Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Vice33

Un remember din fragmente pe M300, inclusiv cu podul peste raul Tarnava Mare de la halta Tarnava (min 25:25)

In aproape 3 ani se putea face mai mult...? Ce asteptari aveati acum 3 ani...?


adiarc

si un up-date in zona localitatii Tarnava cu podul peste Tarnava Mare

interesanta armarea terasamentului cu piatra sparta de mari dimensiuni.Probabil datorita faptului ca terasamentul se afla in albia majora a Tarnavei Mari,adica zona potential inundabila

amplasamentul vechi versus cel nou

















noua halta Tarnava











vechiul amplasament este istorie..probabil in curand va urma o cosmetizare a zonei si nici nu vom mai stii exact unde a fost



momentan atat

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Andi

Am parcurs distanta Sighisoara-Simeria in aceasta noapte si am observat cateva zone unde s-a mai lucrat cate putin.
Incep cu Dumbraveni-Atel unde pe firul 2 s-a turnat piatra sparta recent, semn ca in sfarsit se mai misca ceva si anul asta poate vom avea ocazia sa circulam pe firul  2. La intrarea in Atel stationa un tren ISAF, tot pe acelasi fir. Mai departe in statia Craciunel s-au montat semnalele la liniile 1 si 2 si probabil urmeaza deschiderea acestora la sfarsitul lunii. Ajungem la Alba Iulia unde stationam minute bune si surpriza - firul 2 spre Vintu de Jos a fost deschis si el circulatiei in aceasta noapte, am circulat cu Vmax 50 km/h si cu 20 la intrare in Vintu de Jos. Aici am avut din nou parte de o surpriza si anume ca la ora 6 erau foarte multi muncitori care lucrau la peronul aferent liniilor 5 si 6. La Orastie se lucra la fel de bine la peroanele liniilor 1 si 2, mai exact la montarea dalelor de beton. La final, firul 2 spre Simeria prin noua varianta de traseu la Pricaz si de la Turdas pana la podul peste Strei se pregateste de inaugurare, semnalizarea fiind montata pe tot tronsonul iar la ora 7 baietii lucrau la santurile pentru dirijarea apelor pluviale.
Sper ca in aceasta primavara sa pot veni si cu un update foto.  :)

Vice33

Sunt vesti bune, la Tarnava cand termina de montat firul 1? Zici ca se va da drumul pana la vara la tronsonul nou Orastie Pricaz...?

La tuneluri si la devierea DN7 de la Turdas cum mai decurg lucrarile...?

NGC

Quote from: NGC20 on March 02, 2017, 09:09:37 PM
Quote from: NGC20 on January 02, 2017, 10:51:18 PM
Am asteptat sa treaca Sarbatorile pentru ca sa va dau vestea urmatoare, care nu este buna din pacate.

Quote from: NGC20 on December 06, 2016, 07:35:25 AM
A fost lansata astazi licitatia pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara".

Deschiderea ofertelor este amanata deocamdata pana in 8 Februarie, dar licitatia a fost contestata de catre ASTALDI, STRABAG si ALSTOM.

Quote from: NGC20 on February 23, 2017, 01:33:04 PM
Deocamdata termenul pentru depunerea ofertelor este 10.03.2017, dar licitatia este suspendata. Se asteapta deciziile CNSC.

CNSC a emis in 28.02.2017 o decizie comuna pentru toate cele 3 contestatii.

[...]

Se va stabili un nou termen pentru depunerea ofertelor.

Suspendarea licitatiei a fost anulata. Noul termen pentru depunerea ofertelor este 10.04.2017.

Vice33

Si asta ce inseamna? Ca licitatia va decurge mai bine decat cele anterioare, in speta nu vor mai fi alte contestatii...? E rusinos ca ne incurcam la contestatii peste contestatii cand ar fi trebuit sa se faca totul snur si sa se nu se mai repete greselile anterioare.

De ce au contestat firmele participante licitatia? Iarasi au nemultumiri...? Iarasi inginerii de la INFRA nu isi fac treaba...??

Chiar ma calca urat pe nervi situatia asta.

vancouver

Eu sunt foarte multumit de acest "circ" aparent. Asta ne arata ca licitatiile sunt pe bune si ca incercari de favorizare sunt imediat taxate de celelalte firme. Chiar daca dureaza mai mult, este extrem de important sa dispara coruptia grosolana, macar la nivelul acesta de contracte mari. Noi nu suntem obisnuiti cu asa ceva, adica sa dureze asa mult licitatiile. In vestul Europei este ceva normal. Sunt situatii cand a durat si 10-15 ani pana s-a putut demara ceva.

