Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

Teo

Quote from: Redox on June 14, 2017, 02:22:30 PM
Recent am observat la pasajul de la Vințu de jos, peste CF, că au apărut țăruși vopsiți în verde aprins (pe lângă cei portocalii existenți) pe terenul dintre pasajul propriu-zis și DN dar și ceva marcaje/măsurători topo desenate pe DN.
Aveți ceva informații referitoare la acest pasaj?


Sunt de mult acolo. Din ce s-a mai scris pe forum si mai rezulta din presa locala, nu este rezolvata partea birocratica, mai ales datorita proiectarii defectuoase de catre CFR a legaturii cu DN.

Dar, o oarecare preocupare, sa nu ii spunem activitate la pasaj exista.

Stefan01

Lucrari ale firmei Pizzarotti in zona Coslariu, la DN 14B

Vedere de ansamblu a zonei - lucrarile se incadreaza in chenarul galben


Detalii

- 1 semnifica portiunea din DN 14B pe care se asflata;
- 2 semnifica portiunea din DN 14B unde se executa excavatii in vederea realizarii terasamentului si conexiunea cu noua portiunea ce trece peste CF;
- 3 devierea temporara a DN 14B;
- cu mov am reprezentat calea ferata (CF) aflata in executie.


Portiunea 2 - vederi spre Coslariu












Portiunea 1 - vederi realizate de pe devierea temporara



Vice33

Cand au pus terasamentul la drum si conexiunea cu podul peste CF...? Nu am inteles, Pizzaroti se ocupa acum si de drumuri sau e lotul lui acel pod peste CF de care se ocupa suplimentar?

Pizzaroti are tronsonul Coslariu-Alba Iulia?

alecu26

pai asa e proiectul CF. E parte din proiecutl CF. Ca sa ridici viteza la 160k/h trebuie sa elimini bariererele.

Asfalt pe pasaj se pune inca de acu 10 zile. Eu sambata pe 10.06.2017 am vazut.

Problema acolo e insa consolidare terasamentului intre podul mures si cam unde e acest pasaj. Nimeni nu vrea sa-si asume solutia tehnica.

Sunt zvonuri chiar ca Pizzaroti va pleca din santier, deoarce CFR vrea sa le bage consolidarile suplimentare pe gat. Interpretare romneasca de FIDIC Rosu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

gymi

Quote from: Redox on June 14, 2017, 02:22:30 PM
Recent am observat la pasajul de la Vințu de jos, peste CF, că au apărut țăruși vopsiți în verde aprins (pe lângă cei portocalii existenți) pe terenul dintre pasajul propriu-zis și DN dar și ceva marcaje/măsurători topo desenate pe DN.
Aveți ceva informații referitoare la acest pasaj?
Nu numai sa si escavat pamant de langa DN acum daca mergi pe margine risti sa cazi vreo 30-40 cm.Mai grav e ca nu au semnalizat cu stalpi zona.Pe timp de noapte cum drumul nu e marcat de mult exista riscu sa o ia pe aratura cine nu e din zona si nu cunoaste drumul.

Trimis de pe al meu Philips_S326 folosind Tapatalk


Teo

Se lucrează in continuare in zona Șibot. Mai fac terasamentele. Nu știu cum se va termina lucrarea la traversarea CF din satul propriu-zis.

adiarc

mic-up date al podurilor peste CF in zona Sarosu pe Tarnave si Danes,aproape de Dumbraveni ( Saros ),respectiv Sighisoara ( Danes )

pozele sunt facute dimineata in jurul orei 07:20 si am fost placut surprins sa constat ca se lucreaza...

o usoara ceata,datorata caldurii excesive.La pozele anterioare nu aveam terasament si nici grinzi











....



cred ca vor sa devieze traficul pe ele in caz de accident pe DN14...altfel nu imi explic de ce au ditamai pilele



si cel din Danes









"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

apoi din unghi diferit..spre Sibiu,cel din Saros











momentan atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dan027

Quote from: NGC20 on June 05, 2017, 11:43:06 PM
"Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara"

Termenul pentru depunerea ofertelor s-a amanat din nou, acum este 29.06.2017.

A mai fost vreo suspendare aici?

TibiV

Quote from: adiarc on June 24, 2017, 03:18:42 PM
mic-up date al podurilor peste CF in zona Sarosu pe Tarnave si Danes
Adi, juma' de ora mi-a trebuit sa gasesc Sarosu pe Tarnave...
Si asta pentru ca in GM apare cu numele "Saros pe Tarnave", desi in StreetView se vede clar ca pe placuta de intrare in localitate scrie foarte clar "Sarosu pe Tarnave"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexV

Aktor lucreaza azi la Craciunelul de jos pe firul unu, in zona traversarii CF, circulatia feroviara fiind mutat pe calea noua. In Blaj burau firul 1. Astea sunt cam ultimele lucrari de pe acest lot.

Pe podul Mures de la inceputul lotului Pizarotti va da rugina inainte sa circule vreu-un tren pe el...

Andi

Podul DN14 de la iesirea din Dumbraveni spre Danes in ce stadiu se mai afla? Acolo erau blocate lucrarile de vreo 2 ani..

adiarc

Se lucrează si probabil in cateva saptamani va fii dat drumul traficului daca nu mai e nimic blocat acolo......Vezi un up date de-al meu de zilele trecute de pe Drumuri Naționale ...pe scurt cam totul e gata...mai trebuie lucrat putin la săpături si noul terasament care sa faca conexiunea cu DN 14...lucrarile importante sunt finalizate ( podul,zidul de sprijin)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alinuttt

Sper si cred ca sunt binevenite niste poze din Blaj, 23 Iunie: