Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

alecu26

La cat de complicata si complexa e licitatia pentru Sighisoara Brasov, daca vedem ofertele depuse anul asta, castigatorii anuntati in mijlocul lui 2018, si contracte semnate undeva in 2019, si in santier activitate prin 2020 eu zic ca e un mic miracol.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Quote from: NGC20 on January 02, 2017, 10:51:18 PM
Am asteptat sa treaca Sarbatorile pentru ca sa va dau vestea urmatoare, care nu este buna din pacate.

Quote from: NGC20 on December 06, 2016, 07:35:25 AM
A fost lansata astazi licitatia pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara".

Deschiderea ofertelor este amanata deocamdata pana in 8 Februarie, dar licitatia a fost contestata de catre ASTALDI, STRABAG si ALSTOM.

Quote from: NGC20 on February 23, 2017, 01:33:04 PM
Deocamdata termenul pentru depunerea ofertelor este 10.03.2017, dar licitatia este suspendata. Se asteapta deciziile CNSC.

CNSC a emis in 28.02.2017 o decizie comuna pentru toate cele 3 contestatii.

Quote
În temeiul prevederilor art. 26 alin. (2) din Legea nr. 101/2016, admite în parte contestațiile formulate de ASTALDI S.p.A, de STRABAG AG si de ALSTOM TRANSPORT SA în contradictoriu cu entitatea contractantă COMPANIA NATIONALA DE CAI FERATE "CFR" – SA si dispune, conform celor cuprinse in motivare, completarea si modificarea documentatiei de atribuire dupa cum urmeaza:
1.Completarea documentatiei prin publicarea Acordului de Mediu, a Acordului Contractual si a Formularelor corelate cu fisa de date
2.Publicarea unei clarificari prin care se elimina declaratia furnizorului pentru resurse materiale
3.Publicarea unei clarificari prin care sa se precizeze, în mod distinct si explicit, obligația proiectantului/proiectantului coordonator de proiect, proiectanților pe specialitati ai Beneficiarului, față de obligațiile proiectantului Antreprenorului.
4. Publicarea unei clarificari privind conditiile in care va fi prevazuta in contract responsabilitatea privind potentialele intarzieri cauzate de demersurile privind exproprieri suplimentare.
5. Publicarea unei clarificari continand reglementarea unui termen în care Autoritatea Contractantă ar urma să emită aprobarea sau respingerea documentației tehnice in CTE.
6. Eliminarea din documentatie a cerinței referitoare la depunerea unei scrisori emise de o societate de reasigurare în cazul în care Garanția de Bună Execuție este emisă de o societate de asigurări.
7. Modificarea documentatiei, potrivit motivarii (pag 112-113 din decizie), referitor la solicitarea contestatorului ALSTOM TRANSPORT SA de la punctul i).
8. Eliminarea din Lista de Cantități – categoria echipamente a mentiunilor ,,(import)" atasate anumitor echipamente.
9. Eliminarea cerintei RBC 321, potrivit celor cuprinse in motivare.
10. Eliminarea, din cerința RBC 90, a sintaxei "versiune 2.3.0 sau ulterioară".
11. Modificarea cerintei GEN 37, potrivit motivarii.

În temeiul prevederilor art 26 alin. (5) din Legea nr. 101/2016, Consiliul dispune continuarea procedurii, prin efectuarea completarilor si modificarilor dispuse si publicarea acestora in SEAP in termen de 20 de zile de la comunicarea prezentei decizii.
Dispune stabilirea unei noi date limita pentru depunerea ofertelor la un interval de minimum 30 de zile de la publicarea in SEAP a completarilor si modificarilor dispuse.
În temeiul prevederilor art 26 alin. (6) din Legea nr. 101/2016 consecință, luând în considerare cele mai sus menționate, respinge ca nefondate, conform celor cuprinse in motivare, celelalte solicitari cuprinse in contestațiile formulate de ASTALDI S.p.A, de STRABAG AG si de ALSTOM TRANSPORT SA în contradictoriu cu entitatea contractantă COMPANIA NATIONALA DE CAI FERATE "CFR" – SA.
Prezenta decizie este obligatorie pentru părți, în conformitate cu dispozițiile art. 28 alin. (1) din Legea nr. 101/2016 și poate fi atacată cu plângere, în temeiul art. 29 alin. (1) din același act normativ, în termen de 10 zile de la comunicare.