Singura concluzie: trebuie sa pornim MAI MULTE proiecte, decat ne permite alocarea bugetara teoretica. Si mult mai timpuriu. De ex. daca este previzibil sa putem face din bani pe 2020-2027 Craiova - Drobeta - Caransebes - Lugoj, atunci ACUM trebuie sa pornim toate studiile si, imediat ce acestea sunt gata, licitatiile de constructie. Sa speram ca astfel undeva in 2022-2023 avem contractele de constructie semnate. Daca pornim insa abia in 2023 procedurile,  dupa ce prin 2022 ne vom fi concentrat sa absorbim cat de cat banii pe 2014-2020 (2022), atunci suntem pe drumul gresit, si abia prin 2027 vom avea contracte semnate.

Dar cel mai important: intelegeti ca asa cum este acum este normal si bine. Nu mai criticati procesul de contestare. Este imposibil ca documentatia sa fie facuta "perfecta" la o lucrare asa de complexa, incat sa nu fie nevoie de clarificari.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Vice33

Clarificarile acestea se pot rezolva si fara sa se ajunga prin cele 3 stadii procesuale (judecatorie, tribunal, curte de apel) si eventual CNCS sau alte institutii de reglementare a contestatiilor!! Uitati-va cat a durat pe tronsonul 3 Gurasada-Simeria (2 ANI???!!!!!) cand trebuia deja sa avem o parte terminata din km614-Simeria!!

Nesimtitii de la guvernare nu se gandesc la cetateanul de rand, la prostul de mine care nu am masina X6 si nici nu gonesc pe DN7 sau DN68A cu 85 km/h prin localitati si fac depasiri riscante! Nu am asa ceva, si nici 85% dintre cetatenii cinstiti din Romania nu merg doar cu autovehiculul, unii dintre noi mai vrem sa circulam SI CU TRENUL!!

Simeria-Sighisoara a inceput in 2012 si trebuia sa fie gata in 2016, acum un an!!!
Braşov - Sighisoara trebuia deja inceput si totusi ne blocam in anulari de suspendare si alte *****-uri!

E normal sa se acumuleze intarzieri de 30 de minute sau mai mult intre Coslariu si Vintu de Jos, avand in vedere ca 85% din lucrari sunt finalizate? Cum e posibil ca intre Vintu de Jos si Alba Iulia sa se circule tot cu 50-60 de km/h??!!

La Coslariu Podu Mures stau lucrarile blocate de 3 ani (TREI ANI!!!) - cine isi asuma aceste intarzieri colosale...guvernul, MT sau firma care are acel lot in constructie?

Licitatiile trebuie sa se faca mai bine, mai profesionist si mai obiectiv! Nu exista licitatii perfecte, de acord, dar nici licitatii de nota 4 unde sunt atat de multe obicetii de se ajunge si la tribunale. Din pacate degeaba ne batem gura aici ca CFR Infra nu va schimba modul de a crea licitatiile. Tot asa de defectuos le va crea si vom avea probabil peste 10 ani terminati Simeria - KM614 si Sighisoara - Brasov!

mircea_ms

In data de 23.03.2017 se va da drumul circulatiei pe distanta Simeria-Turdas Fir 2, Turdas L2, Turdas-Orastie fir 2, tronson care va cuprinde portiuni noi ( Simeria-Turdas fir 2, pod Strei, Turdas linia 2, halta Pricaz - Orastie ), de luni incepem verificarea geometriei suspensie catenare reabilitate. Urmeaza apoi demararea lucrarilor din statia Turdas linia 3, respectiv varianta V halta Pricaz - Orastie cap Y.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Phenol

@mircea_ms
Stii si care va fi primul tren care va trece noul amplasament?

Harry


alexV


Phenol

@alexV: asa este, sunt destul de multe pe tot coridor.

Ca veni vorba:

Care e distanta optima/minima/maxima intre doua stalpi Ermts?
Cum se rezolva communicarea in tuneleintre tren si centru? Ma gandesc la tunele lungi, ca cele pe lotul 2 Brasov - Sighisoara.