoare pentru montarea suprastructurii CF, respectiv montarea liniei de contact. Pentru Tunelul Sighișoara, stadiul fizic de realizare este de circa 99%, iar pentru Tunelul  Daneș, circa 93%.

Andi

Deci toate termenele mentionate sunt pentru lunile mai-decembrie 2018, teoretic abia in mersul 2018-2019 sa avem circulatia pe ambele fire, fara cruci si cu VS peste tot. Ramane de vazut daca se respecta sau ne facem si mai tare de ras.