Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mr.L

Deci Brasov - Sighisoara cam pe 95% din linie se va merge cu 160km/h, ca sa nu mai zic ca linia va fi si ceva mai scurta, de la 125km in prezent, la 112km. La tine sunt kilometrajele pentru varianta actuala, dar asta mai putin conteaza.

Si intre Sighisoara si Medias la fel de ,,brici'' cum se merge acum intre Ciulnita si Lehliu, sau Fetesti si Ciulnita, adica 160km/h all the way cu exceptia franarii si accelerarii...

Ce inseamna asta ca timp intre Sighisoara si Medias ? Pentru tren cu oprire in Medias, bineinteles? Cam 18' si chiar mai putin pentru o distanta de 37 km?

Tocmai cu asta ne batem capul acum, ca sa constientizeze unii ca si pe un relief mai dificil se poate construi o linie comparabila cu Bucuresti-Constanta. Adica linia despre care toata lumea stie si constientizeaza ca e capabila partial si de 200km/h in anumite conditii (semnalizare, catenara)



Quote from: Phenol on November 24, 2016, 10:45:57 PM
^^
Defapt doar Brasovul o sa fie cu 35 km/h, Sighisoara o sa fie cu 80 km/h.


Daca Sighisoara o sa fie cu 80km/h, inseamna ca nu se exclude total scoaterea opririi la unele trenuri.


Andi

Pai probabil nu vor opri unele marfare, alea care nu au nevoie de schimb personal tractiune. 80 km/h e si in Arad si doar marfa trece cu atat, ma rog.. acu e 70, ca le-au limitat.

mr.L

Quote from: TibiV on November 23, 2016, 11:17:22 PM

Tu spui:
Quote from: mr.L on November 23, 2016, 11:00:47 PM
Pe foarte multe sectiuni din CIV pot fi facute upgrade la 200 km/h doar prin lucrari la catenara!
"Foarte multe sectiuni" nu inseama "toate curbele".

Si cine a zis toate curbele ? Sectiunile sunt reconstruite la 160km/h pentru a fi upgradate la 200km/h ulterior! Tu ai citit proiectele? Intre Simeria si Medias sunt si portiuni la 100-120km/h, cum sa faci din astea upgrade daca asa au fost prevazute in proiecte?  Ulterior trecerea de la vitezele alea mici la 200km/h se poate face prin variante noi, ca trebuie sa treaca trenul de rang inferior si prin localitatea aia banala, iar ala de viteza pe langa...De asemenea podurile dunarene sunt facute pentru 100km/h, acolo trebuie linie noua si poduri noi !

In acest moment CIV in Romania se construieste dupa modelul german, liniile pe care se va putea circula cu 160km/h sunt si liniile care vor putea susitine trenuri de mare viteza(200km/h) in conditiile in care se instaleaza sistem de semnalizare perfect compatibil , si asta se intampla chiar acum cand vorbim! Ca mai trebuie rectificata nu stiu ce curba care nu afost rectificata acum pentru ca trebuia sa treaca musai prin localitatea X, sau ca nu s-a facut nu stiu ce lucrare ampla pentru ca nu se merita investitia raportat la castigul de timp, asta e cu totul altceva!

Upgrade se face pe rand, nu se ia tot coridorul in acelasi timp si se trece la 200km/h, sunt prioritati pe tronsoane, am explicat de mai multe ori...

Phenol

Quote from: vancouver on November 25, 2016, 01:24:31 AM
In concluzie cred ca important este urmatorul aspect:
- la iesirea din Sighisoara trenurile vor merge cu max 65km/h pana la km300+320.
- imediat dupa trecerea de punctul km300+320 trenuri vor putea accelera la maxim, pana la 160 km/h.

Daca in cei ca. 2km ramasi pana la iesirea din tunel vor ajunge fix la 160 km/h sau numai la 150 sau 140, este mai putin important. Au unda verde si asta conteaza.

Un lucru important trebuie adaugat:

km 300+320 este la iesirea din Tunelul Sighisoara, mai corect ar fi:

"-dupa iesirea din Sighisoara trenurile vor merge cu Vmax= 65 km/h pana la km 300+320 (iesirea din primul tunel)"

Din proiectul tehnic pagina 11:



Pagina 12:




Phenol

^^

Dupa lucrari am calculat ~33 km de la Sighisoara pana la Medias.

Conform Livretului Central publicat pe internet (neoficial) trenul IR 1983 parcurge distanta Buc. Baneasa - Ciulnita (102.3 km) in 44 minute. La 33 km asta inseamna 14 minute, desigur aici intervine primul tunel cu Vmax =65 km/h si cele doua opriri, asi zice ca acei 18 minute sunt realisti.

In prezent trenul IR 1539 parcurge distanta de 39 km in 58 minute.

mr.L

Excelent punctat, am omis sa spunem ca intre Sighisoara si Danes noua varianta cf aduce si o scurtare a traseului cu cca 5km. In prezent sunt 10km pe care un tren regio ar trebui sa-i faca in conditii normale (linie ok) in cca 12'.
Dupa finalizarea liniei, practic Danesul se apropie de Sighisoara pe cale ferata cu cel putin 8' chiar si pentru un tren regio. 

Cat despre primul pod, lucrurile se cam bat cap in cap:

Dupa traversarea Tarnavei, geometria liniei a impus realizarea unui nou tunel

Geometria liniei sau relieful ?   :o

Pentru geometria liniei nu se fac tunele limitate la 65km/h.

Andi

Astazi la ora 13 s-a deschis firul 1 Medias-Copsa Mica, pe noile poduri construite peste Tarnava Mare. Iata ca luna asta am avut parte de inca o deschidere, pe langa Campu Libertatii-Blaj F2 si Micasasa-Campu Libertatii F2. Pana la sfarsitul anului ar urma deschiderea noilor linii in Medias (dupa intrarea in vigoare a noului mers) si Blaj-Craciunel F2 plus liniile 1-2 Craciunel.

cristi5

Super! Cu ce viteza se circula initial pe pod?

Ai cumva o situatie completa, unde sunt fire noi deschise pe Simeria-Sighisoara? Merci!


Andi

Viteza nu o cunosc, in decembrie voi trece pe acolo si voi vedea.

Fire noi deschise pe Simeria-Sighisoara:
Simeria-Turdas F1
Orastie-Sibot F2
Blandiana-Vintu de Jos F1
Vintu de Jos-Alba Iulia F1
Alba Iulia-Barabant F1
Barabant-Santimbru F1
Santimbru-Coslariu F1
Coslariu-Craciunel ambele finalizate, se circula pe F1
Craciunel-Blaj F1
Blaj-Campu Libertatii F2 (deschis 01.11.2016)
Campu Libertatii-Valea Lunga (deschis 21.11.2016)
Valea Lunga-Micasasa (deschis 21.11.2016)
Micasasa-Copsa Mica F1 dar nu este complet
Copsa Mica-Medias F1 (deschis 25.11.2016)
Medias-Atel F1 dar pe portiuni scurte
Atel-Dumbraveni F1
Dumbraveni-Danes F1 dar nu complet

Urmatoarul tronson care ar trebui deschis ar fi Orastie-Sibot F1 impreuna cu Aurel Vlaicu L3-4 si Sibot L3-5.

Dusmanu

Tunel Danes.


nenea_hartia

@coseic: excelentă postare, mulțumesc și bine ai venit!

Dusmanu

Mulțumesc, o sa mai revin cu poze din timpul construcției.


Sent from my iPhone using Tapatalk

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dusmanu

^
Mai, Iunie

mr.L

Daca te uiti pe poze apare si data, dar doar daca te uiti pe poze...