Se va stabili un nou termen pentru depunerea ofertelor.

RODO

02.03.2017
Ora estimata: 09:00
Complet: S8 Completul 6 recurs NCPC
Tip solutie: Modifică sentinţa
Solutia pe scurt: Respinge exceptia tardivitătii recursului invocată de SC Corsan Corviam Construccion SA. Admite exceptia lipsei de interes a recursului formulat de SC Corsan Corviam Construccio SA invocată de CNCFR S.A. Respinge recursul formulat de SC Corsan Corviam Construccio SA ca lipsit de interes. Admite recursul CNCFR S.A şi rejudecând cauza: Casează în parte sentinta recurată în sensul că respinge contestaţia declarată de SC Corsan Corviam Construccion SA ca lipsită de interes. Respinge recursurile declarate de Asocierea FCC Astaldi Convensa, Strabag AG, Asocierea Impresa Pizzarotti & C-SPA- SAIPEM SPA - Pizzarotti S.A ca nefondate. Menţine celelalte dispoziţii ale sentinţei recurate. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică.
Document: Hotarâre    02.03.2017

Vice33

@NGC20: S-a comunicat sentinta de catre Curtea de Apel in cazul tronsonului 3 Gurasada-Simeria:

Quote02.03.2017
Ora estimata: 09:00
Complet: S8 Completul 6 recurs NCPC
Tip solutie: Modifică sentinţa
Solutia pe scurt: Respinge exceptia tardivitătii recursului invocată de SC Corsan Corviam Construccion SA. Admite exceptia lipsei de interes a recursului formulat de SC Corsan Corviam Construccio SA invocată de CNCFR S.A. Respinge recursul formulat de SC Corsan Corviam Construccio SA ca lipsit de interes. Admite recursul CNCFR S.A şi rejudecând cauza: Casează în parte sentinta recurată în sensul că respinge contestaţia declarată de SC Corsan Corviam Construccion SA ca lipsită de interes. Respinge recursurile declarate de Asocierea FCC Astaldi Convensa, Strabag AG, Asocierea Impresa Pizzarotti & C-SPA- SAIPEM SPA - Pizzarotti S.A ca nefondate. Menţine celelalte dispoziţii ale sentinţei recurate. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică.
Document: Hotarâre    02.03.2017

TibiV

WOW !!!!!

Pe bune ?...
In sfarsit ne apucam in deceniul asta de Gurasada-Simeria ?

NGC, sa nu spui ca mai exista vreo "codiță legală"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1508729999161863
QuoteBucurești, 3 martie 2017

Pasaj rutier provizoriu pe şantierul feroviar Coşlariu – Micăsasa!

Etapă: montare pasaj provizoriu la Km 383+012 pentru redirecționarea circulației rutiere în zona Hm Craciunel (DN14B), pentru execuția lucrărilor de buraj

Stadiul execuţiei: 96%
KM cf reabilitaţi – 31,53 Km
7 poduri reabilitate
50 podete reabilitate
lucari in statii cf – Valea Lunga, Blaj si Craciunel
6 puncte oprire in executie – Micasasa, Lunca, Glogovat, Manarade, Campu Libertatii, Cistei
19 peroane/copertine modernizate
in executie substatia de tractiune Micasasa (lucrarile civile)

Obiective:
- reabilitarea liniei la parametrii tehnici de coridor prevăzuţi în acordurile internaţionale AGC, AGTC, TER – 36,6 km de linie CF
- lucrări de modernizare terasamente, suprastructură, lucrări de artă (59 poduri/podete, 3 staţii CF, 6 puncte de oprire), clădiri, peroane, copertine
- panouri fonoabsorbante
- electrificare şi energoalimentare (reabilitarea/modernizarea unei substaţii de tracţiune electrică);
- telecomunicaţii feroviare (exclusiv GSM-R);
- lucrări de construcţii civile.

