Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Bogdan_Cluj

Florin74, multumim pentru informatii (al treilea comment, mai sus).
Mai jos am incercat sa le pun intr-o forma vizuala


TibiV

@NGC
in sinteza licitatiilor apare asa:

"Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: Km 614 – Cap Y Bârzava si 2b: Cap Y Bârzava-Cap Y Ilteu"

Acolo exista un "si"...
Deci... Unde a disparut 2b ?...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Niciunde. E tot acolo.
Anuntul lor se refera doar la 2a. Pentru ambele trebuia facuta reevaluarea ofertelor.

NGC

Quote from: Andi on February 17, 2017, 02:29:57 PM
De pe pagina de Facebook a CFR Infrastructura:

''Bucureşti, 17 februarie 2017

Începem reabilitarea pe subtronsonul km 614 - Cap Y Bârzava

Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL a fost desemnată câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru reabilitarea la standardele impuse pentru coridoarele europene a subtronsonului km 614 - Cap Y Bârzava (2a), situat pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV Pan-European) Nürnberg–Praga–Viena–Budapesta–Curtici–Simeria–Braşov–Bucureşti–Constanţa.

Si CNSC? Si CAB?

NGC

Si sa nu uitam ca mai avem si asta la CCR.

3272D/2016, 13.12.2016, COD PROCEDURĂ CIVILĂ art.503 alin.2 pct.2, pct.3, LEGEA nr.76/2012 art.61 pct.1, Asocierea Impresa Pizzarotti & C SPA - Saipem SPA - Pizzarotti S.A.

florin74

A fost aprobat raportul procedurii  nr.11/1/297/05.02.2016 pentru lotul 1 și s-au transmis comunicarile. In data de  22.02.2016  ASTALDI SPA a depus contestatia cu nr.468/22.02.2016 pentru ambele loturi. In data de 22.02.2016 IMPRESA PIZZAROTTI & C SPA contestatie pentru  ambele loturi. Decizia CNSC nr. 674/C10/300,301,302/22.04.2016 prin care se  resping contestațiile depuse și se menține decizia de anulare a procedurii. Împotriva Deciziei CNSC au fost formulate plângeri la CAB de către Impresa Pizarotti și Astaldi. Am transmis la DAJ punct de vedere și documente în 13.05.2016. La data de 01.08.2016 s-a emis sentință la Curtea de Apel, prin care s-a dispus reevaluarea ofertelor. Se reevalueaza oferta conform solicitarii Curtii de Apel. Impotriva deciziei Curtii de Apel s-a depus cerere de revizuire si cerere de suspendare. Cererea de suspendare a fost respinsa.


Cam asta este istoricul de pe lot 1 (Reabilitarea liniei C.F. Frontieră - Curtici – Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan European pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: Km 614 - Cap Y Bârzava. LOT 1) de pe site-ul CFR.

NGC

Istoricul il gasiti si aici, unde sunt trecute si deciziile CNSC si CAB.

Mai sus eu m-am referit la posibile noi contestatii la CNSC si CAB, in urma noului raport al procedurii, deci cel care sta la baza anutului de azi al CFR.

cristi5

Scuzati ignoranta juridica, ma intreb daca 2a se mai poate contesta?

florin74

Din cate inteleg eu comunicatul, in urma reevaluarii ofertelor castigatorul desemnat e ASTALDI.
Teoretic eu cred ca se mai poate contesta, dar in urma deciziei CAB este cam case closed.
Initial CFR  a anulat procedura, intrucat a declarat toate ofertele neconforme. Decizia CAB impune doar reevaluarea ofertei ASTALDI (adica motivul pentru care comisia a declarat oferta ASTALDI ca fiind neconforma nu este legal), restul deciziei comisie de evaluare ramane in picioare - adica celelalte 2 oferte raman neconforme.
Asa ca cine sa conteste? ASTALDI?

Singura sansa a celorlalti 2 ofertanti este cererea de revizuire a decizie CAB, adica o solutie favorabila la CCR si ulterior o decizie favorabila iar in justitie. Sanse sunt, dar cam mici.

Deci ASTALDI e in proportie de peste 90% viitorul constructor, din punctul meu de vedere.

Ionut

95% nu este 100%. La noi se merge pana la capăt. O sa fie Astaldi constructor când vor semna contractul.

NGC

Mai sunt doua lucruri de spus.

1) Avem un nou raport al procedurii, care poate fi din nou contestat la CNSC si apoi la CAB. Daca sunt sanse sa se obtina ceva, asta este o alta discutie, probabil inutila. Dar de timp teoretic se mai poate trage. La asta m-am si referit sus.
Ei au spus in comunicat ca "incepem", ca si cum ar incepe maine.

2) Si pentru 2a si pentru 2b trebuie reevaluate ofertele, dar doar ofertele ASTALDI. Adica pentru 2a doar oferta ASTALDI pentru 2a si pentru 2b doar oferta ASTALDI pentru 2b.

florin74

Cat timp oferta celorlalte 2 firme a fost declarata neconforma (confirmata prin decizia CAB), ce sa mai conteste? Contestatia le-ar fi respinsa ca neadmisibila. Dar vorba ta, daca au bani de aruncat pe avocati, nu au decat.

Acum totul depinde de decizia CCR. Nu au astia sange in instalatie de la CFR sa semneze contractul, sper totusi sa ma insel si peste o luna doua sa se semneze contractul.

Sa vedem ce zice articolul trimis la CCR

Art. 503Obiectul şi motivele contestaţiei în anulare
.....
(2) Hotărârile instanţelor de recurs mai pot fi atacate cu contestaţie în anulare atunci când:
1. hotărârea dată în recurs a fost pronunţată de o instanţă necompetentă absolut sau cu încălcarea normelor referitoare la alcătuirea instanţei şi, deşi se invocase excepţia corespunzătoare, instanţa de recurs a omis să se pronunţe asupra acesteia;
2. dezlegarea dată recursului este rezultatul unei erori materiale;
3. instanţa de recurs, respingând recursul sau admiţându-l în parte, a omis să cerceteze vreunul dintre motivele de casare invocate de recurent în termen;
4. instanţa de recurs nu s-a pronunţat asupra unuia dintre recursurile declarate în cauză.
(3) Dispoziţiile alin. (2) pct. 1, 2 şi 4 se aplică în mod corespunzător hotărârilor instanţelor de apel care, potrivit legii, nu pot fi atacate cu recurs.

Din cate inteleg eu, PIZZAROTII incearca sa depuna o contestatie in anulare pe un alt motiv decat cele mentionate in lege, si din aceasta cauza a atacat articolul la CCR, pe motivul ca ii ingradaste dreptul la un proces echitabil.

NGC

Sa moara si capra vecinului.
Acum ar putea contesta eventual ca oferta ASTALDI este conforma.
CAB a impus doar reevaluarea ofertelor ASTALDI. Nu au zis ca ar fi conforme, ci doar ca motivele pentru care nu au fost considerate conforme nu sunt valabile.
Eventual se leaga de vreo chestie din oferta ASTALDI.

cutter

Quote from: NGC20 on February 17, 2017, 03:02:20 PM
Quote from: Andi on February 17, 2017, 02:29:57 PM
De pe pagina de Facebook a CFR Infrastructura:

'Bucureşti, 17 februarie 2017

Începem reabilitarea pe subtronsonul km 614 - Cap Y Bârzava

Si CNSC? Si CAB?

Eh, i-a lovit optimismul dintr-o dată. O fi avut și asta o legătură :)


StefanD_

Care e treaba pe Km 614 - Arad - Curtici frontiera? De ce nu este inca finalizata lucrarea?