Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Phenol

Va prezint lucrarile amintite mai sus, dintr-un alt unghi.

De aici incep lucrarile:



Asta insa nu este capatul portiunii care intra in reabilitare. Capatul vestic al lucrarii este Cap Y Simeria, care este cu aproape 1 km mai spre vest. Acesta este semnalul de ramificatie.

Semnalul de pe firul II a fost scos, urmeaza sa il schimbe cu unul nou, inainte de mutarea traficului pe podul nou.





Pe aceasta portiune, acuma se pun stalpii si catenara:





Cand am trecut pe acest podet, m-am simtit ca pe autostrada mergand repede pe "trambulinele" de langa poduri. Odata cu mutarea traficului cu celalat fir, asta va trebuii rezolvat.



Podetul e langa semnal.

Phenol

Aici linia noua dispare:



Dupa care reapare la intrarea in Turdas:





Turdas:



Dupa Turdas linia noua continua pana la un moment dat, dupa care, chiar inainte de curba e legat la vechea varianta:





Inseamna ca mai au cateva luni de lucru la Tunel, i-ar in viitorul apropiat chiar daca se va da drumul pe firul II, se va circula pe traseul vechi.

Phenol

Dupa Pricaz, urmeaza surpriza!!! Firul II e spre finalizare pe traseul nou, i-ar in curand se va putea circula. Poate, in cateva saptamani circulam pe traseul nou intre Pricaz si Orastie.









Firul II pe traseul vechi e scos:








Phenol

In gara Orastie au avansat frumos cu lucrari:







Aceasta schimbare mai exista dupa iesirea din Orastie:





In Sibot inca se intra pe firul II vechi:



Dupa care se trec pe liniile noi:




Phenol

Si acum, pozele de pe traseul nou deschis intre Sibot si Blandiana:





Acest pod nu a fost inclus in acest proiect, a fost reconstruit de vreo 10 ani. Mai multe detalii nu stiu despre repararea lui.



"Senzorii" galbeni a semnalelor:



Pod provizoriu aici:





Si halta Balomiru de Camp:





Phenol

Si se lucreaza chiar intr-o vreme ca asta:







Halta Tartaria, care va fi desfintata?





Podetul care s-a surpat acum cateva luni (comunicat oficial):









Phenol

Oare de ce se face aceasta ocolire la iesirea din Vintu de jos spre Blandiana? Trenul iese pe firul I, trece pe firul II dupa care revine pe firul I:








alexV

sa vezi si sa nu crezi. Pizzarotti au reluat lucrul dupa Podul Mures. Acolo unde lucreaza la pasajul rutier de vreo 3 ani si tot nu-i gata.







Pe partea dreapta turnau beton, erau 2 cife, dar pozele au iesi blurate tare. Pozele sunt de azi, 23 decembrie 2016.

Andi

Stadiul lucrarilor de modernizare a Coridorului 4 pe loturile Coslariu-Vintu de Jos si Vintu de Jos-Simeria, ultimul reportaj foto pe anul 2016.

Autor foto: Alex George

Deoarece sunt aproape 500 de poze, voi pune aici doar cateva de prezentare, iar celelalte pot fi vizionate la urmatoarea adresa:

> https://flic.kr/s/aHskKgKN4w

Racordare M200A-M300 Coslariu


Interval Santimbru-Barabant


Interval Barabant-Alba Iulia


Alba Iulia


Vintu de Jos


Interval Blandiana-Sibot


Sibot


Interval Aurel Vlaicu-Orastie


Pricaz


Turdas


Simeria Veche


Vitezele maxime sunt urmatoarele:
Coslariu-Santimbru 50
Santimbru-Barabant 50
Barabant-Alba Iulia 50
Alba Iulia-Vintu de Jos 50

Vintu de Jos-Blandiana 50
Blandiana-Sibot 50
Sibot-Aurel Vlaicu 140
Aurel Vlaicu-Orastie 120
Orastie-Simeria 70

Pozele sunt de azi, 23 decembrie 2016. Sper ca pana la sfarsitul lunii sa pot veni si cu Sighisoara-Coslariu  :D

Ionut

Pozele tale sunt fantastice. Putem sa le punem și pe  pagina de Facebook a API?

TibiV

Fantastice toate cele 491 de poze !
Le-am vazut pe toate...

Andi,
:cheers:

Dar si un pic inspaimantatoare...
Doamne, cat mai este de lucru !!!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Andi

Ionut, liber la postat!

TibiV, intr-adevar mai este dar se lucreaza bine dupa parerea mea, la Vintu in special.

nenea_hartia

@Andi & @Phenol, excelente poze!
@Andi: mai ales cea de la Pricaz.
Va mulțumesc!

Vice33

Nu inteleg, la aceasta poza de ce exista inca acel "ciot" cu linie veche, pe partea stanga? De ce nu l-au schimbat?