Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Andi

Din cate am inteles cam in 3 saptamani ar deschide firul 1 intre Medias si Copsa Mica.

bdragos1

Da, este vorba despre acel pod, peste raul Tarnava Mare. Am uitat de podul peste Visa :D trebuia sa fiu mai explicit
https://goo.gl/maps/SE7FGwHBRyx

LE: Viteza scade la 30km/h in zona podurilor :)

cristi5

Am pus pe OSM, probabil nu foarte corect dar se transmite ideea ca podurile se construiesc pe alt aliniament... Speram sa le termine curand, sa nu fie probleme...

http://www.openstreetmap.org/#map=19/46.11372/24.22007
http://www.openstreetmap.org/#map=18/46.10744/24.16023

Cum arata podurile actuale? Banui ca se merge cu super-restrictii, podul fiind lasat de izbeliste ca doar se termina curand reabilitarea... Sau e oricum poate e prea aproape santierul podului nou ca sa se mearga fara restrictii...

planiolro

Se stie care va fi viteza de deplasare a trenurilor de calatori prin cele 2 tuneluri?

mr.L

160 km/h in prima faza pentru trenurile de călători. Cu ERTMS/ETCS 2 instalat si functional putem avea parte de 200km/h dupa finalizarea integrala a coridorului.



TibiV

160 km/h doar pentru trenurile care nu opresc in Sighisoara...
Alea care opresc vor fi in franare/accelerare in tuneluri...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dan027

Quote from: mr.L on November 23, 2016, 10:26:03 PM
160 km/h in prima faza pentru trenurile de călători. Cu ERTMS/ETCS 2 instalat si functional putem avea parte de 200km/h dupa finalizarea integrala a coridorului.
Toate curbele de pe traseu au fost reproiectate pentru 200 km/h?

TibiV

NU !
Caietul de sarcini este pentru 160 km/h (trenuri de calatori).
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mr.L

Ce treaba are carnetul de sarcini? Geometria noului traseu si per total reproiectarea tronsonului Sighidoara-Medias arata clar ce sustin eu.

Pe foarte multe sectiuni din CIV pot fi facute upgrade la 200 km/h doar prin lucrari la catenara!

TibiV

mr.L,
intrebarea a fost:

Quote from: Dan027 on November 23, 2016, 10:35:39 PM
Toate curbele de pe traseu au fost reproiectate pentru 200 km/h?
Eu am raspuns la intrebare.

Tu spui:
Quote from: mr.L on November 23, 2016, 11:00:47 PM
Pe foarte multe sectiuni din CIV pot fi facute upgrade la 200 km/h doar prin lucrari la catenara!
"Foarte multe sectiuni" nu inseama "toate curbele".
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Nici pt 160 nu sunt toate curbele proiectate. De exemplu in proiectul Simeria-614 care e mai indraznet decat Sighisoara-Simeria, curba de la Paulis a fost lasata cum e, la 100 parca. Sunt multe alte locuri unde nu e 160, vezi aici documentatia de licitatie

http://www.cfr.ro/files/doclic/

Din pacate documentatia pt Simeria-Sighisoara nu am gasit-o... Pentru Sighisoara-Brasov parca am gasit undeva acordul de mediu, care contine multe informatii despre proiect.

Din cate inteleg ridicarea de la 160 la 200 nu se face cu schimbari la cale ci la semnalizare, catenara, rame de pasageri, etc. Dar las specialistii sa se pronunte...

Phenol

Daca tot discutam vitezele, dupa parerea mea ar fi mai bine ca inainte sa comparam cele 2 standarde de infrastructura. Cea pentru 160 km/h si cea pentru 230 km/h. Ma gandesc la date tehnice. De exemplu razele minime la curbe pentru cele doua standarde daca difera, cerintele de rezistenta pentru structuri (mai ales la poduri), inaltimea ciupercii sinei daca e aceeasi ( parca si asta creste cu viteza), daca macazurile folosite acuma pot fi folosite in siguranta la  viteze mai mari sau daca sunt diferite cerinte pentru suprastructura caii.
Technic vorbind care sunt diferentele majore in materie de infrastructura.
De catenara am lamurit, cel din prezent suporta doar 160 km/h.
Nu sunt din domeniu, nu prea cunosc termenii, dar am incercat sa descriu cat mai bine la ce ma refer.

vancouver

Quote from: TibiV on November 23, 2016, 10:31:14 PM
160 km/h doar pentru trenurile care nu opresc in Sighisoara...
Alea care opresc vor fi in franare/accelerare in tuneluri...

Nu vor exista trenuri de pasageri care sa nu opreasca in Sighisoara. Cel putin nu este planificat asa ceva deocamdata. Asa ca toate trenurile vor fi in franare / accelerare prin tuneluri. Totusi in tuneluri viteza maxima va fi de 160 km/h, in sensul ca atat va putea linia / semnalizarea. Daca un tren plecat din Sighisoara chiar poate sa accelereze asa de repede incat sa ajunga efectiv la 150-160 pana sa iasa din tuneluri - bravo lui, dar nu cred. Poate doar Shinkansen (care ajunge in 2 minute la 250 km/h WOW ! ; sursa: http://www.jr-plus.ch/shinkansen/zugtypen/shinkansen-serie-n700_200-de.html).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Vice33

Quote from: TibiV on November 23, 2016, 10:31:14 PM
160 km/h doar pentru trenurile care nu opresc in Sighisoara...
Alea care opresc vor fi in franare/accelerare in tuneluri...

Toate trenurile de calatori vor opri in Sighisoara. Este o gară importantă. Chiar si marfarele vor opri multe in Sighisoara...eu pana acum nu am vazut marfar sau tren de calatori care sa nu opreasca in Sighisoara....

TibiV

Quote from: vancouver on November 24, 2016, 12:36:08 AM
toate trenurile vor fi in franare / accelerare prin tuneluri. Totusi in tuneluri viteza maxima va fi de 160 km/h, in sensul ca atat va putea linia / semnalizarea. Daca un tren plecat din Sighisoara chiar poate sa accelereze asa de repede incat sa ajunga efectiv la 150-160 pana sa iasa din tuneluri - bravo lui, dar nu cred. Poate doar Shinkansen

vancouver, la Shinkansen m-am gandit si eu cand am scris postarea in cauza... Si am decis ca nu, nici Shinkansen nu poate frana de la 160 la 0 (zero) km/h in doar 3 km... Nici de accelerat nu poate in 3 km...
Deci nu bat eu campii.... :)
Si este logic sa nu ai trenuri care sa nu opreasca in Sighisoara...

mr.L,
esti tare generos cu dislike-urile... :lol:

L.E.
Vice33, nici eu nu am vazut...
Dar un coleg vrea neaparat sa circule cu +200 km/h prin tuneluri... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)