Cu ajutorul unui coleg de pe MetrouUsor, pozele astea nu isi vor schimba url-ul ca cele de pe FB... ;)










Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

Deci ce a decis  pe fond  Tribunalul Bucuresti :

Solutia pe scurt: I. Respinge ca neîntemeiate excepţii inadmisibilităţii şi lipsei de interes invocate de CNCF CFR SA şi Asocierea Astaldi. Respinge ca neîntemeiată contestaţia formulată de Asocierea Strabag. Admite cererea de intervenţie a Asocierii Astaldi în favoarea CNCF CFR SA. II. Respinge ca neîntemeiate excepţiile invocate de CNCF CFR SA. Admite în parte contestaţia Asocierii Corsan (înregistrată la CNSC 1554/2016). Anulează adresa nr.11/1/1738/24.06.2016 şi în parte raportul procedurii în sensul că: Asocierea îndeplineşte condiţia generală CFR GEN 6 şi condiţia prevăzută de CFR RBC – RBC 83. III. Respinge ca neîntemeiată contestaţia formulată de asocierea Impresa Pizzarotti înregistrată la CNSC sub nr.1560/2016 IV. Respinge ca neîntemeiate excepţiile invocate de Asocierea Corsan. Admite în parte contestaţia Asocierii Astaldi (înregistrată la CNSC sub nr.1685/2016. Anulează în parte raportul procedurii în sensul că asocierea Corsan nu îndeplineşte cerinţa experienţei similare cerută de pct.1.2 din cap.III 2.3.a.(capacitatea tehnică şi/sau profesională) din fişa de date a achiziţiei: execuţia a cel puţin unui pod (...) având cel puţin o deschidere de minim 100 m, oferta fiind inacceptabilă conform art.36 alin.1 lit.b din HG 926/2006. Menţine rezultatul procedurii privind ofertantul declarat câştigător. V. Respinge ca neîntemeiată contestaţia formulată de asocierea Impresa Pizzarotti înregistrată la CNSC sub nr.1737/2016. Ia act că părţile vor solicita cheltuieli de judecată pe cale separată. Cu recurs în termen de 10 zile de la comunicare. Recursul se depune la Tribunalul Bucureşti, secţia II-a. Pronunţată în şedinţă publică astăzi 03.10.2016
Document: Hotarâre  5374/2016  03.10.2016

Ce s-a decis la apel
Solutia pe scurt: Respinge exceptia tardivitătii recursului invocată de SC Corsan Corviam Construccion SA. Admite exceptia lipsei de interes a recursului formulat de SC Corsan Corviam Construccio SA invocată de CNCFR S.A. Respinge recursul formulat de SC Corsan Corviam Construccio SA ca lipsit de interes. Admite recursul CNCFR S.A şi rejudecând cauza: Casează în parte sentinta recurată în sensul că respinge contestaţia declarată de SC Corsan Corviam Construccion SA ca lipsită de interes. Respinge recursurile declarate de Asocierea FCC Astaldi Convensa, Strabag AG, Asocierea Impresa Pizzarotti & C-SPA- SAIPEM SPA - Pizzarotti S.A ca nefondate. Menţine celelalte dispoziţii ale sentinţei recurate. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică.
Document: Hotarâre  966/2017  02.03.2017

Adica ASTALDI este in continuare desemnat castigator.



Intre timp, mai este o contestatie la CNSC a lui STRABAG, dar care este suspendata pana la hotararea CAB de mai sus. Banuiesc ca acum intra in analiza.

