Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.



frunzaverde

Quote from: catalin_i on January 27, 2017, 02:47:31 PM
Vesti bune! Bani inclusiv pentru Sighișoara- Coşlariu, din bugetul 2007-13.

Interpretezi gresit articolul. Tot ce s-a intamplat a fost ca CE a acceptat scriptic finantarea proiectelor incepute in 2007-13 si nefinalizate prin fonduri pe exercitiul curent (2014-2020) ca proiecte bridge (fazate in jargonul romanesc). Chestia asta e cunoscuta de o gramada de timp, doar ca acum s-a primit acceptul formal.

Exercitiul 2007-2013 e inchis de o gramada de vreme.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

catalin_i

Deci nu sunt bani in plus? Eu credeam ca au acceptat un no cost extension...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Teo

Euroconstruct lucreaza puternic, inclusiv Sambata dupa-masa. In zona Tartaria se lucreaza la poduri.

TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3427-03-februarie-2017-ce-a-transmis-deciziile-de-finantare-in-faza-a-ii-a-pentru-reabilitarea-tronsoanelor-feroviare-coslariu-simeria-si-sighisoara-coslariu

Quote
Comisia Europeană a transmis deciziile de finanţare în faza a II-a pentru reabilitarea  tronsoanelor feroviare Coşlariu - Simeria şi Sighisoara - Coşlariu
Bucureşti, 03 februarie 2017

Comisia Europeană a transmis Deciziile de continuare a finanţării în actuala perioadă de programare (faza a II-a)  pentru două proiecte de reabilitare a infrastructurii feroviare, Coşlariu – Simeria şi Sighisoara - Coşlariu, incluse în proiectul major Reabilitarea liniei de cale ferată Braşov – Simeria, componentă a Coridorului IV Paneuropean (ramura nordică), pentru circulaţia trenurilor cu viteza de 160 km/h.

Reabilitarea tronsoanelor de cale ferată Coşlariu - Simeria (74,431 km) şi Sighişoara - Coşlariu (99,04 km) are ca obiectiv general asigurarea interoperabilităţii infrastructurii feroviare de-a lungul Coridorului IV Paneuropean (ramura nordică), îmbunătăţirea calităţii transportului feroviar prin modernizarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare, sporirea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă şi introducerea sistemului ERTMS/ETCS Nivel 2.

Proiectele localizate în regiunile de dezvoltare din Vestul şi Centrul României, în limitele judeţelor Alba, Hunedoara, Mureş şi Sibiu, au fost structurate în două faze de finanţare - faza I co-finanțată de UE în cadrul perioadei 2007-2013 și faza a II-a implementată în cadrul perioadei de programare 2014-2020.

Reabilitarea acestor tronsoane feroviare, cu perioadă estimată de finalizare anul 2018, va crea condiţiile necesare pentru sporirea traficului internaţional şi de lung parcurs, iar principalii beneficiari ai proiectului vor fi operatorii de transport feroviar de călători şi de marfă, călătorii, societăţile comerciale şi serviciile publice din întreaga zonă de dezvoltare a proiectului.

"La ora actuală avem în derulare proiecte complexe de reabilitare şi modernizare pe întreaga reţea, iar firmele constructoare trebuie să se alăture eforturilor companiei în dezvoltarea infrastructurii feroviare, inclusiv prin angajamentul că vor respecta termenele prevăzute în grafice stabilite de comun acord şi vor continua implementarea proiectelor în acelaşi ritm de lucru înregistrat anul trecut. Tehnic este posibil, este nevoie doar de voinţă şi de înţelegerea importanţei eforturilor pe care CFR SA şi Ministerul Transporturilor le fac pentru a susţine investiţiile în dezvoltarea infrastructurii feroviare", a declarat Marius CHIPER, director general al CFR SA.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

up-date din zona Blaj

lucrarile au avansat ,fata de ultima vizita si se lucra chiar si astazi pe o ploaie mocaneasca

zidul din panourile fonoabsorbante este aproape finalizat













2 iepuri dintr-o lovitura..zid de sprijin,concomitent cu o usoara largire si o noua parcare









de cealalata parte a podului





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

mai departe,iesirea din Blaj spre Copsa Mica

















in V.Lunga...atentie,avem pe p.carosabila multe pietre - granit folosit la terasamentul caii ferate ( o bila neagra pt constructor )





dupa V.Lunga se circula deviat in zona CF









momentan atat.

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

StefanD_

Filmare cu tronsonul Vintu de Jos-Simeria:




Sursa: Desiro256

planiolro

Am observat in clipul de pe you tube ca se construieste o legatura "directa" intre Sebes-Alba si Alba-Iulia ceea ce ar insemna ca ar putea exista legaturi directe intre Sebes/Sibiu si Alba-Iulia fara a mai trece prin Vintu unde se  schimba sensului de mers operatiune ce necesita timp.

TibiV

Ai observat corect.
Dar nu este tocmai o noutate aici pe forum... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

planiolro

Ms pt clarificare.

Ai putea sa mi dai link unde s-a discutat aceasta problema?

Sa inteleg ca in viitorul mai mult sau mai putin apropiat CFR va folosi pt traficul de calatori aceasta noua "legatura"?

TibiV

Despre racordul Alba-Sebes (sau Sebes-Alba, depinde de unde vii... ;) ) gasesti postari aici:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg93392;topicseen#msg93392

Ia-o de aici mai in fata... Gasesti comentarii despre "directa" si utilitatea ei in conditiile in care spre Sebes este linie ne-electrificata...
In a treia postare de la link-ul dat de mine gasesti un album flickr   postat de colegul Andi in care sunt si cateva poze cu stadiul lucrarilor la racord in septembrie 2015...

Info foarte clare despre pozitia racordului si aparatul de cale gasesti aici: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg96653#msg96653

Mai apar poze, ocazional, de atunci incoace.
Dar ai nevoie de multa rabdare...
Spor !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

Care este situatia actuala al acestui racord? Din acel timelapse de pe Youtube, se vede ca racordul nu este conectat cu M200, de ce de atata timp situatia este la fel? Ce trebuie facut pentru a conecta linia de pe racord cu linia de pe M200?

NGC

Quote from: NGC20 on January 18, 2017, 05:12:28 PM
Quote from: NGC20 on May 20, 2015, 09:02:40 AM
Ofertele pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada":
[...]
Ofertele pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 3: Gurasada – Simeria":
[...]

[...]

Mai ramane asadar doar recursul la decizia TB, unde avem termen in 09.02.2017.
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000714534&id_inst=2

09.02.2017

QuoteTip solutie: Amână pronunţarea
Solutia pe scurt: Amana pronuntarea la data de 23.02.2016.