Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Andi

Astazi a fost un prieten pe tronsonul Vintu de Jos-Simeria si mi-a relatat ca se lucreaza destul de tare mai ales intre Orastie si Simeria Veche. In statia Orastie s-a inceput plantarea stalpilor pt linia de contact, catenara pe firul 2 care va trece pe noul traseu e montata pana aproape de Pricaz, se mai lucreaza si in zona tunelului Turdas in partea spre Orastie, mai exact la un podet. De la Turdas spre Simeria s-a montat in intregime linia, mai necesita doar burare cam pe distanta fostei Hm (aproximativ intre semnalul de intrare cap Y si zona unde ar incepe noul traseu spre tunel) iar baietii lucrau la montarea stalpilor LC venind in sensul Simeria-Orastie. Dupa zona unde erau utilajele care manevrau stalpii s-a intalnit cu un grup de vreo 10-15 muncitori care aveau treaba la linie, cel mai probabil lucrau la sudarea joantelor si montarea balizelor. De aici si pana la podul nou peste Strei a aparut si firul de catenara proaspat montat iar peronul haltei S. Veche era si el gata. Dupa parerea mea au un ritm bun de lucru, sper ca in cel mult o luna sa fie gata si sa se dea in exploatare firul 2, si ca un bonus sa inceapa si lucrarile in statia Simeria si pe tronsonul aferent daca totul merge bine.

alecu26

Buna gluma cu statia Simeria. Daca incep lucrarile in 2 ani...ar fi un miracol. (alt contract inca in dispute, la fel ca acu 1 an, ca acu 2 ani....etc...plus ca e cladire istorica care sigur trebuie reexpertizata si refacut de la zero proiectul de reabilitare).

Oricum si pe Vintu Simeria sunt inca multe hibe micute....care daca nu se rezolva nu se deschide nimic. (pasajul superior de la Halta Turdas, pasajul superior de la cealalta intrare spre Turdas, la tunel inca e mult de lucru).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Phenol

Sa nu uitam nici de pasajul superior de la celalalt capat al lotului, la Vintu unde nici pentru CF nu sunt rezolvate exproprierile.


Sent from my iPad using Tapatalk

mircea_ms

De luni 13.02.2017 incep lucrarile pregatitoare de desfintare inflexiune statia Orastie cap X, cu circulatia trenurilor pe diagonala nr.2 cap X statia Orastie, anularea inflexiunii este programata pentru data de 27+28.02.2017. Urmatorul pas este deschiderea circulatiei pe portiunea reabilitata intre Orastie si halta Pricaz fir 2, Turdas linia 2,respectiv Simeria-Turdas D2 tronson reabilitat, pod Strei reabilitat ( cel mai sigur luna aprilie ).

Phenol

Nu au de gand sa deschida ambele linii intre Orastie si Sibot?

Andi

S-au modificat vitezele din livret ale trenurilor IR si R care circula intre Blandiana-Vintu de Jos si Medias-Copsa Mica:
- IR 346 si 472 pe Vintu-Blandiana 140 in loc de 50**
- IR 347 si 473 pe Blandiana-Vintu 140 in loc de 80*
- Toate trenurile IR si R pe Vintu-Blandiana 120 in loc de 50**
- Toate trenurile IR si R pe Blandiana-Vintu 120 in loc de 80*

- Toate trenurile IR si R pe Medias-Copsa Mica 120 in loc de 100**
- Toate trenurile IR si R pe Copsa Mica-Medias 120 in loc de 120*
Timpii de mers raman nemodificati.

Pentru cine nu stie (*) viteza este mai mica respectiv (**) viteza este mai mare pe firul din stanga al sensului de mers (pe scurt nu vor mai fi viteze diferite pe cele doua fire).

Phenol

Din pacate, pana cand Dacia (IR 346/347) circula cu GM pe tronsonul respectiv, tot la 120 km/h va fi limitat.

Andi

Chiar 100, deoarece depoul Sibiu nu are locomotive de 120 (clasa 660/661, ex 63).