Ce cere STRABAG
anularea procesului-verbal al şedinţei de evaluare a ofertelor nr. 36/30.05.2016 şi a raportului procedurii în partea în care s-a stabilit că ofertantul Asocierea FCC – ASTALDI - CONTRAS Y VENTAS SA a elaborat şi prezentat o oferta tehnică ce satisface în mod corespunzător cerinţele caietului de sarcini, precum şi orice alte documente conexe şi/sau subsecvente acestora;
- obligarea autorităţii contracatnte la reevaluarea răspunsului de clarificare prin care Asocierea FCC – ASTALDI - CONTRAS Y VENTAS SA a precizat că sistemul RBC ce va fi utilizat pentru execuţia contratului este produsul Trainguard 200 RBC şi nu produsul Thales;
- obligarea autorităţii contractante la reevaluarea propunerii tehnice prezentată de Asocierea FCC – ASTALDI - CONTRAS Y VENTAS SA sub aspectul modului în care sistemul Trainguard 200 RBC îndeplineşte cerinţele tehnice stabilite prin caietul de sarcini;
- anularea procedurii, în situaţia în care se va constata că nu mai poate fi dispusă continuarea procedurii în conditii de legalitate

Toate licitatia pe cele 4 loturi s-a jucat la sistemul RBC. Astaldi se pare ca a tras lozul castigator si ceilalti pe cel necastigator.

RODO

cat poate sa dureze judecarea acestei contestatii?

NGC

Sa le iau pe rand.

Quote from: Vice33 on March 02, 2017, 11:16:01 PM
@NGC20: S-a comunicat sentinta de catre Curtea de Apel in cazul tronsonului 3 Gurasada-Simeria:
Stiam, dar a trebuit sa plec urgent si nu am mai intrat pe forum pana astazi. Vad totusi ca v-ati descurcat. :D

Quote from: TibiV on March 03, 2017, 12:35:19 AM
NGC, sa nu spui ca mai exista vreo "codiță legală"...
In principiu a explicat florin74 mai sus cum sta treaba. Ar mai fi de adaugat ca si asocierea condusa de ALSTOM a depus cerere de interventie, desi nu a depus oferta decat pentru celalalt lot, adica lotul 2c. Povestea cu depunerea ofertei de catre ei e mai veche. Eventual cautati mai in spate.
Din punct de vedere al procedurii, decizia CNSC ce va urma se mai poate contesta la CAB.
Nu vorbim aici despre sansele de reusita, ci doar din punct de vedere al procedurii.

Quote from: RODO on March 04, 2017, 11:42:48 AM
cat poate sa dureze judecarea acestei contestatii?
Ar trebui ca pana la mijlocul lunii Martie 2017 sa avem decizia.

Andi

In perioada 28-31.03.2017 toate trenurile de rang superior care circula pe portiunea Copsa Mica-Coslariu Pod Mures vor fi deviate pe alte rute iar la trenurile regio se va face transbordare. Se pregatesc lucrari mai ample probabil  :)

Vice33

Ne poti da un link de unde ai aceasta informatie, te rog...? Eu am cautat si nu am gasit nimic.

TibiV

Quote from: Andi on March 05, 2017, 05:15:36 PM
toate trenurile de rang superior care circula pe portiunea Copsa Mica-Coslariu Pod Mures vor fi deviate pe alte rute
NU exista alte rute intre Copsa Mica si Coslariu.
Doar sa le trimiti prin Sibiu-Sebes-Vintu.

Cam horror...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Exista alternative.

Pe relatia Cluj Napoca - Bucuresti trenurile se pot trimite pe M400, prin secuime, timpul de mers este acelasi.
Pe relatia Arad/Timisoara - Bucuresti trenurile se pot trimite pe 3 variante de ocolire: pe M900 prin Caransebes-Craiova, pe Valea Jiului prin Deva-Craiova sau - cel mai logic - prin Deva-Sibiu. In acest ultim caz timpii nu sunt mult mai mari.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Quote from: vancouver on March 06, 2017, 12:03:12 AM
Exista alternative.

Pe relatia Cluj Napoca - Bucuresti trenurile se pot trimite pe M400, prin secuime, timpul de mers este acelasi.

Evident ca exista - pe distante lungi....
Dar ce faci cu calatorul de pe ruta Medias-Teius ?...
Il trimiti pe la Toplita ?... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Andi a zis clar ca e vorba de trenurile cu rang superior in timp ce traficul local va avea parte de transbordare. Nu inteleg ce va e greu de priceput.