AlexxC

Sunt definitive aceste viteze de 140 pe Vintu-Blandiana si 120 Medias-Copsa Mica ?

alecu26

eu sper ca atunci când se va instala ERTMS vor creste la 160.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dan027

QuoteBucureşti, 14 februarie 2017
Pe şantierul feroviar Coşlariu – Micăsasa se lucrează!
Obiective:
- reabilitarea liniei la parametrii tehnici de coridor prevăzuţi în acordurile internaţionale AGC, AGTC, TER – 36,6 km de linie CF
- lucrări de modernizare terasamente, suprastructură, lucrări de artă (59 poduri/podete, 3 staţii CF, 6 puncte de oprire), clădiri, peroane, copertine
- panouri fonoabsorbante
- electrificare şi energoalimentare (reabilitarea/modernizarea unei substaţii de tracţiune electrică);
- telecomunicaţii feroviare (exclusiv GSM-R);
- lucrări de construcţii civile.
Stadiul execuţiei: 96%
KM cf reabilitaţi – 31,53 Km
7 poduri reabilitate
50 podete reabilitate
lucari in statii cf – Valea Lunga, Blaj si Craciunel
6 puncte oprire in executie – Micasasa, Lunca, Glogovat, Manarade, Campu Libertatii, Cistei
19 peroane/copertine modernizate
in executie substatia de tractiue Micasasa (lucrarile civile)
Scop:
Creşterea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă








Andi


florin74

Quote from: florin74 on November 14, 2016, 04:36:10 PM
Quote from: florin74 on May 24, 2016, 08:29:39 PM
Actualizare 30.04.2016
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-66,50%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 67,80%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 92,25%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 68,51%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 46%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,9%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 71,03%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 67,83%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 3%
Pod rutier DN14 - 80,00%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie ILIA-LUGOJ LOT 2 : Thales :37.23%

STRABAG-SWIETELSKY baga turbo, in timp ce ceilalti (mai ales FCC) merg cu frana de mana.

Sa vedem

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-69,73%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 69,6%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 95,8%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 73,41%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 60,66%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 96%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 83,93%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 90,69%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 10%
Pod rutier DN14 - 95,00%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie ILIA-LUGOJ LOT 2 : Thales :64.15%


In afara de 1-2 exceptii, dezamagitor.

Situatia la 31.01.2017
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-73,63%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 71,33%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 96,2%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 74,92%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 66,9%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 96%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 84,97%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 98,8%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 28% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 48% pe Coslariu Sighisoara
Pod rutier DN14 - 96,00%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie ILIA-LUGOJ LOT 2 : Thales :79%


Pe unele loturi progresul a fost semnificativ, s-a facturat la greu cred pe sfarsit de an.
Impresionant progresum ALSTOM pe semnalizare ERTMS, cat si SWIETELSKY STRABAG la Vintu SImeria
De asemenea, progres important pe contractele de reparatii poduri si tuneluri pe diversele regionale din tara.


Andi

De pe pagina de Facebook a CFR Infrastructura:

''Bucureşti, 17 februarie 2017

Începem reabilitarea pe subtronsonul km 614 - Cap Y Bârzava

Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL a fost desemnată câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru reabilitarea la standardele impuse pentru coridoarele europene a subtronsonului km 614 - Cap Y Bârzava (2a), situat pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV Pan-European) Nürnberg–Praga–Viena–Budapesta–Curtici–Simeria–Braşov–Bucureşti–Constanţa.

Obiectivul general al proiectului este reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru circulatia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h. În cadrul acestui proiect se vor executa lucrări de terasamente şi consolidări pe 44,706 km, de construire a 13 poduri noi (dintre care 2 peste râul Mureș), modernizarea a 39 de podeţe, lucrări civile în 5 staţii de cale ferată (inclusiv halte comerciale şi puncte de oprire), lucrări de electrificare şi energoalimentare, precum şi lucrări de implementare a sistemului de siguranţă a traficului ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), pe toată distanţa subtronsonului.

Sursa de finanţare pentru reabilitarea subtronsonului km 614 - Cap Y Bârzava (2a), parte integrantă a tronsonul 2 Km 614 - Gurasada, este asigurată din fonduri nerambursabile şi de la bugetul de stat, iar valoarea totală estimată a contractului este de 1.689.959.733,89 lei (fără TVA).

Prin reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe acest subtronson se asigură condiţii tehnice pentru circulaţia trenurilor de călători şi marfă cu viteze superioare de până la 160 km/h pentru trenurile de călători şi până la 120 km/h pentru trenurile de marfă, creşterea gradului de confort şi a siguranţei traficului feroviar.''

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)